Prechádzam s Taylor ruka v ruke v Gardem parku LA.
Je tu minumim ľudí, čo mi najviac vyhovuje. Je to fajn pocit, ma konečne niekoho pri sebe.
Aj keď momentálne premýšľam na Elizou a Niallom. Takže nepočujem skoro nič z toho, čo mi Taylor hovorí.
,,Počúvaš ma?" Pozrela sa Taylor na Harryho.
,,Uhm, prepáč, čo ?"
,, Deje sa niečo? Prečo ma nevnímaš? "
,,Nič, len som nad niečím rozmýšľal." Jemne som sa na ňu pousmial.
,, Poslednou dobou premýšľaš nejako moc. "
,,Len rozmýšľam. Je na tom snáď niečo zlé ?" Neviem prečo, ale musel som sa na tom zasmiať.
,, Len premýšľaš nejak moc sa mi zdá "Zasmeje sa.
Na chvíľu som zastal a objal som ju. Proste je mi príjemné teraz pri sebe niekoho mať.
,,Nechcela by si ísť k nám do hotela ? Zoznámil som ťa s Elizou. Ak tam teda ešte bude.
,, Kto je Eliza? "Objala ho späť a položila si bradu na jeho rameno, pretože nemajú moc veľký výška rozdiel tak nemusela ani stáť na špičkách.
,,Je to jedna youtuberka. Niall sa snaží získať jej srdce."
,, Nie je to nejaká zlatokopka? "
"Ježiši, nie." Zas som sa zasmial a spoločne sme sa vybrali k hotelu.
Nobody' s view :
Harry spoločne s Taylor vstúpili do hotela. Kto by to len kedysi povedal, že sa tí dvaja dajú znova dokopy.
Ale tak, ako povedal Harry. Už ho nebavilo byť samému. Aj keď má teraz ako spoločníčku Taylor. Aj tak mu stálne niečo chýba.
Niall a Eliza si společně užívaly společné chvíle. Možná ona nemilovala jej,ale kdo by chtěl být sám ? Nikdo,byla sama ze sebe zmatená. Chtěla potlačit vše co ještě zbylo,všechny své city k Ashtonovi,která stále měla ? Kdo ví.. Všechno o čem pochybovala zamkla. Jejím zámkem se stal Niall. Takže využila šanci co se jí nasktla.
Právě teď se smějí na filmu sám doma a leží spolu v posteli a Eliza opírá hlavu o jeden z velkých polštářů,příčemž na svém telefonu edituje jedno ze svých starších videí. A u toho se snaží věnovat Niallovi i filmu.
,,Ani nevieš, aký som rád."
,,Co ? " Odvrátí pohled od telefonu a koukne na něj.
,,Vnímaš vôbec niekedy, keď niekto hovorí ?" Zasmial sa Niall.
,,,Taky když jsi jedl,tak si mě nevnímal tak mlč ."
,,Ale to je iné." Pohrozil pobavene.
,,Jak chceš " Řekla Eliza a snažila se,aby vypadala naštvaně.
"No buď urazená. Ježiši." Zafrflal.
Měla co dělat,aby se nezačala a smát. Místo toho jí z úst vycházely podivné zvuky připomínající nějakou lesní příšeru z pohádek.
,,Ešte si sa aj pomiatla. Že ja som ťa vôbec bozkal." Pokrútil neveriacky hlavou a trochu od nej odstúpil.
,,Jak myslíš . " Rozhodla se přistoupit na jeho hru.
,Keby som vedel, že to takto dopadne. Tak by som s ničim, nikdy nezačínal." Zaošmral si potichu popod nos a odcupital do kuchyne.Toast s nutellou je teraz to jediné, čom mu pomôžu na tú začínajúcu bolesť hlavy.
Zhluboka se nadechla a pomalu vstala.
,, Asi trpíš přecitlivělostí z nedostatku sexu babe . " Řekla mezi dveřmi a opřela se o ně.Opravdu se snažila nesmát.
,,Nedostatok sexu máš jedine asi tak ty. Vždy mi postačí ruka." Mrkol na ňu. Lenže s pusou od čokolády, nevyzeral práve presvedčivo.
,,Se divím že tu ruku máš celou. " Jelikož Niallovi spadl kus nutelly na zem tak se začala okamžitě smát.
"Mrkni na to." Niall položil nedojedený toast na linku. Zodvihol pravú ruku a silno ju napol. Čo zapríčinilo, že sa elize poskytol pohľad na jeho nemalé svaly. Ježiši
,,Roky cviku že ? " Smála se až tak moc,že sjela na zem.
"Neviem, čo je na tom zlé. Som si istý, že aj ty by si mala na ruke niečo podobné. Predsa len, nebola si vo vzťahu dosť dlho." Nialla toto bavilo. Síce mu to prišlo trochu nechutné. Ale prečo nie .
,,Ty jsi tak nechutnej . " Řekla přes smích a rozešla se ke gauči,
,,Ty si začala."
,,Věnuješ se jídlu a ne mě,tak zalez " Bylo to myšleno spíše ze srandy než vážně.
,,Sme spolu deň. A to ani nie celý ! Čo preboha odomňa čakáš ?!"
,,To byla sranda Nialle. " Řekla
,,Bože." Vydýchol Niall. A po chvíli počuli kroky, ktoré prichádzali z chodby apartmánu.
,,Někoho čekáš ? " Optala se Nialla.
,,Nie. Ale možno sú to chalani." Niall len mykol plecom a posadil sa na gauč vedľa Elizi. Samozrejme si neodpustil pritúlenie a polooenie ruky okolo jej ramien. Eliza si opřela svou hlavu o Niallův hrudník.
Obaja sa spokojne pozerali na telku, keď ich vyrušilo niečie zakašľanie. Obaja vzhliadli a tam videli stáť Harryho a Taylor.
,,Ahoj . " Řekla Eliza
"A-ahoj." Pozdravil zarazene Harry a Taylor bola celý čas ticho. Ona sa pokojne na oboch usmievala, nejak nechcela nič riešiť. Aj keď si myslela, že budú s Harrym sami. Ten zas, akoby zamrzol. A pozeral sa na nich dvoch. Ako sa k sebe túlia.
,,Nič ..ja len. Niall, je niečo čo by sme mali vedieť ?"
,,Myslím že nic co by pro vás jako skupinu něco změnilo . " Řekla Eliza
,,Sme spolu." Vykríkol nadšenie Niall.
Harry bol mierne šokovaný. Vytrhol ruku zo zovretia s Taylor. Pristúpil k Nialovy a ukázal na neho prstom.
,,Ty !"
,,A ty !" Následne ukázal na Elizu.
Poznámka autora Alex : som si istá, že nás na konci budete chcieť zabiť :D
Poznámka autora Eri : Části na youtube budou jen v Útěrý a Sobotu. Jinak děkujeme za 18K ♥ Harry trošku ujel nemyslíte ? PS : trošku dramatišon konec :D
ČTEŠ
YouTube | h.s. ff
FanficEliza Michigan's channel upload a video Harry Styles likes this video. Niall Horan like her . Copyright ©WonderfulUnicorn