,,Prečo?" spýtala som sa po chvíli.
Jennie pozrela na mňa so slzami v očiach. ,,Hmm?"
,,No.. prečo tu plačeš?" chytila som ju za rameno.
Odvrátila pohľad mimo mňa a odtiahla sa. Postavila sa a oprášila sa. Zamierila ku dverám. Chytila kľúčku a otvorila dvere. ,,Ďakujem za objatie, ale už to prosím nerob." a odišla preč.
Nechápavo som sedela na zemi a pozerala som na dvere.
Po chvíli mi cinkla správa od mami, čudovala sa kde som. Bože úplne som zabudla, že s ňou mám ísť na nákupy. Vstala som, umyla som si tvár a vyšla som pred školu. Tam už na mňa čakala.———————————————————————
O pár dní mali byť Vianoce. A s mamou sme vždy pred Vianocami chodili niekde na týždeň spolu. Lenže neviem či to tak bude aj tento rok, v novom domove. Popravde? Je mi to jedno. Aj tak nemám náladu na nejaké Vianoce. Vôbec sa na ne tento rok neteším. Achhh...
Zošla som v pyžame do kuchyne, že si vezmem nejaké jedlo.
,,Rosie, zlatko.. Viem, že každý rok chodievame pred Vianocami spolu niekde. Ale tento rok asi žiadna dovolenka mimo byť nemôže." prišla do kuchyne aj mama.
Pozrela som na ňu. ,,To je v poriadku mami, chápem to. Tak zostaneme doma."
,,Nie, to som tiež nepovedala." zasmiala sa a ja som nechápavo na ňu pozrela.
Čo tým myslí? Veď povedala, že nikam nepôjdeme. Som zmätená. O čo jej ide?
,,Viem, že to nebude žiadny krásny hotel a ani žiadna dovolenka.. Ale kúsok od mesta otvorili nové lázne. Masáže, výrivky a podobne. Čo ty na to?"
,,No mami..." chvíľu som bola ticho. ,,Znie to fajn." prikývla som.———————————————————————
Prechádzala som chodbou v uteráku, šľapkách a s maskou na tvári. Išla som si nabrať nejakú vodu. Ako som ju niesla, zrazu do mňa niekto vrazil. Pohár s vodou mi vyletel z ruky a voda bola všade okolo. Ešte som sa aj na nej šmykla a cítila som ako padám dole. V tom niekoho ruky ma zachytili, držal ma niekto. Pozrela som na svojho záchrancu a nemohla som uveriť vlastným očiam. Čo tu preboha robí? Pozerali sme si do očí.
,,Rosé? Si to ty?" opýtala sa ma a opatrne sa uistila, že stojím na nohách pevne.
Lenže mne sa podlamovali kolená. Pootvorila som na chvíľu ústa, ale nič z nich nevyšlo. Napokon po chvíli: ,,A.. A.. Áno. Som to ja Lisa. Čo.. Čo tu robíš?"
Stála tam, tiež len v uteráku a pozerala na mňa s úsmevom.
,,Zahraňujem ťa pred nejakou zlomeninou. Ešteže som sa tu objavila." zasmiala sa. ,,No inak mám v pláne ísť do sauny."
,,Haha.. áno, ďakujem." usmiala sa a uvedomila som si, že moja ďalšia procedúra je sauna. ,,No tam mám namierené o chvíľu. Len čo si zmyjem masku."
,,Tak sa tam vidíme." šepla a s úsmevom odišla.
Ja som tam chvíľu len tak stála a uvedomila som si, že musím tu vodu zo zeme utrieť. A tak som sa do toho pustila. Haah vyzerala som určite smiešne.
Keď zem bola suchá, zašla som do najbližšej umyvárky a zmyla som si masku z tváre. Zamierila som do sauny. Otvorila som dvere a vošla dnu, kde už sedela Lisa. Nik iný tam nebol a tak som si sadla blízko nej. Bolo tam naozaj horúco a mne stekali kvapky potu po tvári. Zrazu si Lisa rozkrútila uterák, v ktorom bola zabalená a mne sa vyskytol pohľad na jej nahé telo. Ona tam len tak sedela, opierala sa o stenu a mala zavreté oči. Pozerala som na jej telo. Na to ako sa jej od potu až lesklo a nevydržala som to. Postavila som sa a opatrne som prešla k nej. Svoj uterák som rozbalila tiež a sadla som si jej na stehná, tvárou k nej. Ona hneď otvorila oči a usmiala sa na mňa.
Objala som ju a chytila ju za boky. Potom som sa odtiahla a pozrela jej na prsia. Ach tieto malé guličky som zbožňovala.
A prišlo to, na čo myslíte teraz všetci. Keďže sme v tej saune boli samé...
Keď bolo po, len sme vedľa seba ležali nahé, mali zavreté oči a rozdýchavali sme to čo sa stalo.
A v tom som si to uvedomila. Lisa je tá, s ktorou chcem byť. Keď som s ňou, je v mojej hlave len ona. Žiadna Jennie. Len Lisa!
ESTÁS LEYENDO
Láska alebo vášeň? ✔️
FanficKeď sa mladá Rosé presťahuje do nového mesta, prvé dievča, ktoré spozná jej hneď padne do oka. Zamiluje sa do nej. Začnú spolu chodiť. Čo sa však stane keď Rosé spozná Lisu, ktorá sa do Rosé zamiluje? A keď je Rosé s Lisou zabúda na svoju Jennie. A...