Święta- dodatek

263 9 1
                                    


Prośba :

Moi drodzy

Bardzo bym was prosiła o pozostawianie komentarzy, bo to bardzo motywuje i wiem czy książka wam się podoba czy nie.

Dziękuje.

------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------

POV Shina

Już tylko godzina.

Godzina nim się wszystko rozpocznie.

Nie mogę się doczekać.

           - Affo, weź rusz swój szanowny zad z fotela i mi pomóż. - ten tylko westchnął. Nie rozumiem jak można nie  lubić świąt. Przecież święta są cudowne.

           -  W czym niby mam Ci pomóc? - wskazałam na girlandy.

           - Zawieś je w przedpokoju. Drabina już tam jest.

Spojrzał zrezygnowanie na wielkie pudło ozdób. Nic nie mówiąc wziął je i zniknął w przedpokoju.

            - Dzięki - dodałam.

Od paru dni ozdabiamy CAŁY dom. Normalnie można by to zrobić w godzinę, ale nie w TYM domu. On jest, że tak powiem, dość duży. Nie wyrobilibyśmy się. 

           - AAAAAAAAAA !!!!

           - Aphrdi !? Wszystko dobrze ?- szybko znalazłam się w pokoju. - Hahahahahaha!

           - HA HA HA. Bardzo śmieszne  Shi. 

Ze śmiechu upadłam na ziemie.

           - Ty na serio nie wiedziałeś co to ?

           - Myślałem, że przyniosłaś mi strój mikołaja, a nie TAKI !

Nie mogłam się opamiętać. Śmiałam się w niebo głosy.

           - Din don, din don , din don, din don.

           - Ja otworze. - podbiegłam do drzwi i szybko otwarłam. Wiedziałam kogo się spodziewać.

           - Siemka Shi. Wesołych świat.- powiedzieli w tym samym momencie.

            - Wesołych świąt. Nagumo, Suzuno macie TO ?

            - No oczywiście. Jak moglibyśmy zapomnieć.- teatralnie złapał się za serce pierwszy wspomniany. Zaczęliśmy się śmiać.

            - Wchodźcie do środka.

Po chwili usłyszałam ponowny śmiech.  Domyślacie się dlaczego?

           - Ojjj Teru, ale słodko.- zaczął Nagumo.

           - Zamknij się Haruya !

           - Dobra wy też się przebieżcie i weźcie mi pomóżcie w dokończeniu ozdabiania domu. Za nie długo przyjdzie reszta. 

Cała trójka zniknęła w głębi domu. Dokładnie to Haruya i Fuusuke ciągnęli za sobą Afusia, ale mniejsza o szczegóły.

Nie mogę sie doczekać aż zrobię im sesje zdjęciową. Ojjj sweet . ^_^


Nie musiałam długo czekać. Powiesiłam resztę ozdób i przyszli. Wyglądali prze uroczo. Od razu zaczęłam robić im zdjęcia. To wyszło mi najlepiej :

I will never be an angel forever.|| Inazuma Eleven.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz