Primer dia de policia

1.8K 110 64
                                    

Jeongin~

"Uwuuu sen şimdi (yanaklarına tokat atar) polis mi oldun? Ayyy yerim ben seni. Sen şimdi bizi mi koriyicam. Büyümüş de bizi koriyicakmış uwwww"

"Büyükanne... Büyükanneee... Yanaklarımı sıkmayı bırakır mısın?"

"Tamam yavrum ayyy yerim ben seni (Jeongin'in poposuna yapıştırır) hadi git bakim"

"Anne...An-"

"Bak orda güzelce çalıış iyice görevini yaap hatta bakarsın orda bir kız buluruz sana."

"Anne bu konuyu konuşmuştuk!"

"Bak oğlum eğer öyle bir şey olursa ben komşuya ne diyicem?"

"He komşuların benden önemli yani?"

"Yok oğlum,şakasına dedim ben"

"Anne böyle şakaları sevmediğimi biliyorsun "

"Tamam birtanem yapmam bir daha senin üzüleceğini düşünmemiştim"

"Tamam anne ama bir daha olmasın"

"Tamam yavru kuşum benim annen gurban olsun sanaaaa"

Annem beni sevmeyi bırakınca suratıma ciddi ifademi yerleştirip içeri girdim. İçeride sağa dönünce kocaman bir masada çalışan bir sürü insan sola dönünce ise kapısı kapatılmış bir yer vardı kapıyı çaldım.

Gel sesini duyunca içeri girecektim ki polise saygı aklıma geldi hemen kıyafetimi düzelttim. Henüz üniformam gelmemişti o yüzden düz lacivert bir tişört ve siyah bir pantolon giymiştim. İçeri girdim ve

"Şey ben Jeongin. Yang Jeongin geçen günlerde başvuru yapmışt-"

"Tamam Jeongin açıklamana gerek yok. Ben Bang Chan daha doğrusu Byung Bang Chan. Bana iş gereği Başkomiserim diyiceksin. Bu arada burayı gezdin mi?"

"Hayır Başkomiserim."

"Peki gel benimle bak bu karşıdaki odada genellikle kayıp insanlar ile ilgili araştırmalar yaparız."

Dedi.İçeriye baktım. Daha sonra asansöre bindik ve en üstün bir alt katına çıktık.

"Neden en üst kata çıkmadık?"

Bana öyle bir baktı ki neredeyse küçük dilimi yutacaktım. Yüzünü kapıya döndü ve

"Oraya sadece üst kademedekiler girebilir. Yani senin oraya girebilmen için polislikte ne kadar iyi olduğunu görmemiz gerekiyor."

Şimdi daha çok merak etmiştim. Ne vardı üst katta? Niye biraz daha gelişmeden oraya gidemiyordum?

İnip koridorun en sonuna gittik biraz hastane kokuyordu. Yani bilmiyorum ama pek sevmemiştim.

"Bak burası adli tıp işlemlerinin yapıldığı yer. Kan ya da hasta hatta ölü görünce miden bulanıyor mu?"

"Durumuna bağlı çok kötü değilse bakabilirim."

"Alışmalısın. Gel bakalım. İşte kimisi yangında ölüyor kimisine kurşun sıkılıyor kimisi ise zehirleniyor kimis- hey sen ne yapıyorsun orada!"

"Sanırım burası bana yetti de arttı bile. Başka yere geçsek?"

"Peki ama bu seferlik böyle. Alışcaksın bunlara."

"Peki başkomiserim."

Nereden bulaştım ben bu işe tamam babam polis bende polis olucam dedim de yani bunları tahmin etmemişim. Keşke seni dinleseymişim baba

"Al mendili gözlerin doldu."

"Teşekkür ederim."

Demek ki babamı fazla özlemişim. Normal, aramızdan ayrılalı 3 yıl oldu.

"Bak burası yemek odaları ve tuvaletlerde dolu. Bu yüzden aşağı gidicez beni takip et."

Kedinin sahibi peşinde dolaşması gibi gidiyordum.

*******************

Merhabalarrr

Sizce nasıl gidiyor kitap,güzel mi?

Neyse fazla uzatmayayım

Syglr...

Guilty  /  HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin