3.Bölüm: Kurtarabilicek miyim?

62 2 0
                                    

604 Kelime

Sonra merakıma yenik düşerek masanın üstündeki telefonunumu aldım. Elime aldığım an arayan kişi kapattı. Hay ben böyle şansı. Beni arayan numarayı bu sefer ben aradım ilk çalışta açtı . Sanki bunu bekliyormuş gibi. Bu bi kızdı ama kim ? Tanımıyorum ki.

- Nolur. Lütfen kurtar beni

-Kimsin. Kimden kurtarayım seni

Konuşurken sesi titriyordu bu her kimse gerçekten korkmuş

-B ben Elsim ..... sokağındayım birileri beni takip ediyo nolur gel

-Tamam bekle geliyorum

- ...

Hemen şirketten çıktım. Elsim benim çarptığım kızdı . Arabama bindim verdiği adrese gidiyorum ama aklımda deli sorular. Bu kız neden beni aradı ki annesi ,babası veya hiç arkadaşı yokmuydu. Sonra farkettiğim şey beni çok mutlu etti . Elsim beni kaydetmiş. Aslında bu benim gibi biri için çok normal Egodan deil gerçekten öyle. Verdiği adrese gittiğim de gördüğüm şeyle şok oldum. Hemen arabadan indim.

-Elsimm

Elsimi vurmuşlar her yer kan neden bilmiyorum ama Elsimi öyle görünce içim parçalandı hemen kucağıma alıp arka koltuğa yatırım . Giderken Kerem aradı. Babam demiş beni aramasını. Ben kimseye bişey demeden çıkınca şaşırdı tabi .

Kerem'e hastaneye gidiyorum deyince bana bişey oldu sanıp telaşlandı tabi kardeşim sonuçta

"Bana bişey olmadı sonra anlatırım " deyip geçiştirdim.

***

Hastaneye geldik Elsim'i odaya aldılar müdahele felan ediyorlar. Bende camdan onları izliyorum. Bi an düşündüm de bu kız benim hayatıma ne ara girdi ki . Tanımıyorum bile kızı.

Ben düşüncelerim de kaybolmuş haldeyken doktor çıktı ve

- Burak bey bi sorun yok sadece birazcık uyuması gerek

deyip gitti. Elsim'e bişey olucak diye o kadar çok korkuyordum ki . Neden korkuyodum peki . Banane ki . Normalde hastaneye getirip gitmem gerekmez mi?

Bunları aklımdan çıkardım ve dedim ki "nedenim yok ama Elsim iyileşene kadar burdayım " evet aynen öyle burdayım. O benden onu kurtarmamı istemişti sonuçta. Gelen telefon sesiyle irkildim sonra nerden geliyo diye bakarken benden geliyordu tabi ya Elsim'in telefonu bendeydi. Arayan kişiye baktım "Cadaloz" yazısını görmemle istemsizce güldüm sonra telefonu açmalımıyım diye düşündüm diyemem çünki hemen açtım.

-kızım nerdesin sen ya hem çağırıyosun hem evde deilsin

Sanırım Elsim'in arkadaşı bilmesi gerektiğini düşündüm ve cevap verdim

-Elsim şuan hastanede ama merak etmeyin durumu iyi

-Hangi hastane , çabuk söyleyin

Hemen geliceğini bildirdi ve telefonu kapattı. Geldiğinde önce Elsim'in durumunu öğrendi sonra gelip bana kim olduğumu sordu. Ee şimdi ne diyecem ben . Arkadaşınıza dün sürekli çarpıp durdum sonra bide öptüm mü diyecem tabi ki hayır konuyu uzatıp kim olduğumu önemsiz hale getiricem.

-Ben dün Elsim'e iki kez çarpıştım hastaneye getirip numaramı verdim . Lazım olur belki bişey olursa diye o da bugün beni aradı kurtar deyince hemen gittim onu bulduğumda vurulmuş halde yerde yatıyodu.

Bunu duyunca arkadaşı ağlamaya başladı sonra birden yüzünü kaldırıp bana baktı

-Sen önce çarpıp sonra öpensin demek ki

Demesiyle utancımdan ölücektim.

-Evet

Diyebildim sadece. Oha lan arkadaşına anlatmış. Oğlum Burak bi kızı daha kendine aşık etmişsin dedim . Cama baktığımda Elsim'in uyanmış olduğunu gördüm ve mecazen deil gerçek anlamda odaya daldım. Ve Elsim'i öptüm o da bana karşılık verdi. Tabi arkadaşının bizi izlediğini farkedince ayrıldık.

Benim hayatım sonsuz sıkıcılıkda iken nasıl bu kadar aksiyonlu bi hal almıştı. Ben çapkın ben . Ilk başlarda öyle bahsetmiştim hani ama bu kız naptı bana böyle . Uzunca bi süre birbirimize baktık arkadaşının "hadi aşıklar bu kadar bakışmak yeter " demesiyle gözlerimiz ona döndü.

Elsim'in Dilinden

Tek hatırladığım o it herifler'in beni takip edip sonrasında vurduklarıyda. Gözlerimi açıp etrafa bakınırken dudaklarımda birinin dudaklarını hissettim . Evet evet bu Burak'tı bende ona karşılık verdim çünki artık aşık olduğuma emindim.

Aslında Burak'la tanışmadan daha doğrusu Burak bana çarpmadan önce gayet saçma, rahat ama bi o kadar da sıkıcı bi hayatım vardı .

Ece'nin bizi izlediğini farkedince hemen ayrıldık birbirimize sanki 10 yıldır hasret çeken aşıklar gibi bakarken Ece bizim bakışmamızı bölerek "hadi aşıklar bu kadar bakışmak yeter " dedi . Ne dedi ne dedi aşıklar mı?

-Ece kes sesini

Hep Yanımda Olabilir Misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin