×Overdose×

311 23 3
                                    

Jade
Už jsou to dva dny a s Cann o sobě navzájem nic nevíme. Začínám mít strach, když nevím, co zrovna dělá a jak se má. Když se odstěhovala, tak jsme si aspoň psali a vždy mi říkala, co vše za ten den stihla. Teď nic. Ani tečka. Měla bych se nějak odreagovat, abych na ní stále nemyslela, ale do klubu po mé dnešní šichtě se mi opravdu nechce. Zkusím si něco uvařit podle receptu z internetu. Mám totiž šílený hlad a zvykla jsem si na stravu od Cann, tudíž fastfood jsem omezila na totální minimum.

Na večeři jsem si udělala něco čemu se snad v jiných zemích říká omeleta, protože ten můj výtvor se omeletě nepodobal ani zdaleka. Zapla jsem telku a koukala na seriál Dva a půl chlapa, který jsem stejně nevnímala. Přejížděla jsem vidličkou po talíři a přemýšlela, co zrovna asi teď dělá.

Um, budík né. Vždyť mám volno! Počkat, to není budík ale vyzvánění. Kdo to může být v tuhle dobu, ve 3 ráno. Elliot. Poslední dobou mi volá nějak často. Určitě se zase zřídil v klubu a potřebuje odvoz.

"Jade! Okamžitě se seber a přijeď za námi do nemocnice!" vykřikl.

Vystřelila jsem z postele jako blesk a začala se vyptávat proč, kdo, jak?

"Cannie se předávkovala!" a zavěsil.

Cože?!

Cannie
Pomalu otevírám oči, protože přímo nademnou visí obrovské stropní světlo. Co se stalo? Nic si nepamatuju. Jen to že jsem si koupila láhev vína, abych zapila svůj žal a na to si dala pár prášků na spaní. Sakra, můj žaludek! Úplně se mi svírá, jakoby vzal někdo vysavač, strčil ho do mě a zapnul. Když se vzpamatuju, tak si uvědomím, že nejsem vlastně doma ale v nemocnici. V nemocnici?! Bože můj. Co se mi stalo?! Kdo mě našel?! A hlavně v jakém stavu?! Potřebuji tady Jade. Ta mi vždycky pomohla svým objetím a utěšujícími slovy.

Jade
"Elliote!" vběhnu do prázdné čekárny a zakřičím na svého kamaráda, který tam sedí v polospánku.

Jemně ho chytnu za límec a začínám se vyptávat.
Musím vědět vše. Vyděšený Elliot začal vyprávět: "Šel jsem zrovna z klubu a uviděl Cann s lahví vína. Chtěl jsem ji dohnat, ale byl jsem opilý, takže jsem šlapal z jedné nohy na druhou. Když jsem došel k jejímu domu, tak jsem ji nejdříve ozdobil trávník mým obědem.." zakřenil se "..zvonil jsem, klepal a nic. Zkusil jsem tedy za kliku a bylo odemčeno. Vešel jsem dovnitř a uviděl jsem Cannie ležet na zemi s prášky a vínem na stole. V tu chvíli jsem vystřízlivěl a volal sanitku. A pak hned i tobě."

Udělala to schválně? Chtěla se zabít? Snad ne kvůli mně?! Musím za ní.

"Kde má pokoj?"

Why, why? Kde žijí příběhy. Začni objevovat