Part 3 (B)

3.5K 235 1
                                    

[Zawgyi]

Yurinရဲ႕အေျပာဟာ Mingကိုေဒါသပိုျဖစ္ေစတယ္။ သူမYurinကို​​ေအာ္လိုက္တယ္ "နင္ငါတို႔နားကိုလာရဲလာျကည္႔" ခန္းမထဲကလူေတြအကုန္းလံုးရဲ႕ဟာMingကိုၾကည့္​ေနၾကတယ္။ Yurinလည္းဆက္မတိုးရဲဘဲ ေနာက္သို႔ေျခတစ္လွမ္းဆုတ္သြားသည္။

Xie Yurinလန္႔ေနတာကိုXieMingသတိထားမိျပီး " ဘာလို႔လဲ? နင္ဘာလို႔ဒီလိုလုပ္ႏိုင္ရတာလဲ? ငါနင့္ကိုမတရားတာဘာမွမလုပ္ခဲ့ဘူး? ငါနင့္ကိုျမတ္ျမတ္ႏိုးႏိုး ခ်စ္ခဲ့တယ္ နင္ကဘယ္လိုေတာင္လုပ္ႏိုင္ရတာလဲ"

Yurinသည္ ဟန္ေဆာင္ျပံဳး၍ေျပာလိုက္သည္ "အမ ငါ့ကိုမတရားတာေတြ မလုပ္ဘူးဆိုတာ ေသခ်ာလို႔လား " Xie Mingအလြန္စိတ္႐ႈပ္ေထြးသြားခဲ့တယ္ ငါသူ႔ကိုဘာမေကာင္းတာလုပ္ခဲ့လို႔လဲ..ဘယ္ေလာက္ပဲစဥ္းစား စဥ္းစားလို႔မရခဲ့..

Yurinဟာေလွာင္ရယ္ၿပီးေျပာလိုက္တယ္ "နင္ကအျမဲတမ္းငါ့ဆီကအရာအားလံုးကိုယူသြားခဲ့တယ္ နငငါ့ကိုဘယ္အရာမွမေပးခဲ့ဘူး ငါ့ကိုအထင္ေသးတယ္။ လူေတြကနင့္ကိုပဲ အထင္ႀကီးေနၾကတယ္။ ငါ့ကိုနင္နဲ႔ယွဥ္ရင္ ဘာမွမဟုတ္ဘူးလို႔ထင္ၾကတယ္။ ငါရသင့္တာကိုနင္ပဲရေနတယ္ နင္ျဖစ္ခ်င္တာေတြဆိုျဖစ္ရၿပီး ငါၾကေတာ့မဟုတ္ခဲ့ဘူး။ နင္ျကေတာ့အေမနဲ႔ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ေတြ႔ခြင့္ရၿပီး ငါၾကေတာ့အေဒၚဆီပို႔ခံခဲ့ရတယ္။ အေမဆံုးၿပီးတာေတာင္ နင္ကအေဖကိုနင္ဘက္မွာပဲ ရပ္တည္ေစခ်င္တယ္ေပါ့ ငါနင့္ကိုအရမ္းမုန္းတာပဲအမေရ"

Xie Mingလည္းဘာျပန္ေျပာရမလဲ မသိခဲ့.."နင္အဲ့လိုခံစားရတာလား..ငါ့လုပ္ရပ္ေတြကအဲ့လိုျဖစ္ေနခဲ့တာလား"... "အေဖကနင့္ကိုပဲခ်စ္တာ..ဘာလို႔လည္းဆိုေတာ့အေမကနင့္ကိုပိုခ်စ္လို႔ေလ.. အေဖဆိုအျမဲတမ္း နင့္ကိုပဲအေရးလုပ္တယ္။ ငါလည္းႏိုင္ငံျခားမွာေက်ာင္းတက္ခ်င္ေပမဲ့ ငါ့ကိုအခြင့္အေရးေတာင္မေပးခဲ့ဘူး"

အေဖXie ဒီစကားေတြကိုၾကားၿပီးေနာက္ yurinဆီလာကလက္ကိုကိုင္လိုက္ၿပီး "မဟုတ္ဘူး သမီး..ဒီအရာေတြကမမွန္ဘူး။ အေဖမင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို တန္းတူခ်စ္ပါတယ္။ အေဖလည္းမင္းကို ႏိုင္ငံျခားမွာေက်ာင္းသြားတက္ေစခ်င္ေပမဲ့ အဲ့အခ်ိန္တုန္းက သမီးခဏ ခဏဖ်ားတတ္လို႔ပါ အေဖလည္းသမီးကိုစိတ္ပူလို႔ မသြားခိုင္းတာပါ။ သမီးရဲ႕အမကိုအျပစ္မတင္ပါနဲ႔ေတာ့။"

ထာဝရအတူ (ျမန္မာဘာသာျပန္)Where stories live. Discover now