Už som nemohla vrátiť späť to čo som urobila. Srdce mi bilo ako na poplach a ja som nevedela čo ďalej. Pery som mala stále na tých jej. Už som si v duchu pripravovala čo jej poviem. Ako sa ospravedlním. A ako sa ona na mňa pozrie? Ahhh..
No v tom mi ten bozk oplatila. Pretlačila mi svoj jazyk do mojich úst a zápasila s tým mojim. Uvoľnila som svoje telo a ruky som jej dala okolo pásu. Prisunula som si ju bližšie k sebe a bozkávala som ju ďalej. Bojovala som s jej jazykom a stále vyhrávala, no nakoniec som si svoj bozk vybojovala a odtiahla svoje pery od tých jej. Čelo som oprela o ňu a vzdychla som šťastím.
,,To bolo..." nestihla som ani dopovedať.
,,Úžasné!" nadšene dokončila vetu za mňa.
Odtiahla som sa a pozrela na ňu. Úsmev na jej tvári spôsobil úsmev aj mne.
,,Pozrieme si nejaký film?" uškrnula som sa a čakala na jej odpoveď.
,,Oooo áno." s úsmevom prikývla.—————————————————————-
Pustili sme si nejakú romantickú komédiu a popri tom sme jedli chipsy a pili colu. Sedeli sme spolu na gauči, zabalené do deky a so zhasnutý svetlom. Jennie mi chytila ruku a sledovala film ďalej. Pozrela som na naše ruky a potom na ňu.
Zazvonil mi telefón, bola to mama. Odkryla som sa a postavila. ,,Prepáč." šepla som na Jennie a odišla som do kuchyne.
,,Áno?... Nie... Jasné, zvládnem to sama.. Už nie som malá, len tam zostaň kludne.. No tak mama, veď ma poznáš.. Áno, neboj. Jasné pôjdem spať skoro. Áno... Paaa.. Tiež ťa ľúbim. Paaa...",,Stalo sa niečo?" prišla za mnou Jennie.
,,Moja matka zostane u nejakej kamarátky do zajtra. Len sa ma pýtala či budem v poriadku." zasmiala som sa.
,,Mmm.. Takže môžem urobiť toto." chytila ma s úsmevom za ruku a pritiahla k sebe. Odhrnula mi vlasy na bok a pobozkala ma na krk..
,,Awwwwh.." vzdychla som nežne.
Ďalej ma bozkávala na krku a ruky mi dala okolo pásu. Ja som ju chytila pod zadok a vyhodila som si ju na ruky. Smiech, ktorým sa zasmiala ma tak vzrušoval. Kráčala som s ňou ku schodom a pomaly som s ňou vyšla až ku sebe do izby. Posadila som ju na svoju posteľ a odtiahla sa.
,,Pokračuj.. oo áno, prosím!" vzdychla a ja som videla jej jasné žiarivé oči.
Začali sme sa postupne vyzliekať. Odhodila som každý kus svojho oblečenia mimo postele a prezrela som si jej nahé telo. Ona to moje tiež.
,,Si nádherná!" povedali sme obe naraz a zasmiali sme sa na tom.
Pomaly som podišla k nej a ruky som jej dala na prsia. Zatlačila som jemne a ona si ľahla na chrbát. Ocitla sa po do mnou a usmievala sa na mňa ako slniečko. Pomaly som jej pohladila celé telo chrbtom dlane. Sladké vzdychy sa ozvali ako symfónie v mojich ušiach. Jemne som ju pobozkala na krk a prešla som s bozkami až k jej podbrušku. Zastavila som a pozrela jej do očí.
,,Si si istá?" spýtala som sa pre istotu.
Jej oči pozreli na mňa a ja som čakala na odpoveď...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Láska alebo vášeň? ✔️
FanficKeď sa mladá Rosé presťahuje do nového mesta, prvé dievča, ktoré spozná jej hneď padne do oka. Zamiluje sa do nej. Začnú spolu chodiť. Čo sa však stane keď Rosé spozná Lisu, ktorá sa do Rosé zamiluje? A keď je Rosé s Lisou zabúda na svoju Jennie. A...