Zobudila som sa a myslela na to čo sa včera stalo. Ako som neovládla svoje chute a podviedla som ženu, ktorú milujem. Myslela som, že to ani možné nie je, ale je.
V škole som sa snažila byť v pohode. Jennie na mne nič nespoznala našťastie. V pohode sme sa rozprávali a smiali sa spolu. No zazvonil koniec hodiny a my sme mali mať znova hudobnú. Vošli sme do hudobnej miestnosti a ako som zbadala Lisu, povzdychla som si.
,,V poriadku zlato?" šepla na mňa Jennie.
,,Áno áno." usmiala som sa a podišli sme k Lise a Jisoo.
Znova sme skúšali. Skladali sme spolu text na novú pesničku a nasmiali sme sa pri tom. Snažila som sa nemyslieť na Lisu, no vždy keď som na ňu pozrela, videla som pred očami to čo sa stalo. Žmurkla na mňa a olízla si pery.
'Niee.. Lisa prestaň! Prosím. Bože zas ma vzrušuješ.' hovorila som si v duchu pri pohľade na ňu.
Skončili sme s písaním a rozlúčili sme sa. V tom ma Lisa objala a niečo mi vložila do vrecka nohavíc. ,,Včera sa mi to páčilo." šepla mi ako ma objímala. A potom odišla.
Jennie na mňa pozrela a ja som len zdvyhla ruky na znak, že neviem prečo ma Lisa objala.—————————————————————-
Sadla som si doma na posteľ a išla som sa prezliecť, keď v tom mi z vrecka vypadol papierik. Spomenula som si, že to mi tam dala Lisa. Otvorila som ho.
Ahoj kráska. To včera bolo ozaj úžasné. Dúfam, že si to znova zopakujeme. Teším sa. Môžeš dnes? Prídem za tebou.
- Tvoja nadržaná LisaOtvorila som ústa a pozerala znova a znova na slová na papieri. Neverila som vlastným očiam. Toto by som nemala robiť. Ahh.. Vyzliekla som sa a išla do sprchy. Kým som mala stopnutú vodu, započula som zvonček. Dala som na seba rýchlo župan a obula si papuče. Mama bola v robote, a tak som zišla otvoriť.
,,Ohh.. Aká si chutná." Lisa podišla ku mne bližšie a pohladila ma po mokrých vlasoch.
,,Čo.. Čo tu robíš?" obzrela som sa okolo, či nás niekto nevidí a potiahla som ju dnu do domu. Zavrela som dvere.
,,Chcem ťa!" Podišla ku mne a vymenili sme si strany. Oprela ma o dvere a začala ma dravo bozkávať.
Vedela som, že mám prestať. Ešte kým môžem sa odtiahnuť a poslať ju preč. No nemohla som.. Bolo to silnejšie ako ja. Oplácala som jej bozky späť a začala ju hladiť po jej bokoch. Na chvíľu som sa odtiahla.
,,Nestihla som sa osprchovať. Mala by som ísť."
,,Môžem sa k tebe pridať?" navrhla a ja neviem prečo, ale okamžite som odpovedala na súhlas.
Zaviedla som ju do sprchy a ona sa vyzliekla. Prezrela som si jej telo. To telo bolo úchvatné. Zhodila som zo seba župan a vošla do sprchy. Prišla za mnou a pritúlila sa ku mne. Tak som pustila vodu. Zobrala som šampón do ruky a naniesla som si ho na vlasy. Podala som jej ho, no ona ho zavrela. Ako som si umývala vlasy, pozrela som na ňu. Flašku poriadne chytila a priložila mi ju ku vagíne. Zavzdychala som. Vtisla mi tu flašku dnu a usmievala sa nad tým. Mne sa podlamovali nohy a tak som zacúvala ku stene. Ona mi ju tam začala vrážať silnejšie a tak som si ruky dala okolo jej ramien. Pridávala na intenzite a ja som zatisla svoje nechty do jej chrbta. Ona vzdychla tiež.
,,Ach Lisaaaa.. Áno, ešte. Pokračuj. Pojeb ma poriadne." vzdychala som a kričala zároveň. Moja vagina sa tomu už poddávala, keď v tom flašku vytiahla a ja som zaskočené na ňu pozrela. Nie, nemôže prestať, keď už začala. Nieee.. bože som vzrušená celá a začala som sa triasť. Ona na mňa pozrela a zasmiala sa na mne.
,,Prečo prestávaš? Už som skoro bola. Bože pokračuj. Lisaaaa.." chytila som ju za ruku a priložila som si jej ruku medzi moje nohy. Ona sa usmiala a vnikla mi tam prstom, potom dvomi a tromi. A pokračovala ďalej. Zakusla sa mi do krku a ja som vykríkla. Ahh áno, je to tu. S výdychom som sa urobila. Zasnene som na ňu pozrela. Zobrala som sprchu a vymyla som si zvyšok. Potom som si ju pritiahla chrbtom k sebe. Ako som držala sprchu, nastavila som najvyšší tlak a nasmerovala jej ho medzi jej nohy. Ona sa o mňa oprela a ja som ju pevne chytila za prsia a tlačila k sebe. Druhá ruka držala sprchu s striekala jej ju dnu. Ona začala panvou pohybovať hore a dole, tým pádom svoj chrbát šúchala o moju hruď a svoj zadok o moju vagínu. Vzdychali sme spolu.
,,Rosé.. Toto ti ide skvele. Moje telo je z teba v háji." zakričala a vytiekla. Lenže ja som stále držala sprchu medzi jej nohami. Pustila som jej prsia a zišla rukou dole. Zároveň ako som jej tam striekala vodu, tak som jej pridala svoje prsty dnu. Ona vykríkla a zakňučala. Pokračovala som ďalej. Keď som sprchu vypla, svoju prázdnu ruku som jej dala na klitoris a hrala sa s ním. Druhá ruka bola stále v nej. Zároveň som ju dráždila aj robila a ona to dlho nevydržala. Urobila sa druhý krát aj s výstrekom. Pochodila som prstami po stenách jej vagíny a vybrala ich. Olízla som si prsty a otočila som si ju k sebe.
,,Nemožné.. Ty si nemožná. Ako si to dokázala?" Lisa na mňa pozrela zarazeným pohľadom.
,,Neviem. Bola som asi viac nadržaná ako ty sama." zasmiala som sa a pohladila ju po tvári.
,,Milujem ťa. Milujem, Rosé." pobozkala ma jemne a po chvíli sa odtiahla.
,,Ja.. Ja.. Lisa vieš, že niekoho mám. Ale.. Páči sa mi toto s tebou." priznala som si to. Áno, Jannie milujem, ale Lisa... Lisa je proste iná. S ňou je to iné. Bože...
,,Viem." vzdychla smutne.
Pokračovali sme v sprche a potom sme vyšli von nahé. Osušili sme sa, lenže Lisa si nemala čo obliecť. Tak som jej požičiala svoje tepláky a tričko. Rozlúčili sme sa a ona odišla. Ja som si ľahla na posteľ a rozmýšľala nad celou touto zamotanou vecou.
ESTÁS LEYENDO
Láska alebo vášeň? ✔️
FanficKeď sa mladá Rosé presťahuje do nového mesta, prvé dievča, ktoré spozná jej hneď padne do oka. Zamiluje sa do nej. Začnú spolu chodiť. Čo sa však stane keď Rosé spozná Lisu, ktorá sa do Rosé zamiluje? A keď je Rosé s Lisou zabúda na svoju Jennie. A...