5.0

2K 164 10
                                    

Harry's view :

Práve oddychujem na bálkone v hoteli. V jednej ruke držím mojito a v druhej mobil.

Práve som dopozeral nové video od Eliz. Som fakt ňou šokovaný. Nemá ma rada. Nerozumiem. Nechcem. Nemôžem. Dosť ma to raní, že o mne takto hovorí. Že som arogantný ? To by sa ona mala pozrieť na seba. Ale. Vlastne. Ja. Jej. Nemám. Čo. Vytknúť. Je milá a zábavná. Ale nič nemení na tom, že ranila moje city. Chápem, nemusí mať každého rada. Ale ja som Harry Styles. Keď ma nemáš rád, tak aspoň drž hubu. Alebo ?

No to je už jedno. Dal som jej to vyžrať v správach. Aj keď si myslím, že ma nebrala vážne. Kto by bral vážne nugetku ?

Ale to je jedno. Skôr som bol tým videom šokovaný. Zistil som, že naťočí video s nejakou celebritou, ktorú si jej fanúšikovia zvolia. Bola tam nejaká Teri Blitzen, Luke a dokonca aj Niall. Dosť ma to nahnevalo, pretože ho má rada a mňa nie. Som už jednoducho taký.

No čím nižšie som išiel, tým väčšmi môj úsmev narastal. Väčšina hlasuje za mňa a chcú, aby som to bol ja, čo natočí s ňou video. No a teraz pravdu. Áno, aj aj som prá krát zanechal koment typu #HarryStyles. Natočím s ňou video a bude zbožnovať moje vlasy. Dokonca urazila moje vlasy. Mrcha.

"Chalani prosím podte sem !" Počul som Katie, ako na nás volá z obývačky. Mojito som položil na stolík, mobil som strčil do kraťasov a išiel som do obývačky.

Všetci tam už sedeli a tak som si sadol k Liamovy, naproti Niallovy. Bol veselí, až veľmi veselí.

"Takže. Tento týždeň v piatok sa v Barcelóne koná jedna akcia. Je to presnejšie youtube festival. Tuto Niall ma poprosil, či by ste tam nemohli zájsť." Katie ukázala Nialla a všetci sme sa na neho pozreli.

"Nakoniec tam pôjdeme, pretože nejaká youtuberka menom Eliza má možnosť natočiť s nejakou celebritou video a ste medzi nimi aj vy. V ten deň sa zastaví hlasovanie a nakoniec tá celebrita s najviac hlasmi, natočí s ňou video. Ako som už zmienila, ste medzi nimi aj vy. Ale ako jedinci, nie ako kapela. Ďalej sú tam aj chalani z 5SOS, no teda iba Luke. " Povedala Katie a pozrela sa na každého z nás. Hlasno si povzdychla, nikto z nás to nepochopil. Až na Nialla.

"To v preklade znamená, že pôjdete na youtube festival. A niekto z vás netočí video s Elizou."

"Jeeee !" Vykríkol Niall.

"Kto je Eliza ?" Spýtal sa nechápavo Zayn. Niall sa prestal smiať a stretlil pohľadom po Zaynovy.

"Je to youtuberka. Má cez osem miliónov odoberateľov. A odpísala mi !" Niall vytiahol mobil a náslende ho ukázal Zaynovy.

"Viem o tom. Pozeral som si výsledky hlasovanie a zatiaľ som na prvom mieste." Víťazoslávne som sa usmial a pohodlnejšie sa usadil do sedačky.

"Ako to, že si prvý ?" Spýtal sa nechápavo Niall.

"Nepýtaj sa to mňa. Jednoducho to tak je." Mykol som plecom.

"Ale ona ťa nemá rada. Máš to dosť blbé." Zasmial sa Niall.

"To je jedno Niall. Natočí ho tak, či tak." Ozvala sa Katie.

"Vidíš to." Povedal som napokon a odpratal sa do mojej hotelovej izby.

-

Prišiel som do izby a vyvalil sa na posteľ. Znova som zobral mobil a zapol youtube. Klikol som na Elizin kanál a následne na ikonku správa.

Nugget : Všimol som si, že budeš natáčať video s Harrym. Tešíš sa ?

Eliza : Nugetka. myslím, že odpoveď už poznáš.

YouTube | h.s. ffKde žijí příběhy. Začni objevovat