Cuarto Secreto

948 83 25
                                    

Sabah erkenden kalktım hazırlanıp bir iki lokma ağzıma tıkdım, sabahları pek fazla iştahım olmazdı.

Taeri ben çıktıktan sonra okula gidecekti bu yüzden onu okula ben götürmüyordum.

Hadi yine iyiyim bir iki kuruş cepte.

Son bir kez aynada kendime çeki düzen verdim ve annemle Taeri'yi öpüp evden çıktım.

Aklıma en üst kattaki oda takılmıştı. Acaba ne vardı ya da ben oraya ne zaman girecektim? Bir an önce olay olmalıydı.

...

İçeri girdim. Herkes görevinin başındaydı. Seungmin hyung rapor hazırlıyor. Woojin hyung birkaç eşyadan aldığı parmak izini inceliyor. Felix hyung. O daaa... Gördüm!

Birkaç hafta önceki olay için ek soruşturma ve inceleme yapmak için hazırlanıyordu.

Herkes işindeydi, bana ise sadece dosya getir götür işleri kalmıştı. Sanırım bugün kolay geçecekti. İş şimdiden harika gidiyordu hiçbir sorun çıkmamıştı.

Başkomiser yanına çağırdı hemen üstümü düzeltip yanına gittim. En alt katı kontrol etmemi ardından dosyaları 2. kata bırakmamı istedi

Hemen alt kata gittim. Herhangi bir problem yoktu herşey gayet iyiydi. Ardından dosyayı da alıp asansöre bindim. 2. kata bırakıp girişe gittim başkomisere herşeyin sakin olduğunu ve dosyayı bıraktığımın haberini verdim.

Ardından odadan çıktım herkes işinin başında kimse kafasını kaldırıp etrafına bakmayacak kadar odaklanmıştı.

Herkes sessizdi ama ben içimde kavga ediyordum bildiğin iç sesimle tartışıyordum.

Bir yandan gidip en üst kata gitmemi diğer yandan benimde onlara yardım etmemi söylüyordu. Ama en son düşündüğüm şey çok mantıklı gelmişti.
Ya hiç giremezsem?

Hemen gidip koridora baktım, boştu. Hızlı adımlarla asansöre ilerledim. Seungmin hyung! Aahh! Girecek zamanı mı buldun?

Aslında raporlara dalmıştı beni görmezdi en üst kattaki düğmeye basabilirdim. Tüm cesaretimi topladım ve en üst kat için düğmeye basacakken omzumdan geriye itildim.

"JEONGİN! (Jeongin Seungmin'in ağzını kapatır (...) açar) Jeongin! Sen aklını mı kaçırdın?"

"Hyung ama çok merak ediyorummm."

"Bak bu sefer görmemiş gibi davranıcam ama bir daha yakalarsam hiç böyle olmaz bilesin."

"Off tamam."

Anlaşıldı oraya gitmenin yeni bir yolunu bulmam gerekiyordu.

****************************
İş Çıkışı

İşten çıkmıştım ve eve gidiyordum. Eve varınca bir mesaj geldi.

Başkomiser: Jeongin bugün nöbet günü senin

Jeongin: Peki başkomiserim

Başkomiser: Bu arada nöbet günleri değişebilir haberin olsun

Jeongin: Peki başkomiserim yarın nöbetten sonra da devam ediyor muyum

Başkomiser: Hayır hemen devam etme zaten nöbet saatleri 23:00-08:00 olacak sonra eve gidicen saat 10:00'da geri burda olman gerekiyor

Jeongin: Tamam başkomiserim
Benim dışımda başka kim olacak

Başkomiser: Woojin olacak

Jeongin: Teşekkürler başkomiserim iyi günler

Başkomiser: İyi günler

Harika şimdi işe tekrar gitmem gerekiyordu. Duş alıp kıyafetlerimi giydim Taeri ve annemi geri öptüm. Annemin bilmen kaç sorusunu cevaplıyıp çıktım.

Birkaç dakika sonra işe geldim. İçeride Woojin hyungu aradım gelmemişti. Hazır kimse yokken en üst kata bakmak için asansöre yanaştım ki Woojin hyung elinde iki kahve ile geldi.

Birini bana uzattı kahveleri içip silahları aldık ve dışarı çıktık kapının önünde duruyorduk ben şahsen daha aksiyonlu bir nöbet beklemiştim. Herşey gayet sakindi Woojin hyung sessizliği bozdu.

"Eee ilk nöbetin nasıl sence?"

"Biraz sıkıcı daha aksiyonlu birşey bekliyordum."

"Merak etme birkaç gün sonra olur. Hem nöbetler değişecek belki o zaman bir aksiyon olur?"

"Woojin hyung? Bir olay olacağımı nereden biliyorsun?"

"İnsan çalıştıkça alışıyor."

"Hmm... En son ne olayı çözdünüz?"

"Bir yerde bir hayvanat bahçesi vardı. Oranın veterinerini sabaha doğru bir yerde bağlayıp zehirli bir yılanı üstüne salmışlar. O veteriner de eskiden bizimle çalışıyordu."

"Elinizde kaç tanık var?"

"Dört. Hayvanat bahçesinin sahibi, veterinerin kardeşi, sevgilisi ve ondan önceki gün öğrencilerini geziye getiren bir öğretmen."

"Yılanı üzerine saldıklarına göre katil yılan oynatıcısı olmalı ya da bu işlerden anlayan biri."

"Aynen öyle. Bak olayı hızlıca kavradın olay yeri incelemede çalışırsın sen."

"Sahi mi? En üst kata da çıkar mıyım?"

"Bilmem çıkarsın belki de."

"Umarım çıkarım ya. Çok merak ediyorum."

"Umarım çıkarsın. Ama en üst katta işe biraz daha dikkat etmen gerekiyor."

"Olsun. En ince ayrıntısına kadar bulmaya çalışırım."

Nöbet aslında eğlenceliydi. Hem konuşup hem de caddeyi bulunduğumuz yeri incelemiştik.

Woojin hyung gerçekten çok samimiydi. Hep benimle konuşmuş en üst kat için de tavsiye vermişti.

***************************

Evet. Sizce bölüm nasıldı?

Hyunjin'i merak etmeyin o plan yapıyor. Gözünüz arkada kalmasın.

Dipnot: Hayvanat bahçesi olayının Hyunjin ile bir ilgisi yoktur.

Guilty  /  HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin