Tin pe umăr geanta cu haine, iar între degete o țigară. Sau cel putin, ce a mai rămas din ea. O duc la buze si inspir aerul toxic, examinand cu privirea toti elevii entuziasmați.
Si acum avea să înceapă cel mai prost weekend din viata mea. Imi trebuia excursia asta rău de tot. Nu înțelegeam de ce încercau să mă obligă să fac ceva ce nu vreau.
Arunc chistocul pe jos si il strivesc cu piciorul. Imi scot sticla de apa din geanta si iau o gura mare. Din cauza fumatului, gâtul imi era uscat. Si oricum imi era si putin sete.
Verific ora si mai erau 4 minute pana la 7:20. La ora asta ar trebui să ne pornim si totusi inca nu il vad pe Dash. Presupun ca nu mai venea Adevarul era ca nici nu știam dacă va veni sau nu, deoarece nu mi-a mai raspuns la mesaje si nici nu a venit la liceu. Nici nu inteleg de ce am mai avut speranta ca va veni. Interesantă situația.
— Toti in autobuz. Autocarul va porni imediat, strigă diriginta.
Murmur o înjurătură si intru înăuntru. Aici era exagerat de cald, iar geaca mi-se parea tot mai grea si enervantă. Îmi bag mainile in buzunar si imi aleg doua locuri in urma. Imi arunc geanta pe un loc si pe celălalt ma trântesc eu. Ma rezem de geam, pufnind. Imi scot căștile din buzunar, mai iau o gura de apă și incep a asculta muzică.
Ma joc cu căștile fiind usor nervos pe brunet. Nu stiam de ce, însă eram furios. Probabil pentru ca nu imi răspunde dracu la mesaje. Sau poate pentru ca nu a venit si m-a lăsat singur. Dacă intenționează să fie prieten cu mine, atunci sa isi asume responsabilitatea de a fi.~
—Um, deci acesta este hotelul nostru. Va voi lăsa să va instalați pentru câteva ore, dar sa fiți aici mai târziu. Sunteti in camera cate 2, duceti-va la receptie sa va luati camerele, ne anunță profesoara si se întoarce pe vârfuri, plecând.
Toti elevii incep sa vorbească, recepția hotelului devenind extrem de zgomotoasă dintr-o dată. Eram prea obosit pentru întreaga gălăgie.
Nu ma interesa sa iau o cameră, oricum aveam sa nimeresc in una pana la urma. Ma întorc pe degete si ma apropii de aparatul de cafea. Imi iau una si ma rezem de aparat, așteptând să se umple paharul.
Imi deschid telefonul si notificarea de mesaj nou imi atrage atenția.Mama: sper ca ai ajuns cu bine. Sa ne scrii sau suni cand vezi asta!!<3 sa te distrezi. Iti va plăcea!!
Chicotesc si incep a ma juca cu telefonul in mână. Nici nu mai stiu de ce mă așteptam să fie de la Dash. A si uitat de mine deja. Oricum zambesc usor cand recitesc mesajul si ii scriu inapoi mesaj mamei. Atitudinea ei se schimbase radical, dar nu puteam nega ca intr-un oarecare mod, ma făcea sa ma simt mai bine.
Ma întorc apoi cu spatele si imi iau o cafea. Tin paharul fierbinte intre doua degete, lăsând lichidul amarui sa imi curgă pe gât.
Recepția se golea treptat de oameni. Multe deja isi luaseră camera si s-au dus sa se instaleze. Cele câteva persoane care au mai ramas, discutau cu altii si se jucau cu cheile.
Ma apropii cu paharul inca in mâini pe jumătate golit. Imi tin geanta cu haine pe umăr si imi plimb privirea printre personalul hotelului. Imi trec degetele prin par, iar o fată se apropie de mine. Afișa un zâmbet larg, dar exagerat de fals si ma priveste cu ochii ei mari.
—Vă pot ajuta cu ceva, domnule?înghite în sec in timp ce își frământă degetele.
Pufnesc zgomotos din buze. Era prea agitată. Probabil ar fi primele ei zile de muncă, nu am absolut deloc habar. Dar parca era prima data cand vorbea cu cineva, iar asta era categoric ciudat.
—Presupun ca (,) cheile de la camera ar fi utile, ii răspund plictisit.
Fata chicoti si verifica ceva pe monitorul din fața ei. Citi cu privirea literele si se întoarce rapid spre mine.
—Desigur. A mai rămas o singură cameră, poftim cheile, continuă să zâmbească si imi inmaneaza cheile.
Murmur un mulțumesc vag si ma uit la inscripția de pe ele. Merg fara sa ma uit in față și reușesc să mă lovesc de cineva.
Imi pierd echilibrulz apoi scap si paharul din mâna, iar conținutul deja rece de cafea a ajuns pe cămașa albă a cuiva. Nu cad pe podea totuși, deoarece am fost prins la timp.
—Dar fii dracu atent, marai nemulțumit și ma recuperez.
Ma ridic in picioare si imi iau lucrurile de pe jos. Se imprastiasera pe întreaga podea.
—Tsk, si mie mi-a fost dor de tine, Kun, chicoti.
Imi ridic privirea si desigur ca in fata mea era Dash. Nu stiu ce fel de noroc am.
Parul brunet era usor ciufulit, probabil din cauza obiceiului lui de a-și trece cu degetele prin par prea des. Cămașa care i-se potrivea precum o mănușa și ii scotea in evidența trasaturile masculine, care inainte era de un alb imaculat, acum era decorata cu o pata uriașa de cafea.
—Multumeste-mi ca se racise deja cafea. Daca dadeai in mine cand abia o luasem, atunci nu mai ranjeai tu acum, murmur si ma ridic de pe jos după ce mi-am adunat toate lucrurile.
Pufni amuzat si ma ajută.
—Doamne, Dash, esti bine? Nu e fierbinte? Țipă îngrijorată o fată.
Sunetul extrem de iritant al tocurilor ei se facuse auzit pana fata aparuse langa brunet. Parul ei de un blond mai inchis zburara in toate părtile, in timp ce tipa ii inmaneaza cateva servetele barbatului in fața mea.
Ce jenant.
—Sunt bine, Leah. Cafeaua era rece, o asigură si zâmbi.
Blonda chicoti si se lipi de brațul lui.
—Nu te-am văzut in autocar, cum ai venit? Chiar credeam ca nu vei veni! Fără tine excursia nu ar mai fi fost la fel de interesantă, flirteaza asa zisa "Leah" cu el si clipeste apăsat.
—Ești sigură că n-ai vreun tic nervos? Clipesti cam des, o intreb eu răutăcios si obtin un zâmbet discret pe buzele brunetului.
Fata ma privi iritată si dezgustata.
—Nu inteleg ce te bagi, Kun! Eu doar am pus o intrebare, se întoarce rapid spre Dash, care încerca să mențină o fața rigidă.
Pufnesc amuzat si imi ridic palmele în aer.
—Ai atata dreptate, ma predau, ii zic ironic, iar ea pufni nemulțumită.
Înainte să ne luam la bătaie, Dash se bagă.
—Am venit mai târziu cu mașina, ii raspunde la intrebarea pe care i-a pus-o blonda mai devreme.
Ea zâmbi mulțumită de raspuns si lua o gura de aer, jucandu-se cu parul. De unde a luat tehnicile acestea "uimitoare" de a flirta cu cineva? De pe tik tok?
—Și in ce camera esti? Poate mai vin pe la tine sa ne uitam la un film, ceva, stii, zise fata si adauga un chicotit enervant.
Brunetul se gândi câteva secunde, apoi imi smulge cheile din mâna.
—Stau in camera asta, ii face semn spre chei.
Il privesc urat. Deja ma obișnuisem cu ideea de a sta singur, nu imi trebuie si el. Putea sa stea cu Leah. Cred ca tipa nu se supara. Imi dau ochii peste cap si imi iau bagajele, ducandu-ma spre lift.
Il aud pe brunet cum se scuză ca trebuie sa isi ordoneze bagajele si ma urma.
Intru in lift, apoi intra si el. Minunat, imi zic ironic in gand, suntem doar noi doi.
—De ce nu stai cu Leah asta a ta? Pare numai buna de animal de companie, imi arcuiesc o sprânceana, iar el rânji.
Se apropie de mine si ma lipește de peretele din lift. Ranjeste, micșorand distanta tot mai mult dintre noi. Apăsă totuși butonul de la etajul nostru si liftul se porneste.
—Gelos, iubire? Întreabă, holbandu-se la buzele mele.
Surad si imi pun palmele pe umerii săi cu gândul de a-l împinge.
—Chiar nu ma intereseaza cu cine ti-o tragi, ii replic si il împing.
Desi nu prea funcționează, deoarece brunetul rămâne de nemișcat.
—Să zicem că te cred. Oricum sa știi că rămâi blondul meu favorit, chicoti si se da de pe mine.
Liftul se opri la etajul nostru, iar eu ies. Nu ii mai spun nimic, deoarece chiar nu aveam de gand sa ii răspund la vorbele lui tâmpite. Stiam doar ca sunt încercări eșuate de a ma face sa ma îndrăgostesc.
Problema era ca eu nu eram o adolescentă ca sa fiu cucerit cu câteva cuvinte. Mai ales ca nici macar nu ma interesa din punct de vedere sexual.
—Îmi esti dator, murmură el in timp ce deschide ușa camerei noastre.
Cu pasi lenți intru si eu.
—Cu ce, ma rog? Pun întrebarea, închizând ușa in spatele meu.
Ma trezesc împins în ușă cu ranjetul lui exagerat de aproape de fața mea.
—Mi-ai murdărit cămașa, imi șoptește, jucandu-se cu marginea puloverului meu.
Ii dau peste mână nemulțumit. Continua totusi sa ma privească flămând si sa imi examineze întreg corpul.
—Nu ti-am rămas dat-
Deși nu am ocazia sa termin ce am de spus, deoarece isi zdrobi buzele peste ale mele.-----
N/A: Imi pare sincer rău daca nu se va, absolut deloc, potrivi descrierea cu Sibiu. N-am fost niciodata si nici macar nu sunt din România))) N-am habar cum arată, dar scriu dupa descrieri vagi oferite de o prietenă si ce mai gasesc pe internet. u-u
CITEȘTI
Micul meu secret ești tu (boyxboy)
Romance"Mă uit la stele si nu te vad. Stii de ce? Deoarece tu esti soarele~" Dash este nou la liceu. Kun învață aici din prima zi de liceu. Dash este drăguț cu toti. Kun ii înjură pe toți. Dash are multi prieteni si invata bine. Kun are multi dușmani si ap...