6.0

1.7K 157 5
                                    

Song na boku má představovat to co napsala Eliza,ale myslím že ho znáte,takže pokud chcete tak si ho zapněte.

Eliza's view :

Na letišti jsem si opět psala s mým Honeys Nugetkou,která mi náladu moc nezvedla. Zase se mi snažila vnutit Stylese,což mě dost překvapilo. Přestala jsem se tím zaobírat a nastoupila jsem do letadla,které by mělo být za několik hodin v Bracelone.

Na letišti jsem se podepsala a vyfotila jsem se s pár fanoušky a pak jsem vyrazila do hotelu.

****

Jako správný závislák,jsem opět vlezla na stránku kde mám fanoušky a psala jsem si s nimi.Blikalo mi nespočetně mnoho zpráv,ale jako první jsem najela na ty nejstarší.

LollypopLoveHamburger : Na kostrách se dětí učí anatomii člověka. Na ženách se muži učí milovat.#YouAreMyFutureWife 

Eliza :  Ježiši ty jdi tak sladký #BestFans

LollypopLoveHamburger : Můžu se zeptat na takovou osobní otázku ?

Eliza : Mám dobrou náladu,takže můžeš . :)

LollypopLoveHamburger : Kdyby jsi si měla volit s kterým z těch,kteří v hlasování vedou tudíž video tak kdo by to byl ?

Eliza : Ashton by to nebyl, jelikož nemáme dobrý vztah. Harold a jeho kudrliny to je kapitola sama o sobě. Je to jako smetí vyhodíš ho,ale dál už se nestaráš. Takže s Niallem.

Na chvilku jsem přešla na youtube a uveřejnila jsem svou dlouho očekávanou píseň,okamžitě jsem také naspala na fans stránku.

**Ahojhe Honey,přináším vám novou píseň.Mou osobní zpověď.Snad se vám bude líbit. moc od ní nečekejte je to můj první song,který jsem si psala sama. Písnička se jmenuje : " You got me scattered in pieces " a doufám že se vám bude líbit.** 

Jako další jsem se podívala na průběh hlasování,který mě mile překvapil.

2 . #HarryStyles - 654 104 - votes

1.  #NiallHoran 664 055 - votes

Ale raději se nebudu radovat předčasně.

Nugget : Postel chladne a ty tu nejsi. - Můžu tu být já ?

Nugget opět zaperlil. Rozhodla jsem se že ho budu ignorovat,protože na to vážně nemám náladu.Zahrabala jsem se do peřiny s telefonem v ruce a přemýšlela o tom co budu zítra dělat. Rozhodla jsem se že vyrazím do klubu. Klikla jsem stránku pro fanoušky a napsala jsem jim už druhý vzkaz za poměrně krátkou dobu.

**Zítra večer vyrazím do Diamong Ligh klubu tady v Barceloně. Je to jen pro VIP,ale pokud máte čas a chuť tak přijďte a já se tam s vámi vyfotím. xoxo Eliza**

Předtím než jsem upadla do říše snů tak jsem si zahrála hru Flappy Bird u které jsem se po pár minutách naštvala. Taky jsem si hledala skandální videa na youtube v podobně kdo s kým chodil. Překvapilo mě jedno v kterém bylo že chlapec,kterému bylo sedmnáct chodil s třiceti letou ženou.Ano byl to Harry Styles. Né že bych se  o něj zajímala ,ale prostě mi to tam vyjelo.

Twitter news by ElizaMichigan :  Opravdu chodil sedmnáctiletý zpěvák z jednoho nejmenovaného boybandu z třiceti letou ženou. Vím láska je láska. Ale nepřipadala si ženy že ho spíš vychovává ?  xox

Ano neodpustila jsem si svou "chytrou "  myšlenku pustit na twitter .

*

Poznámka autora Eri : Tyto : **** , budou znamenat přeskočení části děje v kterém se neděje nic moc zajímavého. :) Jinak dekujeme za vote & komenty

YouTube | h.s. ffKde žijí příběhy. Začni objevovat