12.0

1.3K 154 14
                                    

Niall's view :

Je presne 22:25 večer.

Samozrejme hádka medzi Elizou a Ashtonom koluje po celom internete. Aj to s Harrym...

Harry odstupuje od súťaže. Takže to video nakoniec natočí Eliza so mnou.

Harry je v poslednej dobe nejaký divný. Buď spí, sprchuje sa a počúva hudbu. Sem tam ho zastihnem, keď si ide po jedlo do kuchyne. Bruško sa mu začína pekne guľatieť ...

Zajtra má byť aj to vyhlásenie. Chalani tu chcú zostať, kým to oficiálne neprehliásia. Samozrejme aj ja. No Harry dnes na obed odletel do Londýna. Povedal, že mu nie je nejak dobre. Nebol ani veľmi zhovorčivý. Iba mi poprial veľa šťastia a odišiel.

Pozrel som sa na mobil. Veľkými bielimi číslicami na mňa svietil čas. 22:28.

Mobil som strčil do vrecka, vyšiel z hotelovej izby a prišiel do vstupnej haly hotela.

Všade tu behali samí poslíčkovia alebo nový hostia, ktorý dnes dorazili. Som rád, že ma nikto nespoznal. Fakt na to nemám čas.

A vtedy to prišlo.

Cez vstupné dvere do hotela vstúpila drobná blondínka. Neklamala. Fakt mala zo sebou Pradu.

Iba som sa nad tým uškrnul a v tom mi zapípal mobil v nohaviciach.

Eliza: Som tu. Čakám. Spoločne s Pradou. Ak neprídeš do minúty. Nájdem si ťa a zabijem ťa.

Neodpovedal som na správy a vydal sa rovno k nej.

"Eliza ?" Oslovil som ju.

"LollypopLoveHamburger ?" Spýtala sa.

"Áno." Odvetil som.

"Takže, celý ten čas. Som si písala s Niallom Horanom. Členom kapely One Direction ?" Prekrížila si ruky na prsiach a uprene na mňa hľadela.

"Už to tak asi bude." Mykol som plecom.

"Budeme tu len tak stáť, alebo ?"

"Oh nie,prepáč. Pôjdeme sa niekde najesť ?"

"Hm, nečakané. Myslíš, že bude ešte niečo otvorené ?"

"Je to Barcelóna. Určite sa niečo nájde."

A spoločne sme vyšli z hotela a stratili sa v uliciach nočnej Barcelóny.

NA DRUHÝ DEŇ -> čas vyhlásenia

Sme s chalanmi na tom youtube festivale. Nikde tu nevidím Elizu, ale dohodli sme sa, že sa stretneme po vyhlásení.

Čo sa týka tej večere, strašne som si to užil. Eliza je vtipná skoro stále. Fakt som si to užil, a myslím, že aj ona.

Neviem. Ale ako som sa prezradil z LollypopLoveHamburger, celkovo sa cítim tak lepšie. Doteraz jej písal nejaký fanúšik, no teraz bude vedieť, že som to ja. Niall Horan.

Strašne sa teším na to video. Trochu sme to preberali aj na večery. Ale Eliza povedala, že youtube je z časti jej práca. A o práci sa nemienila baviť. Tak sme sa rozprávali ako starý známi. A to fakt !

Mal som pocit, akoby som ju poznal veky. Akoby to bola moja nejaká stará kamarátka zo základky, či strednej.

Sedeli sme v zákulisí. Na pódiu bol moderátor, ktorý mala toto vyhlásenie na starosti. My s chalanmi sme zostali preto tu, aby sme nevzbudzovali zbytočne veľa pozornosti.

„Vitajte ! Som poctený, tak hojným počtom divákov. Tento rok sa festival koná tu, u nás v Barcelóne. Máme pre vás zaujímavý program. Máme tu kopu youtuber. Kopu zábavy a následne, keď sa to skončí, aj veľa nahraných videí s týmto tématom. Takže sa vrhneme na prvú časť programu. Známe youtuberka menom Eliza Michigan s počtom osem milión odoberateľov. Sa uskutočnila na jednom projekte, ktorý asi poznáte. Mali ste možnosť hlasovať za celebritu, ktorá by mala natočiť video s Elizou. Privítajte prosím veľkým postleskom. Elizu !" Prehovoril moderátor a cez škáru medzi oponami som videl Elizu, ako s úsmevom na tvári prišla na pódiu.

"Eliza, ako sa na to tešíš ?" Spýtal sa jej moderátor.

"Je to niečo nové. Teším sa na to strašne moc."

"Asi vieš, ako to hlasovanie skončí, že ?"

"Trochu hej." Priznala.

"Dovolte mi predstaviť víťaza." Prehovoril moderátor a následne otvoril obálku.

"Osoba, ktorá bude natáčať video s Elizou je. Harry Styles."

"Lenže kvôli jeho odstúpeniu, ho nahradí. Jeho kolega, Niall Horan." Dopovedal napokon.

Mám to.
*
Poznámka autora Alex :omggg, ženy čo to robíte ? Minule 4k a teraz 5k ďakujeme moc❤️

Poznámka autora Eri: Troufám si říct,že tato část je jedna z nejvíce klíčovích části celého příběhu.

YouTube | h.s. ffKde žijí příběhy. Začni objevovat