21.0

1.1K 122 6
                                    

Harry's view :

Ubehlo pár dni, od tej aféry s Niallom a Elizou.

Niall je momentálne uzavretý sám do seba a nič a nikoho nepučúva. V štúdiu zaspieva svoju časť a hneď zmizne.

Dobre, má zlomené srdce. Ale asi si neuvedomuje, že mi za nič nemôžeme.

Za všetko môže Eliza. Nečakal by som, že budú s ňou také problémy. A úprimne, ma to aj dosť sere.

O mne stále verejne vytrubuje, že som namyslený pako a Niallovy zlomila srdce. Neviem, akým spôsobom ho odbila. Nech už to bolo akokoľvek, mohla to urobiť jemnejšie.

Prípadne použiť jednu z obľúbených žanských frázy: "potrebujem čas." Všetko sú to sračky ...

Dokonca sa Niall začal baviť s Ashtonom. Teda viem, že sa bavili aj pred tým. Ale teraz je ich obľúbená téma, Eliza. Presnejšie, ako ju obaja nenávidia.

Ale nech sa rozprávajú o hoci čom. Niallovy to jednoznačne pomáha.

Možno by som mál zájsť za Elizou. Aby sme si to konečne všetko urovnali.

Lebo takto to ďalej nejde ...

Nobody's view :

Harry sa usadil spoločne s Elizou za jeden zo stolov, v miestnej čajovni.

Chcel ísť na miesto, kde bude najmenej ľudí. Prípadne, budú viac nakuchcaný z vodnej fajky. Takže si ich nebudú všímať.

V hlavě se jí vytvářely tisíce scénářů, co se mohly stát,co by kdyby. Přemýšlela o tom jak se nejspíše zachoval Niall po přečtení zprávy a její negativní odpovědi. 

 Hneď, ako im servírka doniesla čaj, Harry bol rozhodnutý začať. Nevedel síce kam to až zavedie, ale musel proste niečo urobiť.

"Eliza, asi by sme si mali všetko vysvetliť."

"Co si chceš vysvětlit Harry ?"

"Všetko. Jednoducho, možno si to neuvedomuješ, ale dosť si nám skomplikovala život. Mňa to časom prejde, ale neviem čo Niall." Odvetil Harry a odpil si zo zeleného čaju.

,,A co jako mám dělat ? Předstírat že ho chci,když to tak není ? " Koukla na nněj nevěřícně.

"O to ťa nikto nežiada. Možno si ho mohla odbiť trocha jemnejšie. Niall je dosť citlivý a vadí mi, keď je takýto smutný. A môžeš za to ty, o tom niet pochýb." Zasmial sa Harry.

,,Já ?! Prostě jsem mu řekla,že mu nemůžu dát to co on chce,řekla jsem to nejlépe jak jsme mohla."

"Tak asi si do toho nedala všetko. Pochop, neviem, ako by si sa cítila ty, keby ťa odkopla láska tvojho života."

,,Je mu 21,ještě najde tunu lásek Harry."

"Je to Niall, Eliza. Nechcela by sa o tom s ním apoň porozprávať ? Predsa len, zoberie to inak, keď mu to povieš do očí." Harry bol celkovo zmätený z tejto konverzácie.

Povedal, že Niall na Elizu nemá. Následne, že Eliza si Nialla nezaslúži. A teraz ich chce dať dokopy ...

,,Nechce mě vidět Harry. Chtěl by jsi vidět holku co ti zlomila srdce ?"

"Popradve, áno. Možno by som ju mohol presvedčiť o tom, že spravila chybu." Harry len mykol plecami. Aj keď spomínanie nad starými vzťahmi, nie je preňho to najlepšie.

,,Když mi napíše, nebo cokoliv tak si s ním promluvím,ale jinak to nemá smysl ." Řekla a napila se borůvkového čaje.

"Možno by si to mohla zobrať do vlastných rúk. Poteší ho to."

,,Bože." Žekla telefon a napsala Niallovi.

Eliza : Možná jsme to vzaly za špatný konec, za patnáct minut v Ridget čajovně ? 

Niall :nečakám od teba zázrak Eliza ... ale risk je zisk ..čakaj ma tam

,,Měl by jsi jít, Harry." Když přišla číšnice tak objednala dva broskvové čaje.

"Fajn, prosím hlavne sa nezabite." Harry sa zasmial a vybral si z vrecka mobil.

Harry :o siedmej buď pripravená xx

Taylor :ak ma zas osereš Styles, prisahám, že ti odtrapím vtáka

Taylor : budem ťa čakať xo

Eliza v klidu popíjí broskvoví čaj a hledí do telefonu.

Harry si obliekol bundu, rozlúčil sa s Elizou a vyrazil za Taylor.

Chvíľu na to vstúpil do čajovne Niall. Vyhľadal Elizu a prisadol si k nej.

"Takže o čom si to chcela rozprávať ?" Niall mal jemne padnuté viečka a na brade mu rašilo strnisko.

Popostrčila jeden čaj k němu a pak se na něj podívala .

"Nechci,aby jsme se přestali bavit Ni."

"A čo s tým akože mám robiť ? Jasne si mi dala najavo, že ma nechceš. A pre mňa je celkom dosť ťažké hrať, že nie som zamilovaný."

,,Nevím jak to udělat Nialle,popravdě nevím vůbec nic." Upřela pohled do hrneřku.

"Stihol som si všimnúť." Zamrmlal Niall.

,,Co ode mě vlastně chceš Nialle ?" Upře do něj pronikavý pohled.

"Chcem teba, ježiši. Cítim sa ako v nejakej tureckej telenovele."

Mírně se zasmála. ,,Ale já ti to teď nemůžu dát,neznám tě." Řekne.

"Poznáš ma. Ver mi, keby som bol nejaký masový vrah, prišla by si na to. Pane Bože, som z teba tak zúfalí Eliza. Fakt si niekedy prajem, aby mi Harry nikdy neukázal tvoje videá."

,,Lituješ toho ? " Podloží si hlavu rukou a kouká na něj.

"Ja neviem." Vydýchol Niall a po chvíli dodal: "keby som si tie videá nikdy nezapol, neodletel by som do Barcelóny, nestretol teba a nebol by som teraz v takejto situácií. Neviem ti odpovedať. Jednoducho ma to nebaví, to je celé."

,,Nechci tě ztratit Nialle,víš že tě mám ráda."

"Ale máš ma rada, ako kamaráta. Predsa len, ja som milý a pozorný. Nikdy by som ti neublížil, určite nie vedomo. Ale ty si radšej na zmrdov, ako som si všimol." Odfrkol Niall a odpil si, teraz už zo studeného, čaju.

,,Prostě oni mají to kouzlo,chápeš ?"

,,Si fakt úbohá, Eliza." Niall nad ňou neveriacky pokrútil hlavou. Hodil na stôl desať dolárov a bez ďalšieho slova opustil čajovňu.

*

Poznámka autora Alex : #sweetNiallModeActivated oh, fakt som prekvapená sama sebou :D pretože mi písanie romantických [sračiek] nikdy nešlo :D

Poznámka autora Eri : Budeme rády za komenty,nejhezčímu věnujeme část.

YouTube | h.s. ffKde žijí příběhy. Začni objevovat