Eliza view :
Ahoj vítám vás po dlouhé době u nového povídacího videa. V Barceloně jsem si to vážně užila moc vám za všechnu podporu děkuji.A další věc je ta,že se blížíme k deseti milionům odběratelů,což je vážně neskutečný a prostě jsem dojatá,ale nebojte nebudu brečet. Dál plánuji za pár týdnů sraz s fanoušky v Los Angeles,protože jsem si všimla,že je tam opravdu velká fanouškovská základna. Jinak jde vidět,že chcete další videa se slavními osobnostmi,takže se do budoucna pokusím to zařídit.Víc infromací bych tu pro vás neměla,takže se přesuneme k otázkám.
Těšís se na oslavu tvých devatenáctích narozenin ? #Silvia
Samozřejmě že se těším,neskutečně ten čas letí.
Kolik jsi měla vážných lásek za tvůj život,plánuješ teď nějakou ? #Damon
Osobně si myslím že se láska nedá naplánovat,ale měla jsem tak dva vážnější vztahy.
Bad boys or good boys ? #Olivia
Hodní kluci čekají až dívka příjde sama s vyrvaným srdcem na dlani,ale ty zlí si ho prostě uloupí.Proto bych volila zlé,asi kvůli tomu kouzlu Vždycky jsem byla na zmrdi. *smích* Tak konec otázek a uvidíme se u dalšího videa.
Video jsem sestříhala a po té i zveřejnila.Pár minut po tom mi přišla textová zpráva.
Anonym : Jak se máš Eliz ? - NH
Bylo mi okamžitě jasné kdo mi napsal,tak jsem si ho do kontaktů uložila s příslušným jménem.
Eliza : Ahoj Skřete mám se dobře co ty ?
Niall : Víš že to oslovení nemám rád ! :D Dobře a co jinak ?
Eliza : Udělala jsem si zábavu a budu si ještě užívat prázdniny co mi zbývají,co ty ?
Niall : Já mám prázdniny pořád.
Eliza : Šťastný to člověk .
Niall : Ty jsi měla dva vážnější vztahy ?
Eliza: Lol,někdo se tu díval na mé video .
Niall : Přistižen.
Eliza: Ano měla.
Niall : A chtěla by jsi další ?
Eliza : Časem ano.
Niall : Jak moc dlouho je "časem" ?
Eliza : Co já vím ? Týden,měsíc možná rok. Zamilovaní se nedá naplánovat.
Niall : Já si to taky neplánoval.
Eliza : ?
Niall : Zamilovala jsem se.
Eliza : Tak to ti přeji :)
Niall : Ale do tebe.
Eliza : Ale já ti nedám to co očekáváš Nialle.
Niall : Takže není šance,že by jsme spolu v nejbližší době byly ?
Eliza : Není Nialle.
Nobody view:
Niall zlostne hodil mobil o zem. Plast a rozbitý displej sa rozniesol po celej izbe.
Na krku mu narástla obrovká žila, ktorá mohla každú chvíľu explodovať. Najskôr ho nahneval Harry a teraz Eliza.
Ale čo od toho čakal ?
Že sa mu Eliza, hneď hodí okolo krku ? Že sa z nich stane najkrajší pár storočia ? Neskôr ich láska bude neporaziteľná a nájdu si krásny veľký dom ? Potom bude svadba a budú nasledovať deti. Niall junior bude robiť zle, svojej sestre Candy a všetci budú šťastný ?
No tak, Niall. Mal by si uvedomiť, že svet nie je až taký rúžový a bezstarostný.
Niall si rýchlo utrel malú slzu, ktorá sa začala kĺzať po jeho bielom líci. Do vreciek koženej bundy, ktorú si teraz obliekol, si strčil za hrsť sto dolároviek.
Niall nebol ten typ, ktorý by všetko zapíjal. Či už víťazstvo alebo prehru....
Ale zúfalé činy si žiadajú zúfalé riešenia, nie ?
Aj keď dobre vie, že bude preklínať tú rannú opicu. Ale momentálne to bude jeho jediný spoločník.
Niall vyšiel zo svojej izby a neodpustil si ani silné buchnutie dverý. Prechádzal cez obývačku, kde si všimol rozvaleného Harryho. Odstrhnuté kombíky na jeho košeli, mu zas odkrývali ten pupok, ktorý mu značne narastal.
"Nemal si niekde ísť ?" Spýtal sa Niall. Kde sa podel ten jemný hlások s írskym prízvukom ? Dobre, nemá v sebe ani pohárik, ale jeho hlas je vysílený a chrapľavý.
"Zrušil som to, nemám náladu. Vieš to, čo som povedal Niall ..."
"To je v poriadku, Hazz. Proste o tom nechcem hovoriť." Niall musel potlačiť viečka k sebe, aby mi náhadou nevyšli páliace slzy.
Je proste strašné citlivý. Čo si budeme vravieť ...
"Niall, deje sa niečo ? Čo sa stalo ?" Harry vypol telku, v ktorej zas bežala jedna z tých stupidných relácií o Kardashiankách.
"Nič sa nedeje. Len proste prišiel čas na to, aby som si pripomenul chvíle strávané s Jackom." Uchcechtol sa Niall.
"Dobre. Idem s tebou ok ? Nepotrebujem ťa potom vyhrabovať zo zvratkov, keď budeš ležať ráno pred hotelom." Harry si zastrčil košeľu za nohavice, aby aspoň trochu zakryl tie odtrhnuté kombíky. Jednoducho je len lenivý sa prezliecť.
Ako Niall, tak aj on si prehodil cez seba bundu a spoločne opustili apartmán a následne aj hotel.
"Ale je ti jasné, že mi povieš. Čo sa stalo."
"Mal si pravdu, nemám na ňu. Proste ma odmietla." Odvetil Niall a ironicky sa usmial.
Harry so svojím typycky zamračeným výrazom, vytiahol svoj mobil.
Harry: Toto si ešte vybavíme ...
Eliza: Nevie, čo vybaviť ? Skús byť presnejší ...
Harry: Dobre, že si ho odmietla. Vôbec si Nialla nezaslúžiš ...
*
Poznámka autora Alex: prosím, neberte to o kardashiankách ako hate [ja len aby náhodu niekto nemal potom zbytočné poznámky :D] časť je venovaná @SykesFtSwift ♥ ďakujeme za ten obrovký komentár a aj ten status ♥ moc si to cenníme :)
Poznámka autore Eri: Děkujeme za 16K ♥ Co říkáté na Harryho reakci ? A co Eliza a Niall ?
ČTEŠ
YouTube | h.s. ff
FanfictionEliza Michigan's channel upload a video Harry Styles likes this video. Niall Horan like her . Copyright ©WonderfulUnicorn