Milá Jennie,
viem, že sa trápiš preto čo sa stalo. Nejdem tajiť, že sa to nestalo, aj keď som chcela. Ale ver, že ťa ľúbim. Ani neviem ako sa to vlastne prvýkrát stalo. Bola som úplne mimo a ledva som sa nadýchla a bolo po. Vtedy som vedela, že to nevrátim späť a že už to nebude ako pred tým. No ona sa objavila znova a moja myseľ a srdce sa vtedy zastavili. Vyšlo na povrch niečo, čo som ani nevedela, že v sebe mám. Niečo, čo chcelo tráviť čas s Lisou, lenže nie z lásky.
Vieš, že ťa milujem už od prvého momentu. Bože Jennie, achh.. Tak strašne ma to mrzí. Moc moc.. A dávam ti čas. Čas, aby si to spracovala. A žiadam ťa o druhú šancu. Bez teba neviem źiť. Prosím!
Nech už sa rozhodneš akokoľvek, tak sa mi prosím ozvi. O to ťa prosím.
- Tvoja RoséNapísala som list a vložila do obálky. Na vrch som napísala 'Pre Jennie' a hodila som jej to do schránky pred jej domom.
—————————————————————-
,,Zlato, je tu dopis pre teba!" zakričala mi mama dole z kuchyne.
Vstala som unavená z postele a zišla dole. Vzala som si dopis a na obálke bolo 'Pre Rosé'. To bude od Jennie určite! Prešiel týždeň a až teraz mi isto píše. Nadýchla som sa a vybehla som k sebe do izby. Sadla som si naspäť na posteľ a otvorila obálku. Vybrala som list.Ahoj Rosé!
Áno, nie je to pre mňa ľahké písať tento dopis, ale odhodlala som sa.
Strašne to bolelo, zistenie, že si ma podviedla. Bože to tak hrozne len znie a nie si to ešte predstaviť. Kam sme sa to dostali? Neviem ako je to možné. Vieš ako som sa s tebou cítila. Bola si moja prvá a celkovo.. Neviem čo ti tu mám písať. Popísať svoju bolesť snáď nemusím. A rozhodne ťa tým nejdem zaťažovať.
Potrebujem pauzu. Pauzu od všetkého a od všetkých. V tomto čase, som už dávno z mesta preč. Odchádzam. Neviem kde, neviem na ako dlho. Ale odchádzam.
Neviem čo hľadám, ale viem, že musím odísť. Pretriediť myšlienky. A neviem aké to bude, keď sa vrátim. Nesľubujem ti nič.
Maj sa teda..
- JennieBože.. Čo som to urobila? Ja som, ale krava. Nechcela som jej takto ublížiť. Ozaj nie! Ako sa z toho dostanem? A ako sa z toho dostane ona? Vyrieši sa to vôbec nejako? A vráti sa v poriadku? Bude to tá stará Jennie, do ktorej som zamilovala? Odpovie mi vôbec niekto na tieto otázky? Alebo som sa zbláznila?
ESTÁS LEYENDO
Láska alebo vášeň? ✔️
FanficKeď sa mladá Rosé presťahuje do nového mesta, prvé dievča, ktoré spozná jej hneď padne do oka. Zamiluje sa do nej. Začnú spolu chodiť. Čo sa však stane keď Rosé spozná Lisu, ktorá sa do Rosé zamiluje? A keď je Rosé s Lisou zabúda na svoju Jennie. A...