الفصل 3
تاكيد الحلم❤️
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,♥️,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,🌿لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين🌿
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,♥️,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,امجد : بيكلم نفسه انا نسيت خالص اكلم احمد اقوله ليه اتاخرت علي شركه انا لازم اكلمه واتصل اطمنه.
احمد :قاعد في مكتب فيلا بتاعته مع ادم و سرحان وقلقان علي صحبه وبيفكر ممكن يكون ايه حصل هو قال هوصلهم وارجع عدا يومين وفجاه فون رن وكان امجد.
احمد :ازيك يا امجد فينك يا ابني مختفي ليه ما حدش بيسمع صوتك ليه من يومين قلقتني جدا عليك
امجد :انا كويس يا احمد انت اللي عامل ايه واخبار الشغل ايه معلش انا ما بجيش الشركه بقالي يومين اسف اني سايبك لوحدك.
احمد :سيبك من الشغل دلوقتي طمني عليك انت مختفي يبقى في حاجه حصلت انت قلت ساعتين و عدي يومين ولا اتصلت ولا طمنتني عليك حنين كويسه.
امجد: معلش غصب عني يا احمد انا مخنوق على الاخر وتعبان اوى.
احمد : قاعد بينفخ ومتنرفز وبيشرب سجاير حصل ايه مش انت كنت رايح توصل مراتك عشان صاحبتها تولد وقلتلي اكلم المستشفى انا كلمتهم في اي تقصير من الدكاتره .
امجد: لا مفيش تقصير شكرا بس تعبت اوى و دخلت في غيبوبه.
احمد: بيلعب بالقلم ولما سمع كلام امجد اتعصب ورمي القلم في الارض ليه يا امجد مش ولدت مع الدكتور بتاعها اللي متابعه معها ومين الدكتور ده شغال عندى ولا بره.
امجد: الدكتور ما لوش ذنب جوزها اللي تعابها وضربها وبهدلها وبسبب حالتها النفسيه دخلت في غيبوبه .
احمد: مسك دماغه انا مش مصدق اصلا يا امجد في شخصيه زى اللي انت بتحكي عنها دي في حد يعامل مراته بالطريقه دي وكمان لسه خرجه من ولاده حسبي الله ونعم الوكيل.
امجد: ده بقى اصعب من الاول والمره دي ضربها قدامنا وهي لسه خارجه من العمليات عشان خلفت بنت تانيه.
احمد: قام وقف ده تخلف و حرام عليه كده كلم حد من اهلها يجي ياخدها يا امجد.
امجد: للاسف امها متوفيه ابوها متجوز و مكبر دماغه منها خالص رغم ان عمرها ما طلبت منه حاجه ولا اشتكيت من جوزها دي عايشه زي الملايكه وغلبانه اوى وجعت قلبي عليها.
احمد :عارف يا امجد نفسي اوى اتعرف عليها من كثر كلامك عنها وسكت فجاه وسرح بخياله كان نفسي اقولك يا امجد اني مستعد احميها من ظلم الدنيا كلها كان نفسي اكون حاجه مهمه في حياتها واحميها من العذاب اللي شافته من الدنيا كلها بس مش قادر هو اقولك ايه اني حبتها .
امجد: ايه يا احمد روحت فين مش بترد ليه.
احمد : ابدا مفيش معاك طيب مين معها دلوقتي.امجد: اسد هو اللي معها تعرف يا احمد ترضني انا وحنين من المستشفى بس احنا قاعدين في العربيه عشان نطمن عليها.
احمد :يعني انت كده قدام المستشفى.
امجد: اه وحنين منهاره مش هنقدر نمشي قبل ما تفوق ونطمئن عليها.احمد: ليه ما كلمتنيش من ساعتها ايه دماغك وقفت عن التفكير.
امجد: انا نسيت خالص انك شريك في المستشفى دي لو كنت كلمتك انت عارف حنين هتتجنن علي زهره وانا خايف عليها وحياه عيالك يا احمد كلم اي حد يهتم بها و طمني عليها.
أنت تقرأ
حكايه قلب مزقه العشق ✨تريند اول علي الوتباد✨ ل ملكه الاحساس ياسمين الهجرسي
Romanceرومانسيه وحزينه وجريئه بشغف