N/A: stiu ca am spus ca in weekend eu am liber, doar ca ghiciti cine are lumina deconectata si putine date mobile 👀
~
Se despărți de mine, având acelasi rânjet mult prea specific pentru persoana sa. Isi trece degetul peste obrazul meu, chicotind vag. Ma privește drăgăstos si imi ciufuleste părul. Buzele sale aveau un gust discret de ciocolată, gust care mi-a rămas impregnat acum si mie pe buze.
— Doamne, Dash, esti un idiot, suier si il lovesc in cot usor.
Il las singur langa ușa si eu ma apropii de unul dintre cele două paturi. Imi era prea somn ca sa ma complic si cu brunetul acesta. Ma arunc in unul si iau o gura de aer, privind tavanul.
—Nu poți să negi ca ti-a plăcut, isi arcui o sprânceana si se întoarse spre mine.
Rad sec si ma ridic in fund, captandu-l cu privirea.
—Oh, ba da, sa ma crezi ca fix asta am sa fac. Nu mi-a plăcut absolut deloc, repet fiecare cuvant pe silabe, zâmbind fals la sfarsit.
Brunetul chicoti vag, isi da ochii peste cap si se apropie de patul lui. Isi arunca bagajele pe el și isi descheie un nasture de la gât, luând o gura profundă de aer.
Ma arunc printre plapume si cearsafuri, facandu-ma comod pe perne. Inchid ochii si incerc sa na relaxez pentru cateva momente. Imi era extrem de somn. Imi simteam corpul greu, iar fiecare pas pe care il făcusem o povară. Somnul pe scaune in autobuz este inconfortabil si absolut deloc odihnitor.
—Faci tu primul dus sau fac eu? Aud glasul lui Dash.
Plescaiesc din buze si pufnesc.
—Mi-e prea somn si sa ma ridic din pat, iar tu vorbesti de dus. Fă tu primul, intru si eu mai târziu, il anunț, iar el chicoti.~
Ma sterg cu un prosop, apoi mi-l infasor in jurul taliei. Ies din camera si desigur ca nu ma uimește cu nimic faptul că Dash nici nu s-a obosit sa se îmbrace complet. Bine macar ca purta boxeri.
—Ieși, te rog, din camera? Vreau sa ma imbrac, il rog si ma apropii de dulap, acolo unde imi aruncasem bagajele.
Incep sa cotrobaiesc printre ele, căutând hainele care imi trebuie mie.
—Nu e ca si cand suntem ambii bărbați, stii? Isi arcuieste o sprânceana si ma priveste intens.
Imi aleg hainele si le arunc pe pat. Ma întorc spre brunet si imi pun mâinile pe șolduri, privindu-l urât.
—Înțelegi extrem de bine de ce te rog asta. Hai pleacă, te rog, murmur usor iritat.
El se foi prin pat, dar nu mai mult de atât. Încă stătea în cameră, privindu-ma pe furiș cum ma enervam treptat.
—Hmm, lasă-mă să mă gândesc, rânji si ma captură cu privirea, examinandu-ma.
Imi dau ochii peste cap si mârâi nemulțumit. Ma apropii de el si ii arunc o privire urâtă.
—N-am tot timpul din lume, hai odata! Ma plâng eu si ii fac un semn cu palma.
Dash incepe sa râdă și ma apuca de braț, tragandu-ma la el in pat. Imi pierd echilibrul si pana la urma, brunetul câștigă. Eram peste el, într-o poziție extrem de penibilă. Incerc sa imi aranjez cat se poate de rapid prosopul la locul lui.
—Dash! Comporta-te ca un om matur! Ii strig in față, însă logic ca el nu ma ascultă.
Fata mea deja se colora in roșu treptat. Ii plăcea să mă enerveze si sa ma facă sa ma rusinez. Cat puteam sa il urăsc pentru asta.
—Arăți sexi si peste mine, dar cred ca merge mai bine daca vei sta langa mine, în brațele mele, în timp ce-mi spui ca ma iubesti, de preferabil, chicoti visător.
Ma strâmb și dau sa ma ridic. Sar într-un picior, însă idiotul nu ma lăsă singur. Ma trage iarăși, de data asta în brațele lui.
La dracu, abia țineam prosopul ala pe mine. Inca putin si zbura prin cameră. Nu, merci, nu aveam chef absolut deloc sa raman dezbrăcat in fața lui. Preferam sa mor.
Isi lipi buzele de pielea gâtului meu. Mii de fiori imi parcurg șira spinării, iar sângele mi-se urca in obraji tot mai rapid. Ma mușcă ușor, rânjind peste pielea mea. Prea multă carismă avea.
—Ești id- esti idiot? Ma bâlbâi stânjenit, iritat si nervos.
Isi trece limba pana dupa urechea mea, unde plasă un sărut delicat.
Cu degetul arătător trasează o linie invizibilă peste abdomenul meu, strangandu-ma mai aproape de el.
—Mhm, idiotul tău, isi ridica chipul deasupra feței mele si zâmbi scurt.
Imi închid ochii și iau o gura adâncă de aer. Isi trece buricul degetelor peste pielea rece a brațului meu.
—Când ți-am permis sa 'ma faci sa ma îndrăgostesc de tine' nu m-am referit la asta, mârâi nervos.
Dash tace pentru câteva secunde, apoi ma examinează cu privirea. Se poziționa langa mine, intorcandu-ma spre el.
—Atunci la ce te-ai referit? Întreabă pe un mod cat se poate de serios.
Înghit în sec, deja simtindu-ma stânjenit. Macar sa fi purtat ceva pe mine, nu doar un prosop ud care devenise deja rece si imi era incomod rău. Plus faptul că el continua sa isi plimbe degetele peste spinarea mea.
—Mă refeream la chestii normale pe care le fac băieții cand le place de cineva. Curtat, cuvinte drăguțe si comportament normal, prin care se demonstreaza respectul! Nici decum il arunci deodata in pat cum ai ocazia, ii explic, iar brunetul asculta atent.
Isi mușcă obrazul pe interior.
—Mhm, deci vrei sa te curtez, sa iti spun cuvinte drăguțe si sa ma comport mai drăguț cu tine? Isi arcuieste o sprânceana.
Simt cum obrajii mi-au luat foc. Mereu scoate din propozitii doar ce ii plăcea lui.
—N-am spus asta. M-am referit doar ca asa ar trebui să faci, nu ca asta as vrea eu sa faci asta, ma bâlbâi, evitând să îl privesc în ochi.
Isi trece degetele prin parul meu, dandu-mi o suvita de pe frunte la o parte.
—Spune-mi ce vrei atunci. Eu doar am vrut sa te simți bine langa mine, murmură, trecandu-si degetul arătător usor peste linia maxilarului.
Imi întorc capul, privind în gol.
—Vreau sa ma faci sa ma simt iubit, nu o păpușă, ii soptesc si înghit în sec.
Urma o pauza in care nici unul nu a spus nimic. O pauză extrem de inconfortabilă, în care liniștea s-a lăsat complet in cameră. Imi auzeam pana si bătăile inimii, iar respirația imi devebea tot mai agitată. Brunetul isi mușcă buza si se ridică. Se întoarse spre mine si zâmbi ușor, în timp ce se îmbracă.
—Ok, ies din camera ca sa te imbraci atunci, chicoti si se apropie de mine, aplicând un sărut gingaș pe frunte.
Se intoarse pe vârfuri si părăsi camera.
Nu stiu ce tocmai am facut eu sau ce a facut el, însă ma simt extrem de ciudat si nu stiam cum sa reactionez.
Si apoi realizez. Nu mai bine îmbrăcam direct in baie si scăpam de tot haosul ăsta?N/A: URASC WATTPAD-UL. Mi-a schimbat toate liniile de dialog in cratime!!!! Si apoi mi-a ascuns capitolul 17, mi-s-a parut ca asta e 17, dar când am recitit 16, nu avea absolut deloc sens. Am reintrat în aplicație si acum asta apare ca 17, iar ăla ca 18. Ce prostie.
CITEȘTI
Micul meu secret ești tu (boyxboy)
Romance"Mă uit la stele si nu te vad. Stii de ce? Deoarece tu esti soarele~" Dash este nou la liceu. Kun învață aici din prima zi de liceu. Dash este drăguț cu toti. Kun ii înjură pe toți. Dash are multi prieteni si invata bine. Kun are multi dușmani si ap...