Harry's view :
Prechádzam ulicami Londýna. Prešiel už asi týždeň od toho, čo som odišiel z Barcelóny. Konečne som si mohol normálne oddýchnuť, nemusel som riešiť kraviny, nemusel som sa pretvarovať, nemusel som nič.
Prvé čo som spravil, keď som prišiel domom. Ako vždy. Zvalil som sa na postel a zaspal. Mama mi povedala, že som spal celý deň. Dvadsaťštyri hodín v kuse.
Ale aspoň už môžem normálne existovať. Už čas netrávim nad mobilom, v sprche alebo v posteli. Zabávam sa s kamarátmi, chodím von a viac sa venujem rodine.
No ale ako prišlo voľno. Prichádza znova aj práca. Čo znamená, že zajtra odchádzame do LA, kvôli novému albumu.
Cestou domov som zašiel ešte do pekárstva, kde som kedysi pracoval. Kúpil som si tam svoju obľúbenú buchtu a pobral sa domov.
Prišiel som domov a hneď sa začal baliť. Hádzal som všetko do jedného kufra, na veľkú kopu. Nikdy som nebol v balení nejak extra dobrý ...
"Prečo sa tak ponáhľaš ?" Počul sm hlas Gemmy. Pozrel som sa na ňu, opierala sa o zárubňu dverý a ruky mala prekrížené na prsiach.
"Neponáhľam. Len to chcem mať rýchlo za sebou." Hodil som do kufra posledný kus oblečenia a s ťažkosťou som ho zavrel.
"Deje sa niečo Harry ?" Spýtala sa Gemma a prisadla si ku mne na posteľ.
"Malo by sa niečo diať ?"
Gemma na mňa povzdvihla obočie. Viem veľmi dobre, že kým jej to nepoviem. Tak ma nepustí. Ale ja jej vlastne nemám ani čo povedať.
"Harry .." Popohnala ma.
"Gemma, fakt. Nič sa nedeje." Usmial som sa na ňu, no je zjavné, že mi to nezožerie.
"Čakám ..."
"Naozaj sa nič nedeje. Som len rád, že som konečne doma. No nechcem zas odchádzať. Som dosť vyčerpaný." Povedal som.
Gemma sa na mňa usmiala a prisunula sa bližšie. Jemne ma objala okolo ramien a ja som jej obiate samozrejme opätoval. Tak veľmi mi toto chýbalo ....
"Ach, Harry. Kto by len toto niekedy povedal. Si už tak strašne veľký. Neboj sa, po čase bude všetko zas tak, ako má byť." Povzbudila ma.
"Viem, ale som strašne lenivý." Uchechtol som sa a spoločne so mnou aj Gemma.
"To nie je žiadna novinka Harry."
-
Potom sme sa s Gemmou rozprávali a bláznili. Fakt mi toto chýbalo. Konečne som sa tak normálne zreagoval a mám celkovo dobrú náladu.
Momentálne je desať hodín večer a ja ležím v posteli. Nedá sa mi zaspať a nič iné na robote nemám.
Zobral som mobil, ktorý bol položený na nočnom stolíku. Automaticky som klikol na ikonku youtube. Podľa toho, čo viem, tak Niall s Elizou už natočili video a aj ho vydali.
Ale nie, nevidel som ho. Nemám nejak tú potrebu. Eliza mi trocha dlhšie vŕtala v hlave. Lenže s človekom, ktorý ma urazí a má o mne nepravdivú mienku ...
S takým človekom proste nemám potrebu sa baviť. Trocha ma aj trápilo, čo mi povedala. Je to iné, keď tie hejty čítate.
A je zas iné, keď vám to povie niekto do očí. Ešte pri tom, keď je ten niekto osoba, ktorá by mohla byť vaším priateľom.
Ale už sa nad tým ani nepozastavujem. Prežil som aj horšie.
Nakoniec som si pustil nejakú hudbu, keď mi zapípala smska.
Neznáme číslo: Čo keby sme niekam zašli ?
Toto číslo som si vymazal už dávno. No aj tak ho poznám naspamäť a viem komu patrí.
Ja: Taylor ...
Poznámka autora Eri : Alex nemá pc,ale děkujeme za 1K votes ♥
Ps: Moc by jsme si přály,aby jste komentovaly. Klidně i třema něbo čtyřmi slovy,to stačí.
ČTEŠ
YouTube | h.s. ff
FanfictionEliza Michigan's channel upload a video Harry Styles likes this video. Niall Horan like her . Copyright ©WonderfulUnicorn