Part 12

2.2K 214 8
                                    

[Zawgyi]

Xie Mingတစ္ေယာက္ေတြေဝေနတာကိုၾကည့္ၿပီး Singtanက သူမဘာ​ေတြ ​ေတြးေနလဲဆိုတာသေဘာ​ေပါက္ခဲ့တယ္။ သူမအနားသို႔သြားၿပီး ေခါင္းကိုအသာေလး ပုတ္ေပးရင္း "မင္းဘာေတြစိတ္႐ႈပ္ေနတာလဲ အရမ္းမေတြးပါနဲ႔ေတာ့ ကိုယ္တို႔လက္ထပ္ၿပီးၿပီ မင္းကလည္းကိုယ့္ရဲ႕ဇနီးျဖစ္ၿပီပဲ။ ကိုယ္တို႔လက္ထပ္ရတဲ့ အေျခအေနကိုသိေပမဲ့ ကိုယ္ကတိေပးပါတယ္..ကိုယ္မင္းအေပၚမေဖာက္ျပန္ပါဘူး ၊ စိတ္ဆင္းရဲေအာင္လည္းမလုပ္ဘူး ၊ အျခားမိန္းကေလးေတြနားလည္းမကပ္ပါဘူး။ ကိုယ္ေျပာထားတဲ့အတိုင္း မင္းကလဲ့စားေခ်ႏိုင္ေအာင္ ကူညီေပးပါ့မယ္။"

ထုိစကားကိုၾကားၿပီးသူမစိတ္အနည္းငယ္ သက္သာရာရခဲ့ပါတယ္။ "ကြၽန္မလည္းကတိေပးပါတယ္ အျခားေယာက်ာ္းေတြနားမကပ္ဘူးလို႔.. ၿပီးေတာ့ အေကာင္းဆံုးအိမ္ေထာင္ဘက္ျဖစ္ေအာင္ႀကိဳးစားပါမယ္။"
သူမရဲ႕စကားကိုၾကားၿပီးဝမ္းသာသြားခဲ့တယ္ "ကိုယ္တို႔သြားၾကရေအာင္" ကားသို႔ေခၚသြား..
"ဘယ္ကိုထပ္သြားဦးမလို႔လဲ"
ျပံဳး၍ "မင္းရဲ႕မဂၤလာဦးညကို ဒီရံုးေဘးမွာကုန္ဆံုးခ်င္တာမဟုတ္ေလာက္ပါဘူးေနာ္? မင္းအတြက္အဆင္ေျပတယ္ဆိုလည္း ေကာင္းၿပီးေလ ကိုယ္ကေတာ့ျပသနာမ႐ွိပါဘူး"

Singtan စတာခံရေတာ့ Xie Mingမ်က္ႏွာႀကီးနီရဲလာတာေပါ့။ "အ႐ွက္မ႐ွိတဲ့လူ ႐ွင္ကြၽန္မကိုစတာမ်ားေနၿပီ"
"ဘယ္လို? ကိုယ္ကမင္းနဲ႔မဂၤလာဦးညကိုတူတူျဖတ္သန္းခ်င္တယ္ေျပာတာပါ ဟိုကိစၥကိုမေျပာ... ေအးေပါ့ေလ မင္းကအဲ့လိုယူဆတယ္ဆိုေတာ့လည္း မင္းဆႏၵ႐ွိရင္ ကိုယ့္အတြက္ျပသနာမ႐ွိပါဘူး" :')
သူမမ်က္နာကိုလက္နဲ႔ဖုံးၿပီး "အား..ကြၽန္မ႐ွင့္ဆီကဘာမွမလိုခ်င္ဘူး"
သူမရဲ႕ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့အမူအရာေၾကာင့္ မရယ္ပဲမေနႏိုင္ျဖစ္ေနခဲ့ၿပီး ကားထဲသို႔ဝင္သြားၾကတယ္။

Zihaoက သူတို႔ေျပာတာကိုၾကားၿပီး 'အာ bossကေတာ့တကယ္ပါပဲ'
"ဘယ္ကိုလဲဗ်ာ"
"အိမ္" ေျပာၿပီးခ်က္ခ်င္း သူ႔မိန္းမဘက္သို႔လွည့္ၿပီး "ကိုယ္တို႔အိမ္အရင္ျပန္ရ​ေအာင္ ေရခ်ိဳးသန္႔စင္ၿပီးရင္ မင္းရဲ႕အေဖကိုသြားေတြ႔ၾကမယ္"
ငါ့ရဲ႕အေဖ? ငါအေဖကိုတစ္ေယာက္တည္းထားခဲ့မိၿပီပဲ
"ဘာလို႔လဲ"
"ေကာင္းၿပီေလ မင္းခန္းမႀကီးကေနထြက္ေျပးလာၿပီးေသေၾကာင္းၾကံတယ္ မင္းအေဖကမင္းရဲ႕အမကို သူ႔သမီးအျဖစ္ကေနစြန္႔လြတ္တယ္ Chen Siquanကလည္း Chenနဲ႔Xie မိသားစုၾကားကလုပ္ငန္းကိုလည္း အဆံုးသတ္တယ္။ Xieလုပ္ငန္းကလည္း ေဒဝါလီ ခံရလုနီးပါးျဖစ္ခဲ့ရတယ္။"
"အဲ့တာ ကြၽန္မေၾကာင့္ျဖစ္ရတာပါ"
"ဟုတ္တယ္ အဲ့တာမင္းေၾကာင့္ Siquanနဲ႔လက္ထပ္ဖို႔ဘာလို့လက္ခံခဲ့တာလဲ? မင္းရဲ႕ဦးေႏွာက္ေသးေသးေလးက ​ေယာက်ာ္း ေတြအေၾကာင္းမသိေသးဘူးပဲ"

ထာဝရအတူ (ျမန္မာဘာသာျပန္)Where stories live. Discover now