Walaupun aku tak nak tapi aku kena hadapi juga. Ugghh!! Aku terpaksa makan malam dengan adam kat luar rumah?! Acah sweets? Hell no pada aku tak langsung. Makan kat dalam rumah lagi best. Ni mesti idea daddy dengan adam si kacang ni.
"Makan lah..tak baik main dengan makanan" teguran adam aku balas dengan jelingan. Aku masukkan asparagus yang dipotong pendek ke dalam mulut dengan kasar. "Esok kita pergi sekali tengok tengok hotel tu"
"Oh wait wait!! I won't go with you" aku senyum mengejek padanya. "I tak pernah suruh you buat pilihan sama nak tau tak laura"dia pandang aku sinis. "Siapa you nak arah I bagai?" Adam mengelap mulutnya dengan napkin. "Simple question, I'm your husband! Soon!" Adam bangun dan mendekati laura yang sedang membuat muka cemberut.
"And father for our kids" dia berbisik di telinga dan tersenyum memandang muka basi aku. "Kids? Stop your daydream old man" ujar aku menyambung makan tanpa hirau dia disebelah melihat muka aku tekun.
"Old man? This old man is good at riding you in bed mi corazon (my sweetheart)""Stop talking that fucking shit adam, you're dirty minded" laura menayang muka menyampah lalu memanggil chloe mengambil desert. Mulut nya yang sedang mengunyah buah anggur itu adam amati bibir mungil nya yang bergerak. Bibir nya merah dan terbentuk asli cantik sekali. Perlahan lahan adam mendekati muka laura dan memegang leher laura untuk mendekati nya.
Pada mula nya laura ingin menjauhkan bibirnya namun pantas adam menarik dan bibir mereka bercantum. Secara gentle dan romantis adam mencium laura, seperti biasa laura seakan terpukau dengan ciuman dari jejaka bernama adam. Tanpa disuruh tangan laura memeluk leher adam, adam mendalami lagi ciuman mereka. Kini mereka berdua berdiri dan kemudian adam duduk dikerusi manakala laura di atas riba nya.
Badan laura seakan bertindak balas menerima adam, hatinya bagai meronta ronta ingin bercium dengan adam sehingga lupa tentang yang membuatkan dia membenci lelaki itu.
"Oh laura sweetie" adam moan dengan keasyikkan begitu juga laura."Here's is your dessert Miss cc----- ohh shit I'm sorry disturb you guys" terhenti ciuman mereka dan segera laura menolak bahu adam menjauhi nya, chloe yang tercenggang sambil membawa makanan manis melihat aksi mereka. Muka wanita itu seakan terkejut apa yang mereka lakukan lalu cepat cepat letak dessert yang dipesan lalu masuk ke dalam, sempat lagi chloe bow tanda minta maaf.
Adam yang beriak biasa itu laura pandang geram lalu menumbuk dada lelaki itu dan ingin bangun dari riba adam tetapi tangkas adam menangkap pinggangnya. "Where're you going" dagu laura dicium lembut membuatkan gadis itu terbuai seketika. "Stop doing that adam" mata laura terpejam. Takut terbuai dengan layanan adam cepat cepat laura menolak bahu lelaki itu dan duduk di kerusi hadapan.
Laura mengambil manisan yang disediakan lalu makan tanpa memandang adam. Muka yang ditundukkan sedikit dan dalam hati laura berharap dia cepat makan manisan itu dan beredar masuk bilik. "You're such good kisser" kata adam buat laura terhenti suapan nya lalu tiba tiba dia ingin menyakit hati adam dan lalu berkata "I learn will someone special" laura tersenyum sinis pada adam.
Adam jonketkan kening dengar kata kata laura. "He's teach me everything and I love it, I miss the way his touching mine" makin galak laura kena kan adam yang sudah memandang nya tajam. Makin berapi hati lelaki itu melihat muka laura.
Tetapi adam tersenyum pada laura tak lama kemudian dan dia cuba tenangkan hati nya yang panas dan ingin menghamburkan nya bila bila sahaja.Laura yang lihat adam tersenyum itu membuatkan gadis itu pelik. "And where's is he? Did he can kiss you like I'm doing just now?" laura tercenggang dengan kata kata adam. Hati nya betul betul sakit sekarang, dia sengaja ingin menyakiti adam namun dia pula yang tersakit balik. Laura mengelap mulutnya lalu bangun pergi meninggalkan adam yang tersenyum.
YOU ARE READING
Laura Stephanie (On-Hold)
RomanceBahagia yang ingin dikecapi telah musnah. Bertahun ingin melupakan seorang insan yang tersayang bukan mudah bagi nya. STEVEN-" Laura~ if you love me, find another man to love you" LAURA- "No one will love me as you love me steven" STEVEN-"Ada sayang...