FŌŪRTĒĒÑ

620 41 11
                                    

Black pohľad

Po tom ako Michaelle privítala do náruče tma,nevedel som ako sa mám zachovať.
Vybehol som von s spálni a išiel po pachu Bety k jeho Daemotovi.
Prebehol som chodby a kuchyňu konečne som ho našiel.Daemot Mars(líška) sa pozrel na mňa„Vítam tá Blacku čo sa deje ?" Prikyvol som hlavou „Luna odpadla s návalom veľa psychickej záťaže,potreboval by som pomôcť.Pokiaľ by ju tvoj krotiteľ vedel prebudiť pokial nie.Pôjdem zavolať Alfu."
Prikyvol na naznak že chápe.Beta sa otočila na Daemota a automaticky zamieril hlavu ku mne„Kde?" Rozbehol som sa 3 chodbami a on za mnou.
Prišli sme do spálne a ja som šťuchol teplým ňufákom do Michaelle no ona bola studena ako ľad.
Beta ju chytil a Pokrutil hlavou„Musíme ísť za Alfom a Lunu preniesť do nemocničného krídla." Prikyvol som.....

James pohľad

Po hádke s Michaelle som vychladol.Dal som sú zavolať mojho "brata" Elijaha do kancelárie.
Položím mu pár otázok ohľadom toho prečo tak zrazu sa tu zjavil.
Beta zaklopala a dnu prišiel aj Elijah.
Kyvol som hlavou„Beta môžeš ísť."pozrel pohľadom na mňa„Alfa ale ..." hneď som ho stopol„Povedal som môžeš ísť." Zvýšil som hlas.Odišiel.

Elijahovi som dal na naznak nech sa posadí.Tak aj urobil „No braček môj.Ponúknem tá niečim?" Usmial som sa na neho „Nie,ďakujem." Ja som si nalial whisky ako vždy„Opýtam sa tá pár otázok na ktoré my samozrejme odpovieš.Chápeš?"
Elijah prižmuril oči„Nie som tvoj väzeň.Nemáš mi právo rozkazovať,pamätáš keď sme tu niekedy bývali a naháňali sa ako vlčatá?"
Zavrčal som„Na to nechcem spomínať.Ideme k veci."
Posadil som sa oproti„Prečo si prišiel v túto dobu?Aby si my prevzal trón?Nebodaj má chceš zvrhnúť?Alebo zas sa zahrať s mojimi citami a utiecť ako predtým?"
Čakal som na odpoveď.Ktorej som sa aj konečne dočkal„Nie,potrebujem pomôcť.Potrebujem ochrániť rodinu pretože sme v nebezpečenstve.Hlavne moja družka s deťmi.Sám dobre vieš aké to je keď sa blíži nebezpečenstvo a máš pri sebe svoju družku.Nikdy by som si neodpustil keby sa jej niečo stalo.Tak tiež ti to nakazujem ako milosť aby si ochránil ich.Tiež som Alfa pre moju malú silnu svorku.Nechceš zbytočne aby sa stalo niečo tvojej spriaznenej duši či áno?"

Dostal som nervy hneď som sa k nemu rozbehol a chytil ho pod krk.Zavrčal a alfovské tesáky predĺžil do maximálnej dĺžky.Keď v tom niekto vtrhol dnu a bol to Beta s vystrašeným pohľadom a krvavou rukou....Krv mala vôňu Michaell....

Pokračovanie nabudúce :))

Dúfam že sa Vám kratšia časť páčila 😌
Tak tiež prajem oneskorený Šťastný Nový Rok!!!!Nech sa Vám darí v osobnom živote :33
Mám rozpísané ďalšie 3 časti.Čoskoro vídu!!
Pekný deň prajem!
S láskou
-D

MÃTĒ SÕŪŁ Where stories live. Discover now