"The most important thing in life is to learn how to give out love, and to let it come in." — Morrie Schwartz
"Morgen." Jeg glipper med øjnene, det første jeg ser, er Nathans bryst tatovering, det næste jeg ser er mit ben som er slynget hen over ham. Fuck krop, stop. Nathans hånd ligger på mit ben og stryger op og ned ad mit ben. "Godmorgen."
Det banker på min dør. "I laver ikke et eller andet, vel?" spørg Otis forsigtigt. "Nej, selvfølgelig ikke!" Jeg trækker hurtigt mit ben til mig og sætter mig op. "Du kan bare komme ind." tilføjer jeg. Otis kigger forsigtigt ind. "Bare så I lige ved det, jeg bliver hjemme i dag, hvis det ikke genere, altså." Han rødmer. "Nejnej, jeg skal også i skole i dag, og Nate får ikke lov til at blive her." Nathan kigger forurettet op på mig. "Hvorfor nu ikke? Hvad hvis jeg gerne vil tilbringe tid med Otis?"
"Så er du Otis problem, men Otis kan ikke lide dig, så du får ikke lov."
"Og hvorfor kan han ikke det?"
Jeg føler, at det pludselig er mig der er Otis...?
"Fordi du er dominerende og ikke behandler ham med den respekt han fortjener."
"Og hvad skulle jeg gøre ved det? Bukke for ham? Kysse hans tær? Eller er det også for grænseoverskridende? Otis føder er måske også noner?"
"Hey venner, jeg føler ikke, at den her samtale er om mig Otis, så jeg går bare nu." Han bakker ud og lukker forsigtigt døren.
"Nej de er ikke, men Otis føder elsker respekt og at blive lyttet til, for ofte kan de ikke finde ud af at sige fra." Jeg kigger seriøst på ham.
"Måske kan Otis godt lide, hvad jeg vækker i ham, når jeg er dominerende, men måske er det bare så nyt for ham, at han glemmer, at det er rart."
"Det tænker Otis ikke, Otis har ikke brug for, at han får lyst til at have sex med dig hen over et bord. Otis kan godt lide tanken om en rolig kæreste, som har helt normal og rolig sex i en seng uden alle mulige plot twist."
Jeg sagde for meget...
"Så har Otis aldrig prøvet at blive taget bagfra." Han skubber sig op og side. "Måske skulle Otis bare klappe i, indtil han havde prøvet det."
"Guys" Otis kigger ind. "Det er svært ikke at høre jer, når I råber så højt. Men kunne I ikke bruge et andet navn end Otis? No offence til homoseksuelle Otis, men det er lidt weird."
"Klart." Nathan kravler mod mig, og Otis skynder sig at lukke døren. "Hvad laver du Nathan," jeg bakker langsomt. "Hawking, fortæl mig lige, hvor mange forskellige sexstillinger har du prøvet?" Spørg han monotont. "Det kommer ikke dig ved." mumler jeg og falder bagud, Nathan kravler ind over mig. "Hvor mange?" kræver han køligt. "En" svare jeg spagt. "Hvordan kan du så fortælle mig, hvad du fortrækker?" Jeg synker en klump. "Jeg har aldrig haft lyst til at prøve andet, ikke før..."
YOU ARE READING
A Boyfriend Before Christmas|✓
Teen Fiction"Du stoler på mig." Jeg møder hans livløse blik uden tøven. "Du leger med ilden Audrey." Hvis bare han vidste, at denne gang er det ikke ham der leger med folk. Det er mig. Og jeg har tænkt mig at vinde, hvad end det må koste. Audrey Hawking er els...