Nový domov

706 70 0
                                    

,,Mamiii.. Vážne sa musíme sťahovať?" nebola som z toho vôbec nadšená.
,,Áno. Tu ostať nemôžeme a to vieš." odvetila mi mama a podišla ku mne. Chytila ma za ramená a pozrela mi do očí. Pohladila ma chrbtom ruky po líci a usmiala sa. ,,Časom budeš rada Rosé, že sme odišli od tiaľto."
Tak tomu som vôbec neverila. Prečo by som bola rada, že som opustila svoj domov a idem do novej zeme, novej školy a medzi nových ľudí?
——————————————————
Sedím vo svojej novej izbe a pozerám sa z okna. Akurát pršalo a všade sú len kaluže dažďa a opadané listy zo stromov. Jeseň ako vyšitá. Zapozerala som sa na uličku. Ľudia v mojom veku kráčali po ceste, no mňa najviac zaujali 3 dievčatá. Sedeli na kraji chodníka a rozprávali sa. Prišli mi ozaj šťastné. Kiežby som bola aj ja.

Po chvíli pozerania sa z okna som vstala, vytiahla svoj mobil a pustila si pesničky. Začala som sa vybalovať. Nie, že by som mala extra veľa vecí, ale s hudbou mi to pôjde rýchlejšie. Najprv som začala s oblečením, topánkami a neskôr s fotkami a mojimi pohármi a medailami, ktoré som vyhrala za spev. Achh.. ako mi to bude chýbať. Spievam už od detstva. A teraz? Pochybujem, že tu je nejaká spevácka škola. Vzdať sa svojho sna je hrozné.
Keď som bola so svojimi vecami hotová, zbehla som do kuchyne a pozrela sa čo máme. Veľa toho nebolo a tak som si dala iba bagetu,ktorá mi ostala ešte z cesty sem. Noo.. Bude to tu ozaj zvláštne.
Vyšla som naspäť do izby a zvalila sa na posteľ. Zavrela som oči a predstavila si aké to asi v novej škole bude. Nie je to pre 17 ročné dievča ľahké, keď musí meniť školu a zvyknúť si na všetko nové. Pri týchto myšlienkach som zaspala.

Láska alebo vášeň? ✔️Where stories live. Discover now