Chyba, alebo?

588 46 3
                                    

,,Roseee.." hlas sa niesol domom.
Unavene som vzdychla. ,,Áno mami?" prikryla som si rukou ústa a zývla som.
,,Už som doma. Príď sa najesť!" zakričala mi späť.
Otočila som sa na druhý bok.. božeee.. Úplne som zabudla na Jennie. Sladko spala v mojej posteli a vôbec ju moje kričanie nezobudilo. Pohladila som ju po vlasoch a ona sa automaticky usmiala a spala ďalej.
Opatrne som zišla z postele a vo dverách som sa ešte otočila na ňu. Prišla som k mame do kuchyne a zobrala som si jedlo so sebou. No pridala som si trochu viac.
,,Si nejaká hladná." zasmiala sa, keď videla koľko som si toho zobrala.
,,Mmm.. áno." pozrela som na ňu a vyšla som hore. Jennie ešte spala a tak som tanier s palacinkami a nutelu položila na stôl a opatrne som ju zobudila.
,,Dobre ránko zlato. Vstávame." oprela som pery o jej čelo.
,,Ešte nie mami.." zasmiala sa a ja som usmiala od jej rozkošného pohľadu, ktorým na mňa pozrela.
Najedli sme sa spolu a pritúlili k sebe. Potom Jannie odišla domov, kým si ju moja mama nevšimla.

——————————————————————

Prešli dni a konečne mal byť deň kedy som mala ísť na hudobný krúžok s Jennie. Zoznámila som sa tam s jej dvomi kamarátkami - Lisou a Jisoo. Lisa sa na mňa usmiala a hneď mi podala ruku na zoznámenie. Bola strašne milá. Ale Jisoo bola nejak.. neviem. Asi ju štvalo, že sa musím k ním do skupiny pridať. Celý deň sme nacvičovali nejakú ich staršiu pesničku, aby si ma vyskúšali. Podľa mňa to bolo strašne fajn. Teším sa na čas strávený s nimi.
Jennie musela odísť skôr a Jisoo odišla hneď ako sme skončili.
,,Máš ozaj super hlas." nadšene sa na mňa Lisa usmievala.
Isto som sa teraz červenala a prešla som si rukou po vlasoch. ,,Ďakujem. Ty tiež."
,,Môžem ťa niekam pozvať? Na kávu alebo na kofolu?" podišla bližšie ku mne, s batohom cez jedno rameno.
,,Mmm.. Asi áno. Mám čas." pozrela som na ňu. 'Mám čas? Bože, väčšiu blbosť som už povedať asi nemohla.'
Zobrala ma do nejakej blízkej kaviarne a sadli sme si vonku na terasu. Na väčšiu sedačku vedľa seba. Rozprávali sme sa o hudbe a o živote a podobne.
,,Máš priateľa?" spýtala sa zrazu a prekrížila si nohu cez nohu.
,,Priateľa nie, ale priateľku." usmiala som sa a dúfala som, že to pochopí.
,,Ohh.. a funguje vám to?"
,,Sme spolu len pár dní. No mám pocit, že áno." odpila som si z kávy, no nechtiac som na seba vyliala kúsok z nej. ,,Auuu.. Sakra!"
Lisa rýchlo zobrala vreckovku a priložila mi ju k tričku na prsiach. Zatlačila ju tam silnejšia a cítila som ako sa mi dotkla pŕs. Prešiel mnou mráz a stuhla som na chvíľu.
,,Treba to rýchlo umyť. Poď!" postavila sa a vytiahla na nohy aj mňa. Chytila ma za ruku a potiahla ma až na wc. ,,Vyzleč si ho!"
Prekvapene som na ňu pozerala.
,,Rýchlo, lebo to už nezíde dole ak to zaschne!" prišla ku mne a chytila mi spodok trička a ťahala ho hore. Tak som zdvyhla ruky a ona mi ho pretiahla aj cez hlavu. Namočila ho a striekla na škvrnu tekuté mydlo a začala ju šúchať. Tričko držala na dlani ľavej ruky a pravý ukazovák a prostredník priložila na škvrnu a krúživymi pohybmi šúchala škvrnu. Pozrela na mňa a žmurkla. Stále pozerala na mňa a čistila mi tričko. No jej pohľad.. Dostával sa mi do tela. Ako som tam stála, pocítila som strašnú chuť. Chuť na Lisu. Zakusla som sa do spodnej pery a ona sa usmiala.
Opláchla tričko od mydla a vyžmýkala ho. Mokré bolo len v okolí pŕs, no škvrna z neho zmyzla. Podala mi ho, no bolo stále mokré. Všimla som si malý radiátor a podišla som k nemu. Hrial, a tak som tam prevesila svoje tričko. Ako som k nej stála chrbtom, zrazu som pocítila ruky na svojom zadku. Zase mnou prešli zimomriavky a prehla som svoj chrbát trochu dozadu. Ruky pokračovali vyššie a uchopili moje obe prsia. Každá ruka stlačila ten prsník, ktorý držala a ja som vzdychla. Otočila som sa a Lisa sa usmievala na mňa stále.
Chcela som niečo povedať, no jej pery ma zastavili. Naše pery sa spojili a vášnivo ma bozkávala. Moje telo sa pod jej dotykmi skrúcalo. Bokom dlane mi prešla po bokoch mojeho tela. Nakoniec jednou rukou mi stlačila zadok a druhou putovala medzi moje stehná. Prstom mi prešla cez legíny po mojej vagíne a ja som sa tomu poddala. Rukou mi vkĺzla pod legíny aj pod nohavičky a jej prsty sa plazili nižšie. Narazili na môj klitoris a ona ho chytila medzi prsty. Zastonala som a začala zo mňa pomaly tiecť tekutina. Okamžite zaplavila celý môj rozkrok a bola som vlhká ako by zo mňa tiekli vodopády. Pozrela som Lise do očí a ona ma znova pobozkala s úsmevom.
,,Takéto vlhké milujem." šepla mi do ucha. A ďalej sa mi hrala s mojim klitorisom.
Znova ma pobozkala, ale len krátko a pomaly si čupla dole. Chytila pás mojich legín a stiahla ho ku kolenám. Potom ma chytila za stehná a hlavu mi zaborila medzi ne. Jazykom mi prešla cez vagínu a klitoris aj keď som ešte stále mala nohavičky. Prisala svoje pery na môj klitoris aj cez ne a začala sať. Svoje ruky som dala za seba a chytila som sa radiátora, lebo už som to nezvládala. Stáť na nohách mi robilo problém. Zadržiavala som svoje vzdychy a zavrela som oči.
Potom chytila moje nohavičky medzi zuby a stiahla ich dravo dole. Začala ma lízať a ja som to nezvládala. Vykríkla som od slasti a rozkročila nohy viac, aby som udržala rovnováhu. Lízala a lízala a ja som stonala a stonala. Nakoniec som sa urobila zároveň s výkrikom jej mena. Všetko to po mne zlízala až som bola suchá. Ešte raz prešla rukou medzi mojimi nohami a pomaly sa postavila.
,,Úžasná!" nadšene sa na mňa pozerala a ja som si napravila svoje nohavičky a legíny na svoje miesto. Pozrela som na ňu a ona ma pobozkala. V tom som si vzdychla a otočila som sa jej chrbtom. Tričko som mala už suché a tak som si ho obliekla.
,,Deje sa niečo?" spýtala sa a pohladila ma po ramenách.
Striasla som sa. ,,Toto sme nemali robiť. Ja..J-J-J... Ja som..." triasol sa mi hlas. ,,Zadaná." vzdychla som a rozbehla som sa k dverám. Utiekla som z toho hrozného miesta. Lisu som nechala tam.

Láska alebo vášeň? ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang