20. Beskidte triks & hospitals alkohol

2.6K 57 44
                                    

Loving you is like loving my self you are all l need. - Isheunopa Mbire

"Vi kan godt, okay?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Vi kan godt, okay?"

"Ja."

"Super."

"Du sutter røv til at holde taler." griner Nathan, da han kommer ind, Julius ruller med øjnene.

Jeg går med deres træner ud. "Vil du sidde derude med udskifterne igen?" Jeg nikker, jeg vil gerne være der, jeg kan godt lide at føle mig som en del af et fællesskab. "Super, kom." Drengene kommer grinende ud og tromler ud på banen, vi følger efter dem. De bliver kaldt ud på banen, Nathan kysser mig hurtigt, inden han forsvinder derud.

Spillet bliver sat i gang.

Nathan mumler noget til James, inden han tager pucken fra den lamslåede James og skyder den videre til Tim. De suser op ad banen. Jeg hujer med tilskuerne og bider i mine knoer. "Hvis de vinder det her, vil Nate kunne komme ind på universitetet i England, som han har higet efter siden altid." fortæller Robert "Åh." Derfor, derfor vil han gerne vinde, han vil væk. Som i nu. Jeg vidste godt, han ville væk, men væk nu?

Og dig som troede, at I måske havde en fremtid sammen. Fucking dum.

"Tager du med ham?"

"Det har vi ikke aftalt endnu." Lyver jeg. "Jeg forstår, men de har virkelig gode universiteter derovre, du burde kigge lidt på dem, det er vældig interessant."

Ja, selvfølgelig, nej.

"Mh" jeg nikker. Arthur styrter ind i Rick og fælder ham, Rick falder, men kommer hurtigt op og stå. "Art for helvede." Robert sukker dybt. "Jeg hørte, at du stod på skøjter med ham." Jeg nikker, "det var virkelig svært." han griner, "det er alt i starten, men han lærte dig det?"

"Til sidst kunne jeg stå stabilt." Jeg nikker. "Det var der, det stoppede med at gøre ondt." Han griner. "Første gang jeg stod på skøjter, knækkede isen, og jeg lovede mig selv, at jeg skulle besejre isen, så jeg kom tilbage igen og igen, indtil jeg var den bedste og aldrig faldt, til jeg kunne alt, jeg havde set i fjernsynet. Det tog mig 15 år." Jeg griner og smiler. "Jeg kommer nok aldrig til at blive rigtig god til det, jeg fortrækker varmen og en kop kakao, men Nathan elsker det, så jeg vil gerne gøre det med ham."

Sandt.

Og du hader det, for han skrider snart. Som om han kan tabe.

"Nathan fortæller, at du har fået ham til at læse." Jeg nikker. "Jeg kan ikke date en, som ikke har læst Harry Potter." Jeg trækker på skuldrene. "Det lyder sundt." Jeg griner. "Harry Potter? Det begynder vel at blive lidt usundt i længden." jeg smiler. "Nej, ikke Harry Potter, jeres forhold." han smiler til mig. "Meget lige fordelt." jeg nikker. Det er det. Ikke? Vi gør ting for hinanden, ikke bare stå på skøjter, men presser hinanden. Nate presser mine grænser, jeg presser hans.

A Boyfriend Before Christmas|✓Where stories live. Discover now