Tin o țigară între degete, privind pe fereastră. Ploaia nu se mai oprea, iar eu simteam ca turbez blocat in clasă. Urăsc ca trebuie sa stau aici, în loc să fac altceva mai util.
— Kun, nu mai fuma! Pentru numele lui Dumnezeu, esti in ora! Plus ca in curând vine elevul nou, nu trebuie sa facem o impresie proastă, strigă profesoara si lovește cu pumnul in masă.
Las tot fumul toxic sa imi părăsească plămânii, suflandu-l in fața ei. Dansa tusi si flutură din palme pana fumul dispare.
—Mulțumită? Mârâi, lovind cu țigara în bancă și o sting.
O arunc pe geam si imi bag mainile in sân. Imi pun picioarele pe bancă, privind în gol, examinand-o pe ea.
Femeia nu mai comenta nimic, deja înțelese ca eram cauza pierdută. Se multumise ca am aruncat țigara si cu pasi apăsați, se apropie de catedră.
O aud totusi cum șoptește ca sunt încăpățânat, maraind si o înjurătură incoerentă.
Pufnesc iritat, dandu-mi ochii peste cap. Toată atenția clasei era peste mine. Ce morții ma-tii mai voiau si ăștia? Le ridic degetul mijlociu.
O bătaie vaga în usa mutase atenția de pe mine pe cel ce intra cu pasi lenți in clasă. Brunetul pasi mândru și îndrăzneț in încăpere cu un zâmbet larg pe buze. Tine un ghiozdan intre degete, examinand fugitiv cu privirea clasa.
—Buna ziua, sunt Dash, rânji si o captură cu privirea pe femeia care il sorbea din priviri ca pe nu stiu ce comoară.
Ce nume tâmpit, imi zic in sine. Speram sa ii mut ranjetul ala de pe față cat se poate de repede.
—Bună, il salută profa si il îmbrățișează scurt. Ma bucur ca ai venit in clasa noastră. Este chiar o onoare să te avem, chicoti femeia si se întoarce spre clasă.
Toți se uitau cu interes la el, fetele topindu-se efectiv. Cine pula mea se crede ăsta?
—Ok, cred ca vrei sa te prezinți. După ce iti faci o mica descriere, fiecare isi va spune numele. Sper sa te cunosti bine cu fiecare, zise profesoara.
Se aseza la catedra, aruncandu-mi o privire de "esti mort daca faci ceva gresit.". Mârâi nemulțumit și imi dau picioare jos de pe bancă, având si eu putin respect. Defapt imi era undeva de respectul ei, dar aveam nevoie de cateva note ca sa nu raman repetent fix in ultimul an.
Imi scot telefonul din buzunar, încercând să mă debarasez de lecție si sa scap de întreaga situație.
Gasesc un joc uitat prin telefon si incep sa ma joc. Nu ma interesa ce spunea ăsta, astfel că nici nu il ascult. Însă simt o nevoie de a bea ceva, aveam gâtul uscat.
Il vad cu coada ochiului pe tipul din fața mea cum se ridică și isi strigă efectiv numele. Apoi realizez ca era randul meu, însă nu ma obosesc sa ma prezint. O liniște lungă se lasa in clasă, iar eu pufnesc ironic. Brunetul ma privi confuz, dar fără să renunțe la zâmbetul tamp de pe chip.
Fata din prima banca lua inițiativa si se prezenta ea. Injur in șoaptă, deoarece ma enerva.
Ma fac mai comod in banca si continui sa ma joc.
După câteva meciuri pierdute si nervi fututi, imi concentrez atenția spre clasă.
—Dash, unde vrei sa stai in banca? Poti sta si singur, il încurajează femeia, iar el doar zâmbește.
Dash isi mușcă buza si isi trece privirea printre toate băncile din clasa. Imi asez ghiozdanul pe scaunul de langa mine ca sa ii demonstrez ca n-are voie aici.
—Vreau sa stau cu tipul din spate, zice făcând semn cu capul înspre directia mea.
O vad pe diriga oftand si parca vrând să îi spună sa aleaga altceva. Dar inainte sa aiba șansa, el deja se porni spre banca mea.
—Ești prost? Suier cand se apropie de banca mea. Este ocupat, adaug iritat.
Femeia ma fulgeră cu privirea. Însă tipul nu renunță, deoarece imi da ghiozdanul jos si se face el comod.
—Nu mai este, chicoti.
Ma abtineam sa nu il lovesc aici, fata de toți. Oricum un pumn i-ar sta bine pe fața lui.
—Sa incepetem atunci lectia, zise profesoara stanjenita si deschide manualul.
Nu ma obosesc sa imi scot manualul, deoarece nici nu il aveam. Continui sa ma joc le telefon, însă observ ca el întinde cartea spre mine.
—Nu am nevoie, murmur, concentrat în ecran.
El doar rade usor.
—Poți să nu te mai pui cu mine in bancă? Nu te suport. Ai un ras enervant, il anunț plictisit.
Incepe sa scrie data in caiet, gandindu-se.
—Cum te cheama? Nu te-ai prezentat, i-se aprinde beculetul peste câteva secunde.
Ii arunc o privire urâtă și ma strâmb.
—De ce ti-as spune? Il intreb sceptic, iar Dash ma privi nemulțumit.
—De ce nu...? Isi încerca șansa, însă realizează repede ca nu ii acord importantă.
Restul lecției l-a petrecut ascultând profesoara, în timp ce eu il evitam.
Cand clopoțelul suna, ma ridic in picioare. Imi iau ghiozdanul si ma pornesc, însă el ma apuca de braț.
—Asteapta-mă, adaugă, iar eu râd sec.
Desigur ca nu il astept si ma pornesc. Ies din clasă, iar brunetul fuge dupa mine.
—Zi-mi numele tau, o spune ca pe un ordin, urmarindu-ma.
Tac si imi continui drumul nervos. Ma enerva. Iesim afara in curtea școlii, inca urmărit de bărbat. Nu ma lasa atat de ușor. Deși era cu un cap mai înalt decat mine, se comporta precum un copil tocilar si nenorocit.
—Ce morții ma-tii vrei de la mine? suier iritat, însă el doar rase.
Imi înconjura gâtul cu brațul si ma lipi de corpul lui. Umbla prin buzunarele lui si scoate un pachet de țigări.
—Imi zici numele tau pentru pachet? Flutură prin fata mea țigările.
Ii apuc pachetul si imi scot o țigară. Ii dau inapoi pachetul si aprind țigara.
—Kun, ii răspund sec. Ce te intereseaza, Dash? Pun accent pe numele lui, iar el își trece degetele prin parul sau des.
Doar zâmbi sec si isi baga mâinile în buzunar, continuând să meargă cu mine.
—Eram curios, da din umeri. Oricum imi place sa primesc imediat ce imi doresc, astfel nu iti recomand sa te joci cu mine, zice zâmbind demonstrativ.
Râd fals si ma întorc spre el.
—Astfel? Imi arcuiesc o sprânceana.
Imi arunca o privire ciudată si se apropie de mine. Ma apuca de umăr si ma lovi cu genunchiul in stomac. Incep a tusi si ma incordez din cauza durerii.
—Nu imi place sa fiu personajul negativ, dar daca ma impui, o pot face. Dată viitoare sa ma asculti, dulceață, zise, iar o mașină se opri în dreptul nostru pe strada.
Geamurile erau fumurii si nu puteai vedea nimic printre ele. Brunetul se urca in mașină și dus a fost.
Incep a tusi din cauza durerei, însă imi trece rapid, fiind înlocuită rapid doar cu furie.
CITEȘTI
Micul meu secret ești tu (boyxboy)
Romance"Mă uit la stele si nu te vad. Stii de ce? Deoarece tu esti soarele~" Dash este nou la liceu. Kun învață aici din prima zi de liceu. Dash este drăguț cu toti. Kun ii înjură pe toți. Dash are multi prieteni si invata bine. Kun are multi dușmani si ap...