Het is ondertussen maandag en vandaag is het feestje van Lexi. Gisteren zijn Joshua, Tom en ik naar de politie geweest. Ze weten nog steeds helemaal niets over Ella. Joshua is erg bezorgd, maar ik heb hem overgehaald toch naar het feest te gaan vanavond.
Tom staat ineens in mijn kamer en zegt dat ik moet opschieten, omdat Jayden er al is. Jayden is gisteren ook nog hierheen gekomen en we hebben hem alles uitgelegd over Ella. Hij had gezegd dat hij ons wel zou ophalen. En hij is er dus nu.
Snel trek ik mijn schoenen aan en gris mijn tasje van mijn bed. 'Jaja, ik ben al klaar.' zeg ik tegen Tom. Hij grinnikt en we lopen naar beneden. Jay staat in de woonkamer met mijn moeder te praten. Ze kletst echt altijd tegen iedereen aan.
Jayden lijkt het niet erg te vinden en staat vrolijk mee te praten. 'Klaar om te gaan?' vraag ik als we bij ze staan. 'Allang, we wachten op jou.' zegt hij als hij me ziet. Mijn moeder en Tom lachen en ik rol mijn ogen. 'Let's go. Byee Mam.' zeg ik vrolijk.
Als we in de auto zitten zegt Jayden ineens dat Noah ook komt. Ik houd mijn mond en zeg niks. Tom weet nog niet dat ik met hem heb gezoend. Ik weet zelf niet eens waarom het is gebeurd.
'Weet hij het?' vraagt Jay dan. Omg hoe dom is hij?
'Wat weet ik?' vraagt Tom verbaasd.
'Hij wist het niet nee en nu moet ik het wel zeggen. Dankje Jay.' zeg ik sarcastisch.
'Wat heb je me niet verteld?' vraagt Tom verward. Jay grinnikt en ik zucht.
'Ik heb met Noah gezoend.' mompel ik. Helaas verstaat hij me toch.
'Waarom weet hij het wel en ik niet?' vraagt Tom. 'Hij zag het.' antwoord ik. Tom en Jayden beginnen allebei te lachen.
'Ze was ook nog op date met Josh toen.' zegt Jay lachend. Hierdoor begint Tom nog harder te lachend.
'Dat is niet grappig.' zucht ik.
'Echt wel.' zeggen ze allebei tegelijk. 'En ze gelooft ook niet dat ze haar leuk vinden.' zegt Jay.
'Noah heb ik nog nooit gezien, maar Joshua is stapelverliefd op jou.' zegt Tom. 'Noah ook, ik ken hem allang.' voegt Jay er aan toe. 'Jaja, wat moet ik daar nou mee?' zeg ik zuchtend. 'Degene kiezen die jij leuk vind.' legt Tom wijs uit. 'Als ik dat nou een wist.' zeg ik.
Tom en Jay kijken elkaar aan en beginnen weer te lachen. 'Je kent ze nu allebei al wel even. Je moet toch iemand leuker vinden.' zegt Jay. 'Ik weet het niet. We praten hier morgen wel over.' zeg ik. Deze avond wil ik hier gewoon niet aan denken. Ik zie het wel.
Als we bij Lexi haar huis aan zijn gekomen doet ze vrolijk de deur open. Ze is eigenlijk altijd vrolijk. Ik knuffel haar en feliciteer haar. En ik stel haar voor aan Tom. Dan lopen we achter haar aan naar binnen. Er zijn al echt veel mensen. We zijn ook best laat, want ja ik ben niet zo snel.
De eerste die ik zie is Noah. Hij kijkt me recht aan. Ik kijk snel weg. Tom ziet het en vraagt me wie dat was. 'Noah.' zucht ik. Hij grijnst en zegt: 'Waarom kijk je weg?' Goeie vraag. Waarom kijk ik eigenlijk weg. Huh zag ik Liv nou net?
'Tom ik moet Lexi even zoeken, ik ben zo terug oké?' Hij knikt en ik loop snel weg.
Ik heb Lexi snel gevonden en vraag waarom Liv hier is. 'Ze zal wel met iemand mee zijn gekomen. Als ik geen last van haar heb vind ik het prima.' zegt ze nonchalant. Ik knik en zeg dat ik weer wegga. Anders is Tom alleen en hij kent hier niet echt iemand. Als ik terugloop naar Tom zie ik dat Liv bij hem staat.
Ze staat echt te overdreven met hem te flirten. Ik grinnik in mezelf en loop erheen. 'Heey Liv wat leuk je te zien.' zeg ik heel sarcastisch. Ze geeft me een doodse blik en vraagt wat ik kom doen.
'Ik kwam kijken waarom je bij Tom stond.' leg ik haar uit. Ze kijkt ons vreemd aan en zegt: 'Kennen jullie elkaar?' Ik probeer mijn lach in te houden.
'Jupp Noor is mijn beste vriendin.'
'Dus byee.' zeg ik terwijl ik naar haar zwaai. Ze gooit haar haren naar achter en loopt heupwiegend weg. Tom en ik beginnen allebei te lachen. 'Dat was dus Liv.' zeg ik lachend tegen hem.
Het is al wat later in de avond en we hebben al best wat gedronken. We zitten nu met een paar op de bank. Noah, Jay, Josh, Tom, Lexi, haar boyfriend Mick en nog wat meisjes uit ons cheerleaderteam. Ook Liv zit erbij en heeft zich langs Tom gepropt. Toen dat gebeurde keek Tom me hulpeloos aan en begon ik weer te lachen.
Ikzelf zit tussen Jay en de andere kant van Tom. Iemand heeft blijkbaar voorgesteld om truth or dare te doen, want dat doen we ineens. Het gaat wel goed, totdat Jay aan de beurt is. Hij kiest dare en moet nu iemand zoenen.
'Noor ik ga je zoenen.' fluistert hij tegen me. Voordat ik snap wat hij zegt heeft hij zijn lippen al op die van mij gedrukt. Geen idee wat hij hiermee wilt bereiken, toch zoen ik hem maar terug. Als hij weer terugtrekt fluistert hij nog wat tegen me.
'Let nu op Noah en Josh.' Ik kijk hem eerst vreemd aan, maar kijk dan toch. Noah kijkt me doordringend aan en Joshua negeert mijn blik. Dan hoor ik Jayden wat zeggen. Die jongen wordt nog mijn dood.
'Nora truth or dare.' Geïrriteerd en niet wetend wat te zeggen kijk ik hem aan. Hij glimlacht alleen maar, omdat hij toch al weet dat het alleen maar slecht kan gaan. Wat moet ik nou kiezen. Ik besluit om maar geen dare te kiezen, want je weet maar nooit waar Jay mee aankomt.
'Truth.' zeg ik dan dus. 'Ben je verliefd op 1 persoon?' vraagt hij glimlachend. Voordat ik kans heb om na te denken heb ik al ja gezegd. Jay kijkt me net zo verward aan als ik waarschijnlijk zelf kijk. Mijn hersenen vertellen me dat ik niet verliefd ben op 1 van hun. Maar eigenlijk weet ik ergens wel zeker wie ik leuk vind. Ik durf het alleen niet toe te geven.
JE LEEST
High School ✅
RomanceJa je leest het goed. High school. Iedereen kent wel die high schools waar het altijd over gaat in boeken en films. Bijvoorbeeld High School Musical. En nu dacht ik: Laat ik er eens een verhaal over maken. Dus hier komt een classic verhaaltje, maar...