TWĒŁVĒ

513 29 4
                                    

(Ukážka ďalej k textu -hore foto -illustrativne )

Niekto zaklopal a v tom dnu vošiel.Nepozeral som kto to je keď vtom mi do nosa buchla krásna vôňa Michaelle.
V momente som sa otočil a vedľa nej stal Black„Čo sa deje Blacku?" Otočil hlavu ku mne v tom Michelle pristúpila bližšie ku mne „Nič len som sa prišla pozrieť či si v poriadku a zároveň aj povedať že niektoré veci mi objastnil Black."
Wau tak toto má trocha dorazilo prišla pozrieť či som v poriadku„Som v naprostom poriadku toho sa neboj.Čo konkrétne ti Black hovoril?!"
Trocha som zvýšil hlas ale ten smeroval k Blackovi ten zdvihol hlavu od misy kde má vodu a pozrel na mňa „Nič extra len ohľadom mojho druhu a podobne."
Pomaly pristúpila ku mne „rozmýšľala som žeby som sa išla prejsť.Pokial by som mohla ja len že....." Nie neverím jej na toľko...„Nie nepôjdeš von určite by si ušla prinajhoršom by si sa zranila a podobne.Na to zabudni."
Zvrastila obočie „Vidíš aký si! Nič mi nedovoliš to ty má od seba odhanaš to ty robíš tento rozruch" buchol som ruku o stôl „Mladá slečinka si vyskakuje nemyslíš ? Mala by si sa ukľudniť a uvedomovať si na koho kričíš a zvyšuješ hlas.Nechcem ťa pustiť von kvôli tomu že by si ušla."Kypel vo mne hnev.Mal som toho dosť starosti a ona si tu ide rozkazovať„Myslíš si žeby som ušla ? Chceš počuť pravdu ?"
Zdvihol som obočie a snažím sa byt kľudný„Áno ušla by som lebo tá nenavidim lebo to ty si má odtrhol od poslednej rodiny ktorá mi ostala to ty si priniesol zmätok do mojho života!Myslíš že takto si má získaš týmto spôsobom si má ešte viac odpudíš ďalej od seba a ....!" Kričala na mňa ba priam vrieskala.A už mám toho dosť.Rozbehol som sa k nej a oprel ju o stenu chytil ruky nad jej hlavu a pozrel sa jej do oči.V svojich očiach mala strach smútok a nenávisť.Toľko emocii v jej očiach „Už ti to stačilo?Ešte ďalej chceš pokračovať v svojom divadielku?"Pustil som jej ruky „Áno budem takáto budem pokračovať v tom.TY SI MI ZABIL BRATA! Ty si mi zabodol nôž do srdca kvôli tebe ťa neznášam!" Rukami som buchol do steny a ona sa zľakla.Ruky pristáli vedľa jej hlavy „ Prestaň už prestaň ! Si myslíš že som ho chcel zabit ? Myslíš že som taký? Nie nie som!Ale on mi bránil v ceste k tebe k ceste čo patrí mne! Ty si môj majetok moja spriaznená duša môj život.A v tom mi nikto nebude brániť nikto.A nikto ti už nevráti brata lebo mojou rukou zomrel ja som ho zabil ja som tá pripravil o rodinu to ja a plne si to uvedomujem a ja som tvoj ALFA A TVOJA RODINA ja..." hlas sa mi zlomil keď v tom som schytal facku a dosť silnú dosť silnú na to aby sa môj vlk začal od vzteku uvoľňovať.
Ten jej pohľad nenávistný má vytáča do nepríčetná„TY SKURVYSYN !"
Dal som jej facku až spadla.Nevedel som čo mám robiť ruka mi vyletela sama od seba.
Pozrel som na ňu plakala a držala si líco chcel som ísť k nej „NE NEPRIBLIŽUJ SA ! Ne..STOJ!" Zastal som.Ona sa postavila a išiel som k nej ďalej keď v tom predomna skočil Black a zavrčal.Ani som si nevšimol a Michaelle už bola preč„Nechaj ju ísť.Vies že si si ....."

Pokračovanie nabudúce
Trocha zhon nemyslite ?
Čo myslíš že sa ďalej stane ?
Dúfam že sa časť páčila.
Pekný večer
S láskou
-D

MÃTĒ SÕŪŁ Where stories live. Discover now