Hepinize merhaba umarım kitabımı beğenirsiniz ve zevkle okursunuz :) yayın tarihi :23.11.2023
Siz de okumaya başladığınız tarihi yazabilirsiniz, öpüldünüz :)" Yaprak , numaranı söyle!"
Panikle ayağa fırlayıp sevgili hocama yalvarmaya başladım.
"Hocam ben konuşmadım ki, siz gayipten sesler duyuyor olmayasınız bu genç yaşınızda aman Allah ko-"
Hoca bana artık o kadar alışmıştı ki beni duymamazlıktan geliyor cezamı vermeye uğraşıyordu.
" Yaprak seni bekleyemeyiz tüm gün değil mi?"
Asık suratım ve üzgün çıkan sesimle Afra'ya döndüm.
" Hoca artık beni okuldan değil şehirden sürgün edecek o derece arsızlaştım."
Hala çaktırmadan konuşan beni fark edince tüm hanımefendiliğini bir kenara bırakıp içinde bir bana çıkardığı yanını göstermekten çekinmeyerek bağırdı.
"Bak hala konuşuyor, çıldırtacak mısın kızım sen beni ,disipline mi göndereyim illa onu mu istiyorsun?"
"Yok hocam yok. Numaramı unutmuşum da arkadaşa sordum. 872 ymiş."
"İsmin?... Gerçi niye soruyorsam Yaprak Gökşin başımın belası..."
...Anahtarla kapıyı açtım. Ve evet yine karşılayan olmadı, çünkü annem her zamanki gibi yemek yapıyordu. Yemek yapmayı ne kadar seviyorsa bulaşık yıkamayı da bir o kadar sevmiyordu. Ee tabi cezalısın ayağına her seferinde bana kitliyordu bulaşıkları canım anam.
" Ben geldim. "
Mutfaktan annem seslendi.
" Hoşgeldin kızım. Gel bir şeyler ye."
Yemek yemek için hızlıca üstümü değiştirip mutfağa gittim.
...
Ailecek yediğimiz akşam yemeğinden sonra hemen odama kaçtım. Her zamanki vazgeçilmez aktivitelerimden olan hafta sonuna girişimi kutlamak için film izlemeye başladım. Bir süre sonra çok fazla bildirim gelmeyen telefonuma bildirim geldi. Normalde filmi bırakıp bakmazdım ama film sarmamıştı. Afradan gelmiştir diye düşündüğüm bildirime bakarken tanımadığım bir numara gördüm.
05***: Yaprak Gökşin...
Bu neydi şimdi? Acaba yazının devamını getirecekken telefonu kapanmıştı da ondan mı sadece adımı yazmıştı? Telefon numarasına tekrar bir göz attım tanıdığım biri olma ihtimaline karşı .
" Ya yaprak daha kendi numaranı ezbere bilmiyorsun elalemin numarasını nereden bileceksin? "
Ben: Kimsin?
05***: Biri
Göz devirdim ama göremedi umarım hissetmiştir.
Ben: Yani?
05***: Seninle konuşmak isteyen biri işte.
Benimle, konuşmak, isteyen, biri. İlginç.
Ben:Doğru numaraya mesaj attığınızdan emin misiniz?
05***: Sürekli kantinde sosisli yiyen, kumral, ufak, 11-D deki Yaprak sen değil misin?
Ağzım şaşkınlıkla açılırken şaşkınlıkla yatağımdan kendimi aşağı yuvarladım. Cin miydi acaba?
Ben: Cin misin?
05***: Daha önce hangi cinin mesaj gönderdiğini gördün?
Benim göz devirişim ona gitmiş miydi emin değildim ama kesinlikle onun göz devirdiğini hissetmiştim.
Ben: Ne istiyorsun benden?
Yazdı sildi, yazdı sildi, yazdı sildi. Bu akşam yazacaktı umarım.
05***:Konuşmak.
Bunu mu yazmıştı bu kadar süre?
Ben: Konuşmak?
05***: Evet konuşmak.
Ben: Sanal arkadaşlığı sevmiyorum ben. Git başkalarıyla konuş.
05***: Senden başka konuşacak kimsem yok.
Ben: Numaramı nerden buldun?
05***: Vahiy indi.
Ben: Abi sen misin?
05***: Sanırım şakacı bir abin var.
Ben: Evet ama konumuz bu değil. Her kimsen yazma bana. Gelemem ben böyle şeylere. Hadi Allah rahatlık versin kardeşim.
Dedim ve interneti kapatıp whatsapptan çıktım. O numaranın abimden başka birinin olma ihtimali çok düşüktü. Belki Afra belkide sınıfta benimle dalga geçmek isteyen biriydi. O yüzden uğraşmaya gerek duymayıp filme geri döndüm.
...
Annemin seslenişleriyle uyandım.
"Kalktım anne."
Telefonumu saate bakmak için aradım ama bulamadım. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve odama geri döndüğümde halıda olduğunu gördüm. Dünkü ilginç konuşmadan sonra orada bırakmıştım. Şarjı az olduğu için şarja taktım ve salona gittim. Annem şu ilginç kuaför yarışmasını izliyordu.
"Günaydın yavrum. Zahmet edip uyanmadığın için biz yedik. Sende hazırla bir şeyler ye."
"Tamam anne."
Kendime sandviç yapmak için mutfağa gittim. İçine ne bulduysam doldurduğum sandviçi ve bir bardak çayı alıp odama geçtim. Telefonumu şarjdan çıkarıp saate baktım. İki buçuğa geliyordu. İnterneti açarken o sırada içinde salam, peynir, nutella ve vişne reçeli bulunan ekmeğimden ısırdım. Harikaydı. Gelen mesaj bildirimlerini görünce yine şaşırdım ama bu sefer kendimi yere atamadım çünkü yatağın üstünde kahvaltım vardı. Mesajlara girdim ve gözüme yine o tanımadığım numara ilişti.
23.47
05***: Sanada Yaprak'ım.
Dün gece attığı mesajı görünce sinirlendim. Bu samimiyet nerden geliyordu?
9.13
05***: Günaydın.
05***: Sen bu saatte uyanmazsın gerçi ama olsun.
Sabah attığı mesajları görünce kızgınlığım korkuya dönüştü. Sapık falan mıydı da uyandığım saati biliyordu?
Ben: "Yaprak'ım ? "
Cidden bu samimiyet nerden geliyordu?
Ben: Ayrıca sapık mısın?
Mesaj atmasını beklerken ekmeği yarıladım. Çevrimiçi oldu ve yazmaya başladı.
05***: Sapık değilim ayrıca cinde değilim. Seni tanıyorum diyelim.
Ben: Afra sen misin?
05***: Abin, Afra, sınıfından biri hatta annen de değilim.
Ben:Kim oynuyor lan benimle? Seni bulunca çok fena yapıcam haberin olsun!
05***: Seninle oynadığım falan yok sadece
Yazıp yazıp siliyor cümlesini devam ettirmiyordu. Yazmasını beklerken geri kalan ekmeğimi de yedim. Ve çayımı içtim.
05***: Seni seviyorum.
Ne?