Aku menarik troli Yang disediakan oleh pasaraya WallMart. Keadaan pasaraya itu agak lenggang mungkin aku datang pada awal pagi.
Cepat cepat aku kearah barang barang basah untuk makan malam hari ini. Aku mengadakan parti kecil kecilan di rumah. Itu pun hanya kenalan aku iaitu lelaki lelaki semalam kecuali Adam Smith dan aku membenarkan mereka membawa gilrfriend mereka sekali agar aku tak rasa malu dengan lelaki lelaki itu.
Kenapa aku tak nak Adam Smith menyertai dinner malam ni? Sebab aku tak nak lebih teruk dia kerjakan bibir aku ni, dan aku tak nak dia sentuh aku lagi. Tetapi aku jadi suka dengan sentuhan nya. Aku masih teringat ingat bibirnya mencium lembut bila aku tak menolak dada nya lagi.
Sampai sekarang aku masih rasakan yang bibirnya di bibir aku. Pandai dia bermain bibir sehingga aku menjadi ketagih akan nya.
Bila dia tiada rasa sunyi bila dia ada rasa annoying. Kenapa lah dengan aku ni? Aku suka dia ke? Eh! Hell no!!
Tapi aku cepat cepat tepis perasaan itu. Aku takkan jatuh cinta dengan mana mana lelaki lagi lagi dengan Adam Smith si gila sex.
Aku memilih barang yang aku nak sediakan malam ni. Menu malam ini adalah Chicken Pie, Chicken ceaser salad, steak manakala dessert aku akan buat tiramisu dan minuman adalah sparklings juice. Nyumm!
Barang yang sudah ada di dalam troli aku bawa ke arah kaunter pembayaran. Selepas itu keluar dan membawa paper beg yang penuh ditangan ke tempat letak kereta.
Barang yang penuh ditangan aku membuatkan aku lelah lalu melajukan langkah. 'Kenapa lah aku tak parking je depan store ni, tak ada lah nak jalan jinjit benda alah semua ni jauh.' Getus hati aku
Aku yang amat meminati berangan dan amat cuai sekali, tanpa sengaja aku terlanggar sesuatu benda yang besar. Mungkin batu sangkaan aku. Habis barang aku terjatuh nasib baik tidak pecah buah tembikai yang aku beli tu.
Aku memegang dada aku yang senak kena langgar benda yang besar tu. Aku buka mata luas apa yang aku langgar sebenarnya.
Membulat mata aku melihat orang yang macam batu tu. Ohh ini lah batu tu! Kata hati aku."Lain kali, kalau tahu diri tu tak kuat nak angkat barang lebih baik angkat satu satu. Nasib baik you langgar I kalau langgar lelaki lain, entah entah dia dah bawa you masuk kereta dia then banged you hard!" Kata mamat didepan aku tu.
Eh! Bukan nak tolong bangun kan aku, makin dia membebelkan aku adalah lepastu nasihat dan selitkan tentang sex dasar kaki sex.
"Are you done?" Tanya aku benggang. Dia hanya pandang aku lalu menayangkan muka sinis.
"Apa yang you tengok? Tolong lah I adam!!!" Jerit aku geram.
"Eh marah marah pulak, Ya I tolong you lah ni" dia mengangkat badan aku lalu menepuk nepuk punggung aku yang terkena habuk. Tindakan nya buat badan aku terkaku
'What the hell he doing??'
Setelah selesai dia menepuk pinggang aku dan kemudian tangan nya seolah olah ingin menepuk dada aku lalu memandang aku dulu. Aku memberi pandangan tajam pada Adam.
"Opss!! Sorry I just nak tolong you bersih je" kata nya dengan rasa tak bersalah. "Perlu ke sampai kat dada I?" Tanya aku. Adam tergelak lalu menolong kutip barang yang berterabur.
"Are you following me Mr Smith?" Tanya aku membuatkan adam terkebil kebil.
"Uh-uh Hell no! I nak pergi pasaraya beli barang lah. Ikut you buang masa I je" kata adam.
Eeee nak sahaja aku terajang mamat kacang badam ni.
"Banyak nya you beli barang. You nak makan semua ni ke?" Tanya nya aku hanya diam lalu mengangguk sahaja.
YOU ARE READING
Laura Stephanie (On-Hold)
RomanceBahagia yang ingin dikecapi telah musnah. Bertahun ingin melupakan seorang insan yang tersayang bukan mudah bagi nya. STEVEN-" Laura~ if you love me, find another man to love you" LAURA- "No one will love me as you love me steven" STEVEN-"Ada sayang...