Lisa, toto si nemala!

297 42 2
                                    

Prešli dni a ja som sa stále stretávala s Lisou. Viem, že to nie je správne. Nemôžem v tom pokračovať. Nie, vážne! Od dnes už na ňu nesmiem pomyslieť. Mám Jennie a milujem ju. Od teraz sa budem venovať iba jej.
V tom mi zazvonil mobil. Pozrela som na neho a volala Jennie.
,,Ahoj zlato." pozdravila som sa s úsmevom. ,,Áno... Súhlasím. To znie ako dobrý nápad!" nadšene som sa usmiala. ,,Dobre. Tak za pol hodinu.. Aj ja ťa ľúbim. Paaa.."
Volala či zájdeme do kina a ja som s tým plne súhlasila. Musím sa jej venovať. Už na žiadnu Lisu ani nepomyslím.
Zobrala som si na seba čierne kraťasy a biele crop-top tričko s dlhšími rukávmi po lakte. Učesala som sa a vlasy som si nechala rozpustené. Dala som si jemný make-up a obula som si svoje biele Nike tenisky. Pozrela som sa na čas a už chýbalo len 5 minút, tak som vyšla pred dom a sadla som si na schody na chvíľu.
Keď som zbadala Jennie v čiernej sukni a čiernych silonkách s ružovým tričkom s výstrihom, otvorila som ústa od úžasu. Bože tá bola tak sexy.
,,Páčim sa ti?" zasmiala sa, keď prišla ku mne.
Postavila som sa a prezrela som si ju poriadne z blízka. ,,Ale, že moc!" nadšene som povedala s úsmevom.
,,Ty si tiež moc krásna." jemne ma pobozkala a ja som jej to oplatila.
Chytila som ju za ruku a kráčali sme spolu ku kinu. Kúpili sme si dva lístky na nejakú romantickú komédiu a zobrali sme si aj popcorn a cukrovú vatu. Usadili sme sa, ale boli sme tam medzi prvými a tak sme čakali kým všetci prídu.
Jennie ma počas filmu stále držala za ruku a pritúlila sa ku mne. Ja som ju druhou rukou hladila po vlasoch a usmievala som sa ako malá. Pri každej romantickej scéne sa ku mne pritúlila bližšie. Túto chvíľu som si naozaj užívala. Som rada, že som konečne so svojou láskou.
Film skončil a svetlá sa rozsvietili. Pomaly sme sa zberali na odchod, keď v tom niekto zakričal z davu ľudí zo sedačiek nad nami: ,,Ahoj Rosé. Ahoj Jennie."
Obe sme sa otočili a zbadali sme Lisu. Stála tam a mávala nám. Bože prečo? Jennie sa síce usmievala, ale ja som preklínala všetkých vo vnútri. Chcela som krásny deň strávený s Jennie a objaví sa tu Lisa.
,,Čo tu vy dve robíte?" spýtala sa, keď k nám prišla.
,,Asi to čo sa robí v kine, boli sme si pozrieť film." zasmiala sa Jennie.
,,Vy dve spolu?" pozrela sa skúmavým pohľadom na nás.
,,Áno Lisa, my dve spolu!" povedala som a pozrela som na ňu vyčítavým pohľadom.
,,Ohh.. Takže Jennie je to tvoje dievča?"
Jennie sa pozrela na ňu a potom nechápavo na mňa. ,,To tvoje dievča?" zopakovala s divnými tónom.
,,Áno. Rosé mi povedala, že má dievča, no nenapadlo ma, žeby si to bola ty."
,,Kedy ste sa vy o tom rozprávali?" Jennie zmetene pozrela na nás dve.
,,Ummm.. noo.." chcela som niečo povedať, ale Lisa mi skočila do reči.
,,Pred? Alebo aj po? Rosé? Nepamätám si, ty áno?" Lisa mi položila ruku na plece a usmiala sa. Ihneď som sa striasla a cúvla som.
Jennie chvíľu bola ticho, no potom jej to asi došlo. Zakričala a strelila mi facku. Potom sa naštvane rozbehla preč.
,,Tak toto si chcela?" strčila som naštvane do Lisy a bežala som za Jennie.

Láska alebo vášeň? ✔️Where stories live. Discover now