[Zawgyi]
သူ႔ပံုစံကိုၾကည့္ရတာလည္းမစိုးပါဘူး..ေကာင္းမြန္တဲ့အိမ္ေထာင္ဖက္ျဖစ္မဲ့ပံုစံပဲ ၿပီးေတာ့လည္းေခ်ာေသးတယ္..ေနာက္ၿပီးေတာ့သူက Li Singtan လည္းျဖစ္တယ္...အမ္ ငါဘာေတြေတြးေနတာလည္း... "ေနပါဦး..ကြၽန္မ႐ွင့္နဲ႔မလက္ထပ္ႏိုင္ဘူး" သူမရဲ႕အေျဖကိုသိၿပီးသားျဖစ္တဲ့Singtanဟာလံုးဝ အံျသျခင္းမ႐ွိခဲ့ပါ။
သူမဆီသို႔ခ်ဥ္းကပ္ကာသူမခါးကိုဖက္လိုက္ၿပီး "ဒီမွာ မိန္းကေလး ကိုယ့္နဲ႔လက္ထပ္ခ်င္တဲ့ေကာင္မေလးေတြဘယ္နေယာက္ေတာင္႐ွိမယ္လို႔ထင္လဲ? မင္းဘယ္သူ႔ကိုျငင္းေနလဲဆိုတာ ေသခ်ာျပန္စဥ္းစားပါဦး" အေ႐ွ႕ကိုက်ေနတဲ့သူမရဲ႕ဆံပင္ကိုနားအေနာက္သို႔သပ္ေပးရင္း "ပိုၿပီးအေရႀကီးတာကမင္းလက္စားမေခ်ခ်င္ဘူးလား? မင္းသူတို့ကိုဘာမွျပန္မလုပ္ပဲဒီတိုင္းလြတ္ေပးလိုက္မွာေတာ့မဟုတ္ပါဘူးေနာ္? မင္းအဲ့ေလာက္ေတာ့မ႐ူးပါဘူးေနာ္":')
"ရွင္...ကြၽန္မအဲ့ေလာက္ေတာ့မ႐ူးပါဘူး":(
"ဟုတ္ပါၿပီ..မင္းကရိုးရိုး႐ူးေနတာမဟုတ္ဘူး မင္းက႐ူးမိုက္တာပဲ လက္စားမေခ်ပဲကိုယ့္အသက္ကိုစြန္႔လြတ္ဖို႔လုပ္တဲ့အ႐ူးပဲ"
Xie Mingဟာအလြန္႐ွက္သြားခဲ့တာေပါ့။ အံမယ္ သူ႔ကိုယ္သူဘယ္သူထင္ေနလို႔ငါ့ကိုမ်ား႐ူးမိုက္တယ္လို႔လာေျပာေနတာလဲ။ ငါ့ကိုလည္းလက္ထပ္ခြင့္ေတာင္းေသးတယ္ အ႐ူးလို႔လည္းေျပာတယ္ေပါ့နင္က။"ကြၽန္မကိုလြန္ေပး ကြၽန္မကိုယ့္ဘာကိုယ္လက္စားေခ်ႏိုင္တယ္။႐ွင့္အကူအညီမလိုဘူး။ လြတ္..."
႐ုတ္တရက္ သူမကိုမခ်ီၿပီး ရယ္၍ "ဟုတ္ပါၿပီ မင္းမွန္ပါတယ္။ ေစာနက သူ႔အသက္ကိုစြန္႔လြတ္ေတာ့မဲ့အ႐ူးမေလးက အခု သူ႕ဘာသူလက္စားေခ်ဖို႔လုပ္ႏိုင္တယ္ဆိုတာ"
Singtan ရဲ႕စကားေၾကာင့္Xie Mingမ်က္ႏွာတစ္ခုလံုးနီရဲလာပါၿပီး "ကြၽန္မလုပ္ႏိုင္တာေပါ့" ဆိုၿပီးေအာ္ေျပာပါေတာ့တယ္။"ဒါဆိုလည္းေျပာပါဦး မင္းဘယ္လိုလုပ္မလဲဆိုတာ.. Chenမိသားစုကို မင္းတစ္ေယာက္ထဲ ဘယ္လိုလက္စားေခ်မလဲဆိုတာေျပာပါဦး.. Xieမိသားစုက အင္အား႐ွိတယ္ဆိုေပမဲ့ Chenမိသားစုေလာက္ေတာ့မဟုတ္ဘူး။ မင္း သူ႔ကို မင္းရဲ႕လက္ပိစိေလးနဲ႔ သတ္မလို႔ေတာ့မဟုတ္ပါဘူးေနာ္.." Xie Ming သူ႔ကိုတြန္းလိုက္ၿပီး "ကြၽန္မဘာလုပ္သင့္လဲဆိုတာ ကြၽန္မသိတယ္ ႐ွင္သိစရာမလိုဘူး.. ကြၽန္မကိုတစ္ေယာက္တည္းေနခြင့္ျပဳပါေတာ့ Mr.Li"
YOU ARE READING
ထာဝရအတူ (ျမန္မာဘာသာျပန္)
RomanceI don't own this story⛔ Credit_to_Author💯 Myanmar Translation🇲🇲 Translate_by_Mochi☃ Zawgyi and Unicode✔