6. Date mig nøgen & feminisme forsvar

3K 57 82
                                    

"Darkness cannot drive out darkness: only light can do that. Hate cannot drive out hate: only love can do that."
― Martin Luther King Jr.

"― Martin Luther King Jr

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Fredag. Endelig.

"Kommer du?" Spørg Otis, "hvorfor? Tror du, at du bestemmer over mig?!" Snapper Valentina, "slap nu af og kom, vi har tidlige timer begge to, vi kan lige nå bussen, hvis vi går nu."

"Hvad hvis jeg ikke vil?!"

"Så får du fravær." Han trækker på skuldrene.

Okay, hvad forgår der mellem dem? Hvorfor er Val så vred? De plejede ikke at snakke sammen, det var lidt akavet mellem dem, og nu skændes de konstant.

"Fint." Hun kigger koldt på ham, inden hun går med ham ud.

"De opfører sig virkelig underligt." kommentere jeg, Cass trækker på skuldrene. "Otis er altid lidt weird omkring hunkønnet, det derfor han aldrig score."

"For det gør du jo..." "Hey! Det gør jeg faktisk! Eller, måske, jeg er ikke helt sikker på Arthurs gay vibes, måske er han bi?" Arthur? "Vil du ikke spørger Nathan for mig?! Please!"

Jeg vil virkelig ikke. Virkelig ikke. Jeg vil ikke snakke med Nathan. Jeg vil ikke sætte mig selv i skud zonen. Men Cass er din ven Audrey. Du er en dårlig ven, hvis du sætter ham efter dig. Det skal være omvendt. Det skal det altid være. Kom nu.

"Okay."

Cass smiler bredt til mig, "tusinde tak Audy, du er den bedste," "øh ja, klart..." Jeg smiler til ham, inden jeg går tilbage på mit værelse for at fikse mit hår, finde en trøje som ikke er nattøj, vaske mit ansigt og pakke min taske med min computer, nøgler, penge og alt andet nødvendigt.

"Kommer Nathan i dag, eller ikke?" spørg Cass. "Ingen ide, jeg håber, han holder sig væk." Svare jeg. "Så lad os gå, vi kan nå bussen, hvis vi går om senest fem minutter. Så er vi der en halv time før, men det er bedre end for sent." Han nikker, og vi går. Cass låser efter os, og så er det ellers bare ned ad trapperne og ud, "har du arbejde efter skole?" "Nej, ikke i dag, men jeg har to vagter i weekenden, dig?"

Cass arbejder på en dyreklinik, Valentina på en bar, Otis i en computer biks, og jeg er tjener.

"Jeg skal arbejde tre gange i næste uge også arbejdede jeg i går." Jeg nikker. "Er det fedt?" "Ja! Virkelig! Alle er fantastiske, og dyrene er s-"

"Din kæreste er her." Mumler han. "Men på gåben, såæh, skal jeg vente?" "To sek. Jeg er der om to sek."

Jeg går mod Nathan uden andre intensioner om at fortælle ham, at han godt kan gå lige med det samme. "Godmorgen" hvorfor siger jeg altid godmorgen? Stop med det Audrey. "Du bliver nød til at beslutte dig." fortæller han mig ligeud.

Hvad? Beslutte mig for hvad? Om jeg vil sige godmorgen? Er han tankelæser? Shit! Så ved han alt om mig. Nonono. Nej. Hvad hvis han ved, at jeg stadig har en bamse? Min grævling kaldt grævling. Fuck, nu ved han det jo helt klart. Eller hvad hvis han ved, at jeg tænker, han er en Slytherin?! Bliver han så sur?

A Boyfriend Before Christmas|✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora