Witaj Świeciborze z Queueohradu.
Zacząłem ostatnio interesującą akcję, z moimi towarzyszami: Iziasławem Putinowiczem, Hansem Merkelidem i Dymitrem Czerwonowem z Rusi Czerwonej. To jest akcja charytatywna, która jest bardzo ważna dla naszej przyszłości. Chcę pomóc ludziom, którzy myślą, że komunizm jest zły i przekonwertować ich na lewosławie. Nasze ostatnie spotkanie było udane. Spotkaliśmy się w Rzymie z królem Włoskiej SSR, Leonardo da Mussolini, i złapaliśmy kilku heretyków którzy wierzyli w środkosławną herezję i czcili takie bóstwa jak "Fort Na Wzgórzu, Który Jest Pod Ziemia", albo "Zbyt Długi Kamienny Mur (Czy Co To Jest) w Mikołowie". Jeśli chcesz wiedzieć, jeden z nich był Rosjaninem, był to Iwan Heretikow, drugi to Vaclav Tito z Kosowa, trzeci litewski kapłan Światłowoda Vytautas Bananas Heretikas z Wilna. Wyznali swoje grzechy przed Siergiejem Iwanem Piotrem Władimirem Władimirowiczem, a on powiedział, że dostaną jego błogosławieństwo i zostaną wysłani do syberyjskiego gułagu "Swiatłowodow", zamiast Jakuckiego "Śmierciow". Byli bardzo wdzięczni. W przyszłości, chcemy znaleźć więcej tych niewiernych i rozpowszechnić komunę na cały świat, nawet Amerykę, która jest jedynym miejscem, gdzie zgniły kapitalizm jest legalny.
Niech cię komuna prowadzi.
Carlos Inquisicion Espanola