Nobody's view :
,,Odpúšťam ti." Povedal po chvíli.
,,Děkuju Harry." Usmála se a pohladila ho po ruce jen na malou chvíli,protože věděla že musí dodělat písničku.
,,Co dáme do té první sloky ?" Nedala Harrymu čas cokoliv říct, protože sama hned promluvila.
,,V šesnácti jmenovala se Skylar " Usmál se nad vzpomínkou a to co udělala Eliza nechal plavat.
,, She been my queen since we were 16 We want the same things .We dream the same dreams allright . Allright " Zarecitovala.
,,Celkem nám to jde " Pousmál se Harry .
,, Užíváte si co ? " Promluvil Ashton do ticha. Bylo neuvěřitelné,že nešlo slyšet otevření dveří.
Harry zvedl svůj pohled na Ashtona.Nikdy ho moc rád neměl,jediný kdo se sním přátelsky bavil byl Niall.Proto nebyl nadšený z jeho přítomnosti a nakonec dodal.
,,Co tady chceš Ashtone ? "
,,Promluvit si s Elizou " Nesnášel toho nafoukaného kudrnáče.
,,Ale my máme práci tak se stav jindy " Odseknul Harry.
,,Nezajímá mě názor teplýho kudrnáče . " Usmál se ironicky.Nechtěla poslouchat jejich hádku tak raději dala papíry Harrymu a šla směrem k Ashtonovi.
Harry Elizu chytil za loket,aby ji zastavil a potom pronesl.
,,Oh úžasný argument Irwine.Teď se baví dospělí,co kdyby jsi si třeba zašel na zmrzlinu a pak se vrátil ? "
,,Přestaň mě srát Stylesi a kurva ji pusť. Potřebuju něco vyřešit a tebe k tomu nepotřebuju "
,,Řekl jsem že teď něco řešíme. Určitě tvoje sračky počkají. Okrem toho jsem si jistý,že Eliza s tebou mluvit nechce . "
,,A ty jsi její teplej mluvčí nebo co ?" Usmál se na něj Ashton
,,Kurva přestaň. " Vřískl Harry a vrazil Ashtonovi jednu do nosu.
,,Děvko !" Zařval Ashton a převalil Harryho pod sebe. Roztrhnul mu spodní ret i pravé obočí. Mezitím co se ti dva praly jako malý,tak si Eliza vzala akustickou kytaru a roztříštila ji o Ashtonovu hlavu. Jeho tělo bezvládně spadlo na zem,ale žil.
,,Kurva " Sykl Harry a chytil se za hlavu,která ho neskutečně bolela. CHtěl se postavit,ale jakmile se o to pokusil tak zase skončil na zemi.
..Nehýbej se Harry " Řekla a opřela mu záda o zeď,aby aspoň seděl.
,,Strašně mě bolí hlava." Pronesl Harry a chtěl se natáhnout pro flašku vody,která byla na stole.
Eliza byla rychlejší a podala mu ji. Cítila vinu,protože měla pocit ,že se poprali kvůli ní.
,,Děkuju " Šeptl Harry.Na moment odešla a vrátila se s mokrým ručníkem a začala mu otírat rány.
,,To je v pořádku Eliza " Chtěl si krev utřít sám,ale když jí chtěl vytrhnout ručník z rukou tak se ani nehnul.
,,Možná máš otřes mozku Harry,nehraj si na hrdinu a nech se ošetřit. " Začala mu utírat krv na lícních kostech a kolem rtů.
,,Au" Sykl Harry potišeji,když se Eliza dotkla jeho rán. Potom už to tak strašné nebylo a on ji celý čas s údivem sledoval.
Když ho ošetřila tak ručník od krve položila na stůl a pak se na něj podívala
,,Měla bych tě dostat domů dřív,než se probudí Ashton." Pronesla Eliza
,,Stačí když si jen zavolám taxík.Děkuju ti za všechno. "
,,Mám výčitky svědomí. Nenechám tě jet taxíkem. Můžeš vstát ?
,,Myslím že to půjde. " Harry se snažil postavit na nohy. Po chvíly se mu to podařilo,ale musel se držet stěny aby vůbec mohl vstát.
,,Opři se o mě. Musíme nějak dojít k výtahu. "Řekla a klíče od auta si zastrčila do kapsy.
,,Dobře " Šeptl Harry a přijal její pomoc. Nechtěl se o ní opřít celou váhou,protože věděl že pří své výšce a váze by oba skončily na zemi.
,, Zvládneme to neboj . " Usmála se i přes to že jí rupali kosti,protože podpírala někoho kdo váží přinejmenším stejně jako mrož.
Harry a Eliza se s těžkostí dostali,až k výtahu. Tam si chtěl Harry zavolat taxík,ale ona odmítla a rozhodla se ho sama odvést. Harryho přivezla až do hotelu kde ho nechala na gauči a pak jela domů.
Poznámka autora Alex: Moc děkujeme za votes a to ostatní
Poznámka autora Eri : Snad se vám část líbila a moc bych vás poprosila o vyplnění dotazníku
/ má pouhé tři otázky / . - http://www.survio.com/survey/d/R5F1K4H6B3N6V6L4B , odkaz najdete i v komentech :)
ČTEŠ
YouTube | h.s. ff
FanfictionEliza Michigan's channel upload a video Harry Styles likes this video. Niall Horan like her . Copyright ©WonderfulUnicorn