Coming Soon

16.2K 748 244
                                    

      Hepinize merhaba arkadaşlar! Beni özlediniz mi? Biliyorum daha birkaç saat önce diğer hikayeme yeni bölüm attım, size özleyecek zaman tanımadım falan ama olsun. Nasıl giriş yapacağımı bilemedim... Şimdi çenem açılacak ve hikayeden önce bilgi yüklemesi yapacağım.

      Hangi kurguyu önce yazacağım konusunda anket yapmıştım, biliyorsunuz. Oyların çoğunluğunu bu kurgu aldı. (Umarım sizi etkilememişimdir.) O yüzden bununla başlayacağım ve ben oldukça heyecanlıyım. 

      Öyle çok neşeli bir kurgu olmayacağını düşünüyorum. En azından başlangıçta bol dram göreceğiz. Ancak sonralarını kestiremiyorum çünkü hiçbir hikayem başlarken planladığım şekilde ilerlemedi. Her neyse... Siz dram olacak diye düşünüp okumamazlık etmeyin lütfen. Sonuçta Harry ve Draco'dan bahsediyoruz. Bizi keyiflendirecek bir şey mutlaka bulurlar. 

      Kapakta Draco olmadığı için üzgünüm, ne koyacağımı bilemedim ve bu haliyle hoşuma kaçtı. Daha iyisini yaparsam değiştiririm ama şimdilik Harry ile idare edelim. YİNE DE BU BİR DRARRY HİKAYESİ, DOĞRU YERDESİNİZ. 

      Nightmare için son iki bölüm kaldı. O biter bitmez buna başlayacağım. Yani dilerseniz şimdiden listenize, kütüphanenize falan ekleyebilirsiniz. Hayalet okuyucularım, siz de takipte kalırsanız başladığında kaçırmazsınız. ♡

      Anketteki diğer kurgulardan birini daha okumak istiyorsanız aynı anda götürmeye çalışabilirim. Ancak öyle bir durumda her gün bölüm atmam imkansız olacaktır. Bir onu, bir bunu falan yazarım. Gerçi o zaman okuyucumu bölerim diye korkuyorum. Bir de kurguları karıştırırım diye... Hah aklıma gelmişken içimde kalan bir şeyi döküvereyim. 

      Belli başlı olayları (Sectumsempra, hayat kurtarma vs.) her hikayemde gördüğünüzü biliyorum ve bundan sıkılmanızdan korkuyorum. Ama sonra mantıklı düşünmeye çalışıyorum. Sonuçta karakterler aynı. Geçmişleri de, kişilikleri de ortada. Kullanabileceğim malzemeler zaten sınırlı... Haliyle aynı şeyleri farklı kurgular halinde okuyorsunuz. Eğer bu hikayeleri farklı yazarlardan okusaydınız eminim normal karşılardınız ama tek bir yazardan okuyunca sıkılırsınız diye endişeleniyorum. Yani 'yine mi bu konu' demeyin lütfen... Sonuçta elimizde bir Potter, bir Malfoy var. Siz sıkılmadığınız sürece ben bu ikiliyi 4757457 farklı şekilde aşık eder, önünüze koyarım. Yeter ki keyifle okuyun. ♡

      Çok konuştum. Hikayeye başlasam bölümü yarılardım... sjfkldshfjklsd Her neyse, yorumlarınızı ve düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz. ♡ Bu kurgudan beklentilerinizi, aklınızdakileri bilmek istiyorum. 

      Sizi seviyorum. ♡ 

Master of Death | DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin