24.0 + Epilog

1K 90 2
                                    

Nobody view : / song na boku si rozhodně zapněte /

Harry bol mierne šokovaný. Vytrhol ruku zo zovretia s Taylor. Pristúpil k Nialovy a ukázal na neho prstom.

,,Ty !"

,,A ty !" Následne ukázal na Elizu.

,,Nebudete spolu dlho. Typujem taký týždeň. Niall, ty budeš zas zdrvený a každý ťa bude musiať ľutovať. A ty Eliza. Zas budeš vo svojich videách hovoriť o našej skupine hnusne a o Niallovy ešte viac. Aj keď mu dáš kopačky ty." Harry skončil svoj monológ a odišiel do svojej izby.

,,Co máš kurva za problém Stylesi ?!" Vletěla do jeho pokoje bez zeptání a nečekala na jeho odpověď.

,,Zrovna jsem si začínala myslet,že by jsi mohly být fajn a normální a ty hned začneš být hnusný ? Co to má kurva být ?! Je mi úplně u prdele co si myslíš o mě, já nejsem ta co měla X přílekyň a X rozchodů,nejsem ta co dala tuny kopaček,takže se přestaň starať. " S každým sloven v ní narůstal její hněv.

,,Je mi úplně jedno co si myslíš, ale laskavě si to nech pro sebe v té své držce.! " Nikdy nemluvila sprostě,ale dnešek je nejspíše vyjímka.

"Vypadni !" Zvrieskol Harry.

,,Ne . " Řekla a zůstala stát v jeho pokoji. Nejspíše čekala na omluvu,kterou stejně nikdy nedostane.

"Tie svoje sračky si strč vieš kde ! Vôbec ma netrápi, čo si mi tu povedala. Nezaujíma ma to ! Tak láskavo drž hubu a choď sa olizovať s Niallom !"

,,Netrápí a je ti to jedno ? Tak proč to kurva říkáš nahlas ? " Veděla že má pravdu,že ho štve..

Mezitím Niall a Taylor jen seděli a mlčeli.

,,Kurva ja neviem dobre ! Zmizni mi z očí !"

,,Doprdele ! "Křikne a otočí se na odchod,takhle si večer rozhodně nepředstavovala.

"Lebo som si myslel, že možno ty a ja ... Ja neviem dobre ? Som zmätený ! A viem, že som vás chcel dať dokopy s Niallom. Vedel som, že s ním byť chcieť nebudeš. Ale fakt som nečakal, že sa dáte do kopy ! Nechcem ťa proste s vidieť s niekym iným ! Jednoducho nie ! Možno, keby si počkala, tak ... Tak by bolo všetko inak." Harry sa frustrovane potiahol za vlasy.

Celý rozhovor počula aj Taylor s Niallom. Taylor bola dosť šokovaná, pretože si myslela, že konečne bude šťastná a Harry to myslí vážne.

,,Ty jeden skurvysyn !" Zvrieskla Taylor a vpálila Harrymu facku.

,,A ja sprostá som si myslela, že budeme spolu šťastný ! Ale ty nie ! Miesto toho si tajne buchnutý do tejto vyperoxidovanej bielovlásky ! Najradšej by som ti urvala vtáka ! Ale na to som až príliš hrdá !"

"Uži si ho." Šepla Taylor jej smerom a opustila apartmán.

,,Takže jsi dával Niallovi falešné naděje i když jsi věděl,že ho třeba chtít nebudu ? " Je celá zmatená.

"Ja neviem dobre ? Dajte mi všetci kurva pokoj !" Zvrieskol Harry a doslova vystrčil Elizu z izby a zabuchol dvere.

A tak sa skončil dosť hektický deň, Harry stretil Taylor. Taylor zas Harryho. Niall je dosť zmätený. Je pravda, že sa bojí. Bojí sa a veľmi. Bojí sa, že Elizu stratí. Predsa len, sama povedala, že je redšej na chlípnikou ako je Harry.

A Harry ?

Ten si teraz potrebuje poriadne prečistiť hlavu. Poukladať myšlienky.
__________________________

Poznámka autora Alex : Takto predčasne; Štastný nový rok, baby ! ❤️

Poznámka autora Eri : Tak a je to tady,poslední část co vy na to ?

YouTube | h.s. ffKde žijí příběhy. Začni objevovat