16.0

1.1K 155 16
                                    

Harry's view :

Už sme v LA v jednom z nahrávacích štúdií. Je čas obeda a ake nečakane, Niall sa niekde vyparil. My s chalanmi sme si objednali pizzu a teraz sedíme a čakáme.

Po cvhíli mi zapípal mobil. Dúfam, že to nie je zas Taylor. Oh, to fakt nie ...

Nikto ma označil v tweete. Zas som si zabudol vypnúť upozornenia. Keď už, tak si ho aspoň prečítam.

@harry styles Moje malá sestra mě vždy učila, že za svoje chyby se musíme naučit omlouvat i přes to , že nám to srazí ego. Vím že to co jsem ti řekla bylo špatné. Neumím se omlouvat,nikdy to nedělám. Moc často se neomlouvám, ale vím že si nikdo nezaslouží takové chování,proto se ti omlouvám Harry. Přeji ti hodně úspěchů v hudbě, měj se nejlíp jak dokážeš. - Eliza

Bol som, ako zarazený. No potešilo ma to. Fakt, že hej. Chcel som jej niečo odpísať, keď v tom niekto prišiel do štúdia.

Bol to Niall. Spoločne s Elizou ... ?

Nobody's view :

"Takže asi viete, že toto je Eliza. Nejak sa dohodli s manažmentom a máme možnosť s ňou nespievať pesničku za to, že ja som s ňou natočil video." Vypískol radostne Niall a strčil Elizu dopopredia.

"Nebuď tak nadšenej nebo tě poleju." Ukázala na Nialla prstem a pak se podívala na kluky.

Chalani sa začali smiať, pretože to video videli a nie raz to Niallovy predhadzovali a robili si zneho sradnu. Teda, okrem Harryho. Ten len nečinne sedel a počúval.

"Tak ideme na to, nie ?" Navrhol Zayn.

"Možná to bude znít trapně,ale nějak neznám text nebo tak něco. Skřet mi nic neřekl." Měla nekonečně mnoho přezdívek pro Nialla.

Louis sa nažal strašne smiať, ale neskôr odišiel vedľa pretože mu volala Eleanor.

"Možno by sme mohli napísať niečo nové ?" Navrhol Niall a snažil sa zakryť červené líca z tak trápnej prezývky.

"Mohly by jsme." Řekla hlasitěji,aby ji slyšeli všichni poté se naklonila k Niallovi a řekla. "Mám to ale hezký přezdívky že ?"

Niall len prevrátil očami, schmatol gitaru a posadil sa na gauč vedľa Harryho.

"Tak ?" Spýtal sa Niall.

Jelikož nikde nebylo místo na sednutí tak si sedla na opěrku,takže jí od Harryho dělilo jen deset centimetrů,ale byla stále moc hrdá na to aby se ho zeptala,jestli si přečetl tweet co psala.

"O čem chcete aby to bylo ?" Koukla na ně.

"Možno by to mohlo byť o zábave ? Neviem." Po dlhom čase sa ozval Harry a pozrel sa na Elizu.

"Tak o čem se vám píše nejlépe ?" Zeptala se po chvíly.

"O vťahoch a dievčatách." Prehovoril Liam.

"Šťastný nebo nešťastný ?" Koukla na Liama.

"Z každého trochu." Odpovedal.

"Everybody wanna steal my girl. Everybody wanna take her heart away .Couple billion in the whole wide world .Find another one 'cause she belongs to me." Řekla první náhodný nápad,který jí napadnul.

Všetci chalani na ňu pozerali s otvorenými ústami.

"To by išlo." Povedal nadšene Niall a snažil sa chytiť prvé tóny pesničky.

"Proč se na mě tak díváte ?" Zasmála se.

"Nič len, že to znie dobre." Odvetil Zayn.

"Tak trochu nažhavte mozky kluci . Jinak tady budeme do večera " Sundala si mikinu a položila si ji do klína.

Takto to prebiehalo asi tri hodiny. Všetci sa bavili, vymýšľali nové slohy pesničky, komponovali k tomu hudbu.

Len medzi Harrym a Elizou to nebolo také kľudné. Sem tam sa na seba pozreli. Často sa Eliza chcela dačo spýtať Harryho, ale radšej to zavrhla a spýtala sa to radšej ostatných.

Už sa brali na odchod, všetci iž boli skoro preč a potom prišiel Harry za Elizou.

"Eliza, čo keby sme dopísali ten song. Už je skoro hotový a chalanom sa zajtra nebude chcieť:" Navrhol Harry. Aj keď to nebola pravda. Chalani sa na spoluprácu s Elozou tešili a užívali si to.

"Jasně." 

"Tak ideme na to ?" Spýtal sa Harry.

"Chybí jen jedna a půl sloky myslím " Řekla a koukla se do papírů kde bylo všechno napsané. Pak si sedla na gauč,jelikož kluci odešli tam tam bylo hodně místa.

Harry si prisadol k nej dosť blízko, aj keď vedel, že je tam dosť miesta. A on sa nemusí tlačiť pri Elize.

"Prečítal som si to." Šepol Harry.

"Ale vždyť papíry mám já Harry." Koukla na něj a ukázala na papír. V první chvilce jí to nedošlo a myslela si že mluví o písničce.

Harry neveriacky pokrútil oči a vydýchol.

"Myslel som ten tweet, nie pesničku." Odsekol.

"Je dobře že jsi si to přečetl." Řekla a ignorovala jeho ton hlasu.

Harry sa nad ňou chvíľu pozastavil, ale nechal to tak.

"Odpúšťam ti." Povedal po chvíli.

"Děkuju Harry." Usmála se a pohladila ho po ruce jen na malou chvíli,protože věděla že musí dodělat písničku.

"Kdy jsi se poprvé zamiloval Harry?" Nedala mu čas cokoliv říct, protože sama hned promluvila.

Poznámka autora Eri : Je brozo odpoledne,dpjela jsem brzo,protože budu v sobotu slavit narozeniny,tak musím uklidit,takže nevím jaká bude reakce Alex na 10K / Teda spíš vy to nebude vědět :D / Snad se vám část líbila a moc děkujeme za votes,komenty.Nejhezčí koment dostane příští část.

Tak Niall & Eliza or Harry a Eliza ?

YouTube | h.s. ffKde žijí příběhy. Začni objevovat