19.0

1K 136 10
                                    

Niall's view : 

S odutou perou sedím na hotelovej posteli.

Nevadí mi, že sa Harry baví s Elizou. No teda, vadí mi to, áno.

Niečo sa vo mne zlomilo a stihol si to všimnúť aj Liam. S ním som mal totiž to jeden rozhovor, ohľadne Elizi.

A nedovolím, alebo skôr, nechcem dovoliť, aby sa do toho miešal Harry. Je to môj kamarát, to áno. Ale nemienim sa s ním deliť o Elizu.

Po tých rokoch strávených v kapele. Už to proste nie je ono. Myslím, ako s normálnym životom. Vždy, keď som sa chcel s niekym zoznámiť alebo naviazať vzťah. Tak z toho vznikli zlatokopky alebo ženy plné hystérie. A o to ja fakt nemám záujem ...

Eliza je presne to, čo chcem. A momentálne, potrebujem. Každý má dievča, okrem mňa a Harryho. Už ma nebaví byť sám a ležať na posteli alebo pozerať telku.

Jednoducho mi už chýba nejaká spoločnosť.

Keď tak nad tým rozmýšľam. Iba vďaka Harrymu som našiel Elizu. Možno by mi Harry vedel aj poradiť. Predsa len, v prvom rade je to môj veľmi dobrý kamarát.

Postavil som sa z postele a išiel za Harrym do obývačky. Ten akurát vypínal telku  zapínal si posledné kombíky na bielej košeli.

"Niekam sa chystáš, Harry ?" Trocha ho trhlo, no potom sa otočil na mňa.

"Áno, mám sa s niekym stretnúť. Potrebuješ niečo ?" Samozrejme, že potrebujem.

"Ty to predsa s dievčatami vieš, nie ? Mohol by si mi prosím poradiť ?" Neisto som prešlapol z jednej nohy na druhú.

Čo si budeme vravieť. Harry je v tomto najlepší. Jednoducho to s nimi vie.

"Aw, malý Niall si prišiel konečne po radu. Sadni si, na toto mám čas vždy." Harry sa uškrnul a a sadol si na gauč.

Pri čom jeden gombík odletel na druhú stranu obývačky. Ako vidím, tak to jeho prejedanie v Barcelóne, sa vôbec nevyplatilo.

"Ide o to, že som sa asi zamiloval." Posadil som sa vedľa Harryho a čakal na jeho reakciu.

"Poznám ju ?" Uškrnul sa Harry.

"Áno, poznáš. A skôr, než mi položíš niekoľko nezmysluplných a zbytočných otázok. Je to Eliza."

Harryho tvárou prebehlo značné prekvapenie. Aj keď si myslím, že je to na mne dosť vidno. Teda, aspoň čo som počul ...

"Ah, Eliza. Vieš, neviem, či je pre tebe tá pravá." Čo ?

"Ako to môžeš vedieť, Harry ? Pýtal som si radu, nie tvoj názor."

"Zle si to pochopil, Niall. Moja rada znie. Že nei ej pre teba tá pravá a nemal by si sa vôbec nijak pozastavovať. Nad Elizou a všetko čo sa jej týka." Ježiši ! Vážne, Harold ?

"Dobre, asi sme sa nepochopili. Chcel som radu, chcel som, aby si mi pomohol. Poradil, ako ju zaujať, prípadne získať. Nežiadal som ťa o to, aby si mi hneď všetko zavrhol. Možno máš niečo proti Elize, ale proste...." Asi toto nikde nevedie.

"Práve naopak, Niall. Ja proti Elize nič nemám." Odvetil Harry.

"Tak kde je teda problém, Harry ?!"

"Nikde nie je problém." Zavrčal. Oh, tak teraz bude odutý.

"Tak potom ?" Popohnal som ho.

"Proste na ňu nemáš. To je celé."

*

Poznámka autora Alex: ježiši. nemám slov. fakt nie..

 Poznámka autora Eri : Další část nebude ve čtvrtek,ale až tu bude 5-7 komentů.

15k ! vážne ?! za mesiac ? 15k ? ĎAKUJEME STRAŠNE MOC ♥♥♥ veľa to pre nás znamená

YouTube | h.s. ffKde žijí příběhy. Začni objevovat