KöszönetNyilvánítás

72 2 7
                                    


Ha a könyv vagyis, Én és Te Amerikában, eléri az 40 vote-ot, megírom a könyv második felvonását, amiben egy újabb érdekes küldetést vállalnak majd el, Tokyóban!

Egyébként imádtam írni ezt a könyvet, mert elvarázsolt a szereplők különböző tulajdonságai, hogy egy ember írta de több lélek született meg ebben a könyvben. Szerettem készíteni, de mindenek előtt tisztázni szeretném, hogy a könyv alapjai nem csak az én fejemben található káposztalé szüleménye, hanem kedves barátnőmé VaskorZita(Zoé). Neki pont annyi tisztelet jár ezért a könyvért mint Jómagamnak.
De természetesen többen is támogatták a könyv továbbírását, nap mint nap. Másodszor nagyon hálás vagyok legjobb barátomnak, Black_magic_artist-nak, hogy támogatott engem és mindig dícséretekkel halmozta az irományaim.
Ugyennyi köszönetet mondhatnék az ő legjobb barátjának, Theblackcat268-nek aki szó szerint reggel, délben, este ösztönzött a folytatásokra.
A történet tükrözte a jelenlegi érezelmi állapotaim, hol mókásra, hol búsabbra, hol ilyenre vagy olyanra sikerült egy-egy fejezet. Ebből kifolyólag fontos szerepet játszott az írásban, vince1334321 akit sajnos nem volt lehetőségem belekölteni ebbe a műbe.
És nem csak az ismerőseim közül szeretnék kiemelni embereket, hanem például Téged is, hisz ha ezt olvasod, valószínűleg elolvastad a könyvem, így hatalmas hálával tartozom. De ha valami oknál fogva még nem olvastad volna, akkor se csüggedj, hisz:

Itt az idő, most vagy soha,
Olvasd még el odahaza!
Kockák legyünk vagy könyvmolyok?
Ez a kérdés válasszatok!

Én és Te Amerikában [BEFEJEZETT] ✓Where stories live. Discover now