Prešli dni a Jennie sa stále nevrátila. Každý jeden deň som odpočítavala za sebou a stále a stále nechodila. Nestalo sa jej niečo? Začala som už myslieť na všetko. Ako sa s tým vôbec vyrovnáva? Dá sa to? Neviem si predstaviť byť na jej mieste.
Počas dní kedy tu Jennie nebola sa mi stala Lisa oporou. Nič sme spolu už nemali, ale mohla som sa jej zveriť ako na tom vlastne som. Ona možno niečo ku mne cítila, ale nepokúšala sa o nič. Proste len so mnou sedela a rozprávala sa. A chápala ma, apoň sa snažila. Nemám jej to za zle. Aj ja som tomu na vine, že sa to stalo. Takže som ju neodkopla.—————————————————————-
Naše vystúpenie z hudobnej sa konalo aj bez Jennie. Mali sme svoj mini-koncert aj bez nej. Museli sme. Jisoo sa stala postupne milšiou a vedeli sme spolupracovať.
Po vystúpení sa konala malá párty na oslavu. Niečo sme vypili a niečo sme spievali a smiali sa. V tom som zbadala niekoho v mikine a legínach. Bola to ženská postava, no neviem si vybaviť kto to je. Dnes sme všetci oblečení v šatách a ona tu nezapadala. Nalievala si punč do pohára a sledovala ľudí okolo seba či sa nepozerajú na ňu. Potom sa odtiahla a kráčala von z miestnosti. Neviem čo to do mňa vošlo, ale vybrala som sa za ňou. Bola to veľmi zaujímavá chôdza. Sadla si vonku na lavičku a napísala sa punču.
,,Ty sem asi nepatríš medzi nás, že nie?" postavila som sa za lavičku a spýtala som sa jej.
Ona bola chvíľu ticho a obzrela sa. Nestihla som si všimnúť ani jej tvár a hneď sa otočila naspäť. ,,Myslím, že áno. Ale nikto ma tu nečakal." povedala a ja som ten hlas spoznávala. Bože to nemôžem byť možné. Obišla som lavičku a sadla si k nej.
,,Jennie?" pozrela som na ňu.
,,Hm?" po chvíli pozrela aj ona na mňa.
,,Bože.. Na toto som čakala. Kedy si sa vrátila?" nadšene som sa usmiala na ňu.
,,Pred pár hodinami? Asi.." bez emócií odpovedala a a radšej sa pozrela inde.
Položila som jej ruku na rameno a snažila som sa jej pozrieť do očí. Pozerala mimo mňa, no po dlhšej chvíli mi pohľad opätovala. V jej očiach som však nič nevyčítala. Lásku,radosť,smútok,zlosť, ... Nič.
V tom sa prisunula bližšie ku mne a nadýchla sa. Ja som to už nevydržala. Pobozkala som ju. Tak vášnivo akoby na ničom inom v tom momente nezáležalo. Nemyslelala som a urobila som to. A ona to oplácala. Svoj jazyk posúvala hlbšie do môjho hrdla a ja som slastne vzdychla cez ten bozk do jej úst.
Mohla by som Vám rozprávať ako to ďalej rozprávať ako to pokračovalo, ale to všetci viete. Bola to asi najlepšia noc v mojom živote. Lepší sex som s nikým iným nezažila. A vlastne nikdy som ho tak dobrý nezažila. Bolo to úžasné a dúfala som, že to tak už zostane.
No asi 10 minút po tom ako to všetko skončilo a obe sme ležali vedľa seba na posteli, chcela som sa k nej pritúliť. A v tom sa to zlomilo. Ona sa odtiahla a rýchlo sa začala obliekať.
,,Počkaj! Čo to robíš? Kam ideš?" prekvapene som na ňu pozerala a zdvyhla som sa na lakťoch.
,,Nemám čas tu ležať. Mám aj iné zákazky. Ostatné na mňa čakajú!" obula si topánky a už otvárala dvere.
,,Kto? Aké ostatné? Čože?" nechápala som o čom to vlastne hovorí.
,,No ostatné ženy. Nemôžeš ma mať predsa len pre seba. Musím obšťastniť aj iné." usmiala sa a odišla.
Moje ústa sa široko otvorili a oči mi dobre, že nevypadli z jamiek. Čože? Ona spáva s inými ženami? To kedy sa stalo? Takáto nebola. Veď.. veď... Jennie, čo sa to s tebou stalo?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Láska alebo vášeň? ✔️
FanficKeď sa mladá Rosé presťahuje do nového mesta, prvé dievča, ktoré spozná jej hneď padne do oka. Zamiluje sa do nej. Začnú spolu chodiť. Čo sa však stane keď Rosé spozná Lisu, ktorá sa do Rosé zamiluje? A keď je Rosé s Lisou zabúda na svoju Jennie. A...