×Last Hope×

495 26 1
                                    

Jade
Jasmine poslala tu plochou mladou zrzku pro drink a ona sama se mi omotala kolem ruky.
"Jejda, moc jsem toho vypila." začala se hihňat.
Nevypadala extra opilá, ale chápu to. Když si ženská vezme 8 centrimetrový podpatek, do toho si dá pár půlek, tak je nehorázně těžké udržet rovnováhu.
Došly jsme k jednomu volnému stolu. Jasmine si sedla a poplácala na místo kousek od ní. Usadila jsem se tedy vedle ní a ruce si zapřela jako typický chlap o gumovou sedačku, tudíž jsem svou levou ruku musela přehodit přes ramena Jasmine. Ta se zakřenila a opřela o mě.
"Takže..jsi tu sama?" zeptala se, pohled upřený na mé rty.
Zavrtěla jsem hlavou. Strnula.
"Jsem tu s kamarádem, je to gay." odpověděla jsem a její napnuté svaly se uvolnily. O co jí jde?
Po pár minutách kdy už jsme si neměly s Jasmine co říct, přišla její společnice s tácem plný pulek s nazlátlou tekutinou uvnitř.
Ta zrzka mi podala jeden ten lahodný nápoj, ťukla si semnou a řekla: "Chloe."
Pochopila jsem, že je to její jméno. Moje opakovat nebylo třeba, už ho zná. Obě slečny mě obejmuly a smály se jako pominuté.

"Jsi normální? Jak mi můžeš z ospalosti málem urvat bradavku?!"

"Promiň, já nechtě.."

"Ticho! Už se probouzí!"

Pomalu a jistě otevírám oči a snažím se zorientovat v okolí. Hlava mi třeští bolestí, rukama můžu sotva pohnout. Včera jsem to musela ze žalu hodně přepísknout.

"Dobré ránko."

Postel se zhoupla pod tíhou něčího těla. V tu chvíli se probudím z tranzu a vidím u sebe doma dvě nahé dívky. Sakra, co se včera stalo?! Já jsem s nimi..ne. Není možné. Přece jsem nebyla tak opilá, že bych sbalila dvě neznámé a hned je zvala k sobě. Co teď mám dělat? Chytnu se za hlavu, ta bolest je neúprosná.

"My jsme.." prsty naznačím, co myslím.
Podívaly se na sebe vzájemně a začaly se smát. To mě vytočilo. Co si jako myslí?! Jasmine, která celou dobu seděla na mé posteli naproti mě se nahla, chytla mou tvář do dlaně a do ucha zašeptala: "Lepší noc jsem nezažila."
Vytřeštila jsem oči. To snad ne. Chytla ji za zápěstí, vstala, tu druhou čapla kolem pasu a obě je hnala ke vchodovým dveřím. Vzpouzely se, ale já jsem silnější očividně.
"Už vás nechci vidět!" zařvala jsem a otevřela dveře.

Cannie
Elliot mi včera volal a ptal se jestli Jade není u mě, protože se vytratila na záchod včera v baru a pak ji už nikdo nezahlédl. Myslel si, že šla zamnou, jelikož údajně celou noc byla zarmutilá kvůli náhlému stěhování. Jenže u mě není. Rozhodla jsem se vydat k ní domů a podat pak Elliotovi hlášení. Určitě ji to tam jen nebavilo a šla domů, ale byla tak opilá, že si neuvědomila, že na parketu nechala kamaráda.

Vystoupila jsem z busu a u 4 patrového paneláku, v kterém Jade sídlí uviděla nádhernou Audi R8. Páni, takovou káru jsem tady ještě neviděla. Že by nový nájemník? Ale s takovým autem? Tenhle člověk určitě má vše luxusní než jen tohle. Možná jen něčí návštěva. Nehodlám to řešit, přece jen je prioritou Jade.

Vyjedu výtahem do 3 patra a kráčím k jejím dveřím. Vzala jsem sebou i nějaké prášky na hlavu a jídlo. Vím, že Jade není žádný kuchař a určitě ještě nic nejedla. Doufám, ale že ještě nespí a já ji nevzbudím. Nebo vůbec jestli je doma?

Natahuju se, že zazvoním, ale seknu se. Hlasy? Ona tam někoho má? Přitisknu jemně ucho ke dveřím, ale..? Cvaknutí zámku, sakra!

"Už vás nechci vidět!"
Ve dveřích stála Jade jen v boxerkách a z každé strany držela jednu nahou ženu. Bolestně se křenily. Jade se zarazila. Co se včera stalo? Proč tohle..? Proč ony..? Jade.

Why, why? Kde žijí příběhy. Začni objevovat