Secuestrado

789 76 5
                                    

Jeongin

Ağrıyan başımla gözlerimi açtım. İlk biraz bulanık görsem de sonradan görüşüm netleşti.

Etrafına baktığımda yabancı bir yerde olduğumu anladım çünkü ne benim odamdı ne de Felix hyung'un yanındaydım.

Gözümü açtığımda karşındakini ilk Felix hyung zannetmiştim ama değildi. Bu surat... Şey... Bu o! O! Suçlu! Dün ki suçlu!

Hemen elimi silaha kavradım ki odaya başkalarıda girdi ve bir ses geldi.

"Bunu mu arıyorsun polis bey?"

"Çabuk onu bana ver!"

Ben ne saçmalıyorum sanki vericek. Yarım gram aklın var dediklerinde inanmam gerekiyordu her neyse.

"Çok beklersin. Minho sen böyle bir tipi polis yaparmıydın?"

"Saçmalama istersen Hyunjin yapsa yapsa Jisung yapar "

"Tamam biraz malın ama o kadar değil"

"He he inandım inandım aynen ondan"

"Off Minho dalga geçme"

"Kesin konuşmayıda şunun işine bi bakalım"

"Napıcaz şimdi biz buna? Bir fikrin varmı"

"Var hem de baya güzel ama ilk önce bununla bir işimiz var. Bana şurdan telsizi getir Jisung"

"Ben niye getiriyorum telsize yakın olan Minho"

"Bazen gerçekten beyninin olmadığını düşünüyorum"

"Aynen hem görev sana verilmiş uzak yakın fark etmez"

"Hııı sen diyince ben yapıyom ama"

"O senin salaklığın"

"TAMAM KESİN ZEVZEKLİĞİ BEN ALIRIM TELSİZİ"

Karşımdaki çocuk kısık sesle

"Size iş yaptıranda kabahat... İşte... Minho sen kağıt Jisung sende kalem getir."

Anlamadım bunlar anlaşamıyorlarsa niye gruplar? Ne kadar salaklar neyse beni bir sandalyeye oturttular ve etrafıma dizildiler. Nöbetin gözünü seveyim amk. Hyunjin dedikleri bir kağıt ve telsizimi getirdi.

"Bunları aynen söyleyeceksin."

"Nedenmiş?"

"İkinci silahı boşa arama o da bizde."

"Aah! Nedir bu arkadaş? Niye ben?"

"Hadi çok konuşma! Bunu oku sus!"

"Aaah ama! Sizden kurtuluş yok mu ya NE BU?"

"SESİNİ YÜKSEKTME! Tamam mı? Sadece denileni yap."

"Aah her neyse kurtulurum ztn sizden. Verin şu boktan kağıdı da. Değerliğ....ve bu gerekçeyleeğ.... İstifamı.. veriyorum... Hey saçmalama bunu telsize söylersem işten çıkarırlar beni!?"

"Bizene yinede söyleyeceksin."

"Ufff ama ya...huh tamam pes."

"Hadi söyle! Telsiz hazır. 3 2 1!"

"Değerli Seul Karakolu çalışmış bulunduğum iş yerinizde yapılan haksızlıklara göz yumulduğunu bu gerekçeyle işimden istifa ediyor. Gerekli işlemlerin yapılması rica olunur."

Yeminle şu korkunç işkence listesi karşımda olmasa bir bok yapmam ama niye bu böyle oldu bilmiyorum.

"Evet artık istifa ettiğine göre bizi görmedin duymadın bilmiyorsun."

" Minho onun dışında yerimizi de söylemiyorsun."

"Jisung haklı söylersen görüyorsun listeyi maddelerden seç beğen al."

Akşam üstü

Beni banyoya götürmüş ve zorla soğuk suda tutan Hyunjin'e

"Aaah! Sen iyi misin? Ne yapıyors-(tükürür) ne yapıyorsun!?"

Birşey yaptığım da yoktu halbuki. Nedensizce oradan oraya sürüklüyorlardı beni soğuk su yetmezmiş gibi buz gibi havada balkona atmışlardı.

Neyin siniriydi bu? Acaba ne olacak sonum? Balkondan atlayayım desem yüksek ve diğer bina aşırı uzak. Resmen kapana kısılmıştım.

Dışarının soğuğu bütün bedenimi kaplamıştı. Ne yapalım tek çare uyumaktı böylece hiçbirşey hissetemeyecektim.

**************************

Merhaba

Kitap yavaş gidiyor farkındayım ama aklımıza fikir gelmiyor

Bu yüzden sadece pazar günleri değil yazdığımız zaman atmayı düşünüyoruz

Syglr

Guilty  /  HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin