*următoarea zi*
Ii simt pielea fierbinte a brunetului lipita de a mea. Respiratia sa imi mângâia propria piele, iar mâinile sale imi îmbrățișau corpul strâns. Buricul degetelor trasau linii usoare peste abdomenul meu.
În brațele sale ma simteam in siguranța, de parcă nimeni si nimic nu m-ar putea afecta. De parca as putea sta aici la infinit, admirandu-i parfumul, atingerile plapande și cuvintele dulci.
— Neața, murmură si aplica un sărut pe lobul urechii.
Chicotesc vag, luand o gura adanca de aer. Ma intorc spre el si il privesc printre gene, clipind de cateva ori ca sa reusesc sa ma trezesc. Dash zambi usor si imi mângâie obrazul cu degetul mare.
Atingerile sale ma calmau, deși avea să fie o zi oribilă. Ma întorceam acasă.
Voiam acasă, însă nu acum. Oricand, dar nu acum. Nu voiam deloc sa o întâlnesc pe Melania. Nu voiam nici sa ma impusti. Nu aveam timp de ea, ce își imaginase cand s-a întors? De ce apare iarăși in cadru cand nu trebuie..?
—M-neața, ii răspund și ma ridic in fund, frecandu-mi ochii.
Casc larg si ma întind, plescaind zgomotos. Să incerc sa ma trezesc ca sa pot gândi limpede.
—În sfârșit plecam acasă, spun cu un entuziasm fals.
Nu stiu de ce, dar nu intentionam ca Dash sa afle de Melania. Plănuiam sa ma comport oribil cu tipa aia încât să mă urască si sa rupă singură legătura. Cat despre brunet, mai bine nu stia de ea. Cel putin, nu de faptul că este fosta mea. Puteam sa ii spun doar ca e o veche prietena, detaliile rămân private.
—Mie mi-a plăcut aici. Am avut dreptate ca ma voi simți mai bine alaturi de tine, ma priveste pe furiș si simt cum sângele mi-se urcă în obraji.
Il lovesc cu cotul si imi scot limba. Cand spunea cate ceva...
—Mai lasă-mă cu vorbele tale, nu ma impresionează, imi dau ochii peste cap.
Pufnește si ma trage la el in brațe. Ma cuibaresc la pieptul lui, parfumul său ajungându-mi deja prea cunoscut. Dar iubeam parfumul. Era un miros puternic și dur, însă care iti rămânea bine întipărit în memorie.
—Aș spune fix acelasi lucru despre minciunile tale, ranjeste triumfător, iar eu il lovesc usor in fața.
Imi prinse mâna și duse dosul palmei la buzele sale, sarutand gingaș degetele.
Ma inrosesc grav si ma ridic in fund cu viteză. Imi apuc mâna si imi scufund fata intre palme. Nu trebuia sa faca asta, stie excelent de bine ca nu imi plac gesturile de afecțiune. Nu stiu cum sa reactionez la ele, deoarece nu prea avusem parte de multe in viața. Preferam sa ramana asa si in continuare.
—Să plecăm mai repede doar ca sa scap de tine, ma bâlbâi si sar din pat.
Brunetul nu se grăbi, privindu-ma mulțumit cum ma agitam. Deschid dulapul si incep sa imi scot hainele.
—2 minciuni deja? Isi arcui o sprânceana, iar eu apuc o perna, aruncand-o in el.
Desigur, tampitul cu reflexurile sale o prinde si afișa iar un rânjet ipocrit.
—Și...mergi cu autobuzul sau cu mine in mașină? Pune întrebarea, așteptând curios un răspuns.~
Parchează mașina in fața casei. Arunc o privire si observ câteva umbre in living. Păreau doua figuri feminine. La naiba, mama probabil i-a spus cand vin si acum Melania e la noi. Nu, nu, nu. Sper doar sa greșesc.
—Ești ok? Intreaba confuz Dash și ma privește lung.
Înghit în sec si murmur un da, apoi deschid portiera, încercând să ies. Însă brunetul ma apuca de mână și ma trage delicat inapoi in mașină.
—Deși nu chiar simt ca e ok...stii ca imi poti spune, nu? Pune întrebarea si tresar.
Logic, stiam, însă nu voiam ca el să știe că e fosta mea acolo. M-as fi simțit ciudat, nu am habar. Adică el ma place...Nu vreau sa fie gelos de la un nimic. Mai bine rămâne secretul meu.
—O veche prietena a revenit si mna, am emoții, ma bâlbâi agitat si pufnesc.
Brunetul chicoti si ma trage mai aproape de el. Ii simt respirația pe obrajii mei, iar privirea imi era blocată în a sa.
—Drăguț, murmură si isi unește buzele cu ale mele.
Imi trebuie cateva secunde pana procesez ce se întâmpla. Ma ridic mai sus si adancesc sărutul, invitandu-i limba la un dans nebun. Imi trec degetele prin parul lui, iar el își plimba mâinile pe sub tricoul meu. Ranjeste usor peste buzele mele si ma apuca de talie. Imi mușcă buza inferioară și isi coboară tot mai jos buzele, muscand porțiuni din pielea gâtului.
Gem gutural și imi cobor degetele spre nasturii cămășii lui.
—Mai bine te-ai duce sa iti vezi prietena, chicoti si se desparte de mine, aproape pierzandu-mi echilibrul.
Imi scot limba, simtindu-ma extrem de rușinat ca am picat atat de usor in plasa lui. Ii plăcea să mă facă încordat și jenat. Ce nebun.
—Ești atat de enervant uneori, murmur si ies din mașină.
Dash incepe sa râdă și se lasă pe speteaza scaunului.
—Nu asta e ceea ce iubesti la mine? Intreaba si porneste mașina.
Peste câteva secunde, doar praf era din urma lui. Imi dau ochii peste cap si strâng geanta cu haine in mâna, intrând în casă. Aud câteva voci, însă nu pot decat sa răsuflu ușurat cand nu o aud pe al ei. Bine, ne vom intalni oricum, însă prefer sa fie mai târziu.
—Dragule! Strigă entuziasmată mama si ma îmbrățișează strâns.
O îmbrățișez inapoi și zambesc încordat. Imi întorc capul si observ in living ca vocile veneau de la televizor.
—A fost distractiv in tabara, însă acum vreau doar sa ma odihnesc, o anunt, iar ea chicoteste.
Femeia isi da o suvita dupa ureche și ma privește fericită. Nu comenta nimic despre faptul că prefer sa ma odihnesc si ma bucur. Nu voiam sa fiu batut la cap cu întrebări suplimentare.
—Ok, te așteaptă o surpriză in cameră, zâmbește bucuroasă si bate din palme fericită, iar eu imi arcuiesc o sprânceana.
Ce fel de surpriza? Imi pun intrebarea in gand si confuz, urc scările. Mama rămâne jos, numai zâmbet, urmarindu-ma cu privirea cum urc scările.
Era extrem de straniu.
Ajung la etaj, deja ferit de privirea curioasă a femeii. Deschid usa si aproape imi cade fișa cand o vad pe Melania. Și nu ma uimește faptul că o vad ci modul în care o văd.
Și încă in ce mod.
Purta o bluză pe jumătate descheiata cu un decolteu adânc. Doar atât.
Observ totusi într-un colț pantalonii ei aruncati pe jos, deși nu cred ca i-a spus mamei ca a venit pentru asta. Probabil o fi băgat o minciună prostească, nu am habar. Totuși ce naiba cauta ea într-un asa hal aici?!
—Ce-, nu reusesc sa termin de spus, deoarece ea se apropie de mine.
Isi ondula șoldurile, in timp ce avea un zâmbet discret pe buze. În ochi avea o sclipire specială, muscandu-si buzele in timp ce imi examina corpul. In cateva secunde era langa mine, apasandu-si sânii de mine, lipindu-si buzele de ale mele intr-un sarut flămând.
CITEȘTI
Micul meu secret ești tu (boyxboy)
Romantik"Mă uit la stele si nu te vad. Stii de ce? Deoarece tu esti soarele~" Dash este nou la liceu. Kun învață aici din prima zi de liceu. Dash este drăguț cu toti. Kun ii înjură pe toți. Dash are multi prieteni si invata bine. Kun are multi dușmani si ap...