Kráčala som s mamou a riaditeľkou k svojej novej triede. Riaditeľka zaklopala na dvere a učiteľka sa zjaví vo dverách. Zoznámila som sa s ňou potom už len s ňou som vstúpila do triedy. Trošku som zacítila nervozitu a pozrela som sa po ľuďoch. Mám sa vraj pár vetami predstaviť, lenže čo mám povedať? Nič ma nenapadá a tak tam chvíľu iba tak stojím. Niektorí sa začali potichu smiať, no ja som to započula.
,,Ehm.. Ahojte. Volám sa Roseanne Park, no stačí Rosé. Presťahovali sme sa sem len včera" nadýchla som sa mierne. Viac som im povedať o sebe nechcela a tak som pozrela na učiteľku a tá ma posadila vedľa jedného dievčaťa. Pozerala som na ňu a zreničky sa mi rozšírili a srdce mi začalo biť silnejšie. Je to jedno z dievčat, ktoré som pozorovala včera. Sadla som si opatrne k nej.
,,Ahoj. Som Jennie." vystrela ruku ku mne a pousmiala sa. Tak som jej teda chytila ruku a preskočili mnou zimomriavky. Usmiala som sa tiež a kývla hlavou. Držala som jej stále ruku a nejak som si to neuvedomovala.
,,Chceš až mi neprekrvuje ruka?" zasmiala sa a stisla mi ruku. Otriasla som sa a pustila jej ruku. ,,Prepáč." začervenala som sa. A ona sa stále usmievala.
Hodina sa vliekla a vliekla a ja som ani moc nevnímala o čom sa hovorí. Zahľadela som sa na stenu a premýšľala som. V tom ma vyrušilo zvonenie na prestávku a veľký hluk, ktorý hneď v triede nastal. Všetci sa rozpŕchli a ja som ostala sedieť na stoličke. Keďže som bola sama v triede, začala som si hmkať pesničku a nechala som sa uniesť, tak som kúsok aj spievala.
,,Máš krásny hlas. Nechceš sa prihlásiť na spevácky krúžok?" zaznel hlas za mnou a patril Jennie.
,,Oh.. Také niečo tu je?"
,,Samozrejme, že áno. Keď chceš pôjdem tam s tebou." usmiala sa a ja som sa musela usmiať tiež. Toto dievča je na mňa až moc milé. Ale páči sa mi to.Tak sme teda po škole boli tam a zapísala som sa. Poďakovala som sa Jennie a kráčala som k bráne školy, kde ma už mama čakala. Prvý deň ide so mnou až sa naučím cestu domov. A je mi jedno čo si o mne ľudia budú myslieť. Porozprávala som jej ako bolo a aj o speváckom krúžku. Bola z toho šťastná.
STAI LEGGENDO
Láska alebo vášeň? ✔️
FanfictionKeď sa mladá Rosé presťahuje do nového mesta, prvé dievča, ktoré spozná jej hneď padne do oka. Zamiluje sa do nej. Začnú spolu chodiť. Čo sa však stane keď Rosé spozná Lisu, ktorá sa do Rosé zamiluje? A keď je Rosé s Lisou zabúda na svoju Jennie. A...