/ Hudbu si zapněte hned je dlouhá skoro dvě hodiny,takže se nemusíte bát že by vám nic nehrálo /
Eliza's view :
Koukla jsem se na twitter a našla jsme tam zajímavou odpověď. Na můj poslední tweet.
@HarryStyles: Možná by jsi se měla starat o své bývalé vztahy. #SeeYouSoonOnYouTubeFestivalHoney
@ElizaMichigan : Svůj jeden bývalí vztah mám vyřešený. Jakpak se má Taylor ? :) #NoTrustME
Jojo Harolde,seru na tebe. Okamžitě jsem přešla na fans stránku.
-
Nugget : Postel chladne a ty tu nejsi. - Můžu tu být já ?
Eliza : Pořád si myslíš,že je Harry fajn ?
Nugget : Určitě je,dokud ho nenaštveš .
Eliza : Jak to můžeš vědět ?
Nugget : Pořád vede v hlasování Niall .
Eliza : Ne. #HarryStyles 720 258 votes. Asi díky té hádce,což sice není hádka ale,"okay" zase předběhnul Nialla.
Nugget : Uvidíš bude to dobré.
Eliza : No to doufám , jdu se nachystat do Diamond klubu. Pa Honey .
-
Eliza : Budeš dnes večer v Diamond Klubu ?
LollypopLoveHamburger : Ano budu.
Neodepsala jsem,ale byla sem potěšena že aspoň některý z mích fanoušků bude uvnitř.
Harry's view :
Zobudil som sa na vrčiaci telefón na mojom líci. Musel som včera zaspať, keď som posielal posledné tweety.
Zapol som si svoj hlavný účet na twitter. Samozrejme šikulka Harrynko si zabudol vypnúť upozornenia, preto sa teraz zobudil, že ?
Väčšina tweetov bola o tom videu. Celkovo o mne a Elize.
Eliza odpovedala na môj tweet, ktorý som jej zanechal pri tom tweete, kde hovorila o tej starej žene.
Och, po ráne si fakt hlavička Harry.
Musela spomnúť Taylor ? Fakt na tom nie som sakra zvedavý. Na žiadnu Elizu, na žiadne jej výlevky nervov alebo podobne.
Ani neviem, prečo sa tak snažím. Aha, vlastne viem. Chcem jej naproti.
Lenže ona mi to vždy vráti. A nie to len o tom. Je mi fakt sympatická. Je to divné, keď vás niekto nemá, ako ona, rád.
Spravila si o mne mienku, kvôli bulváru a sračkám, čo píšu. Ale za to ja nemôžem. Môže za to ona a jej sprostá hlava, že niečomu takému verí.
No nič. Idem do sprchy. Po tom je deň hneď jasnejší.
Eliza's view :
**Občas bulvár napíše něco co není pravda ani v těch nejšílenějších snech,proto vám předem říkám,že dnes jdu do Diamond a všechny pomluvy o tom co jsem tam dělala nebudou absolutně pravda.Těším se na vás Honeys ♥ On twitter & three minutes ago **
ČTEŠ
YouTube | h.s. ff
FanfictionEliza Michigan's channel upload a video Harry Styles likes this video. Niall Horan like her . Copyright ©WonderfulUnicorn