Vzájomná pomoc

534 48 2
                                    

,,A-a Áno, len.. Nikdy pred tým som to.. nerobila." smutne na mňa pozrela.
,,To nie je hanba. Neboj sa." povzbudila som ju, aspoň dúfam. Ale áno, zabralo to. Uvoľnila sa a prikývla na znak, že môžeme.

Jemne som jej stisla prsia a hrala sa s jej bradavkami. Zatiaľ čo som jednu okusovala, druhú som si trela medzi prstami. Potom som ich vymenila. Neskôr som jej začala hladiť boky a brucho a ju to začalo štekliť. Začala sa smiať.
,,shhh.. rušíš krásnu chvíľu." zasmiala som sa na tom a ona tiež.
Ona zdvyhla hlavu a začala ma bozkávať. Ruky mi dala na boky. Ja som svoje ruky dala na jej stehná a začala som ju po nich škriabkať. Jej stonanie ma len usvedčovalo, že to robím dobre, ďalej ruky som posúvala výššie a vyššie. Pohladila som ju po jej vagíne a cítila som, že už je vlhká.
,,Mmm, tak vlhká.." žmurkla som na ňu a ona sa usmiala.
Pokračovala som s hladením a dráždením jej klitorisu. Pomaly som skĺzla tvárou k jej nohám a olízla som jej ju. Pomaly som vložila jazyk dnu do nej a krúživými pohybmi som jej zotrela vlhké kvapky zo stien vagíny. Pokračovala som čoraz viac intenzívne a ona len stonala a stonala. Začala byť viac vlhká a tak som vybrala jazyk z nej a olízla sa. Pripravila som si svoje dva prsty a opatrne ich priložila na začiatok jej vagíny.
,,Asi to zabolí.. ak chceš, dám ti potom čas." pohladila som ju druhou rukou po tvári. Pomaly som vkĺzla prstami dnu. Mala ju tak tesnú. Vzdychla trochu bolestne. Tak som pomaly posúvala prsty dnu a von. Najprv len tak jemne dnu a neskôr, keď si na ten pohyb zvykla a jej vagína sa roztiahla som zašla prstami hlbšie a trochu silnejšie a cítila som ako som jej pretrhla blanu. Trochu krvi mi stieklo po prstoch a ona zakryčala od bolesti. Vytiahla som hneď prsty von a objala ju.
,,Ššš ššš.. už bude dobré. To najhoršie máš za sebou." pritúlila som ju ku sebe a cítila som ako sa triasla. Po chvíľke to prestávalo a ona mi pozrela do očí.
,,Môžeš pokračovať." pobozkala ma na krk a ja som vzdychla. Tak som znova vnikla prstami do nej a už som zrýchľovala na intenzite. ,,Ach bože... aaa.." zakričala, keď som pridala aj tretí prst. Vlhkosť sa jej vrátila a ja som len pridávala a pridàvala na rýchlosti. Až kým nedosiahla orgazmu a ja som to všetko z nej nakoniec nevylízala. Olízla som si pery a usmiala sa na ňu.
,,Chutíš výborne." obe sme sa zasmiali.
,,Ty budeš isto skvele chutiť." usmiala sa a zdvyhla sa pomocou lakťov. Pretočila si ma pod seba a ja som na ňu zo spodu pozerala.
,,Nemusíš to robiť."
,,Ale ja chcem!" žmurkla na mňa a ja som prikývla.
Začala mi masírovať moje prsia s takou jemnosťou až som pocítila zimomriavky po celom tele. Ona sa usmiala a bozkávala ma počas toho na krku.
,,Awwwhh... áno." slastne som si vzdychla.
,,Toto máš rada, že áno?"
,,To teda áno.. prosím pokračuj!" poprosila som a urobila na ňu psie očká. Ona sa začervenala a pokračovala v bozkávaní môjho krku ďalej. Bože toto ma tak vzrušovalo. Milujem bozky na krku. Ohh áno.
Postupne prešla s bozkami na moje prsia, na brucho, až dole k mojej vagíne. Jemne ju olýzla a zakusla sa mi jemne do klitorisu. Cmúľala ho vo svojich ústach a ja som sa snažila zadržať svoje vzdychy. Zatla som zuby a mojim celým telom prešla elektrina.
Jemne začala okolo neho jazykom krúžiť a zrýchľovala čím ďalej tým viac. Potom si olízla svoje dva prsty a vopchala ich do mňa. Ako zatlačila, tak som to už nevydržala. Vykríkla som od slasti a posúvala som svojou panvou proti jej prstom idúcim hlbšie do mňa. Ona zrýchľovala a tak som zrýchľovala aj ja. Už som ledva dýchala, už už som cítila, že to príde. Lenže ona pridala ďalší prst a potom ďalší.. 4 prsty vo mne a ja som zalapala po dychu. Ochh ona je úžasná. Ako to robí? Awwwh.. Posúvala som panvu stále proti jej prstom a s posledným výdychom zo mňa vystriekala biela lepkavá tekutina. Vyčerpane som si ľahla na chrbát a ona to všetko po mne zlízala.
Toto sa mi stalo prvýkrát. Nikdy som nestriekala, vždy len vytiekla. Ako to toto dievča dokázalo.
,,Si úžasná." s nadšením som sa usmiala na ňu. ,,Vieš isto, že si to robila prvý raz?" uškrnula som.
,,Áno. Som panna, tedaa.. Bola som."
,,Šetrila si si to pre niekoho špeciálneho?" pozrela som na ňu a ona ma chytila za ruku.
,,Áno. A konečne som ju našla." začervenala sa a tak som si ju pritiahla k sebe.
,,Mmm.. Vieš, že toto nikto so mnou nedokázal? Nikdy som sa takto neurobila ako s tebou." pohladila som ju po líci a pobozkala ju na čelo.
Ona sa len zasmiala a prítúlila sa ku mne. Zakryla som nás dekou a tak sme spolu zaspali.

Láska alebo vášeň? ✔️Where stories live. Discover now