Eliza view :
Ležela jsem a přemýšlela o jednom citátu,který se mi honil hlavou.
"Život je možné prožívat jen směrem vpřed a chápat jen směrem vzad."
Snaží se mi ten citát snad naznačit,že bych se měla dívat do minulosti ? Že se nemám ohlížet ? Moje hlava mě neskutečně bolela. Otočila jsem se na bok a můj zrak padl na Nialla. Spal a co jsem taky čekala,když je asi pět ráno ? Byl vyčerpaný viděla jsem to na něm. Snažil se na všech zkouškách působit uvolněne,ale potřeboval podporu. Nechodila sem na ty zkoužky,protože já a Harry v jedné místnosti by nedělalo dobrotou.Za pár dní to bude rok co jsme se dali dohromady a musím říct,že je to ten nejmíň sobecký muž,kterého jsem kdy potkala. Možná to mezi námi teď skřípalo více než předtím,ale myslím že to není nic co by jsme nezvládli. Aspoň teda doufám.
Měsíční svit osvětloval jeho tvář a já ho po ní pohladila. Ze spánku se usmál,jeho ruka si mě chtěla přitáhnout,ale já uhla a následně vstala. Mířila jsem do koupelny a po cestě jsem si vzala svou selfie & natáčecí tyč (obrázek naboku) A usadila jsem do ní svůj telefon,abych mohla natočit vlog z dnešního dne.
( *** - budu označovat so dělá ve videu a nahnutým písmem co říká )
*Vešla jsem do koupelny a následně jsem za sebou i zavřela,posadila jsem se na rohovou vanu*
Ahoj vítám vás všechny u začátku tohoto vlogu. Jsou asi pět nebo šest ráno a já už prostě nemůžu spát. Dneska je 2.Prosince tudíž jsou Britské Emas / Amas nevím přesně co to má být *smích*
A už nám i řekly jak budeme sedět,takže to bude od uličky Zayn , Perrie , Liam , Daniele, Louis , Eleanor pak Niall a já a vedle mě bude sedět Harry. Prý aby to byl kluk a dívka,ale mě to příjde strašně nepraktický. Hlavně až zase vyhrají XX cen tak jako jak se budou objímat ? Jinak jak víte tak já a Harry prostě se moc nebavíme,tak to snad vedle sebe přežijeme. Jinak jsme v hotelu Englang Perfect a fakt vám ho můžu doporučit.Jinak máme apratmán s více pokoji a jsou tu kluci a já,holky přijedou až dneska odpoledne. Já si jdu udělat snídani,tak se vám pak ozvu.
Tyč jsem si opřela o rameno a vydala jsem se do kuchyně.Velkým překvapením pro mě bylo,když jsem tam spatřila Zaynera v černých pyžamovích kalhotech jak se dívá na televizi v kuchyni a láduje se popkornem. Jelikož vím jak je nerad ve videíí neupravený tak jsem zapla telefon a rozhodla jsem se něco natočit.
*
*Pomalu našlapuji a vše točím*
Zaynstere ! *Zakřičím a sednu si vedle něj na gauč. Chvilku se dívá a nejspíše nechápe.
,,Takže Zayne proč žereš popkorn skoro v šest ráno ? "
,,Protože peroxid." Neustále naráží na moji obarvenou hlavu.
,,Stejně tě dám do videa neupravenýho a leze ti z pod kalhot špek. "
*
,,Elizno ! "Vykřikl a chtěl mě začít lechtat. Ovšem já jsem bleskuryche vstala,vypla telefon a i s tyčí jsem něhala,aby mě nechytil. *
,,Harolda na tebe ! " Vykřikl,když mě ani po pěti minutách šileného běhání nemohl dostat.
,,Já s ním mluvit chtěla,on je moc zapadlej do sebe." Zamála jsem se ani nevím proč.
,,Ty jsi fakt Blizna . " Řekl a přestal mě nahánět po pokoji.
,,Ale miluješ mě. " Vydala jsem se zpátky k pokoji kde ležel Niall,zrovna jsem procházela kolem pokoje Harryho.
Snad nás on ani nikdo jiný neslyšel.
___________________________
Poznámka autora Alex :dúfame, že sa vam druhá sérka bude páčiť :)Poznámka autora Erika : Část je totálně nezáživná,ale prostě youtube tam taky někdy musíme vložit :)
ČTEŠ
YouTube | h.s. ff
Fiksi PenggemarEliza Michigan's channel upload a video Harry Styles likes this video. Niall Horan like her . Copyright ©WonderfulUnicorn